- 0
Forum - Off-topic
Millä etäisyydellä pelaatte ja kuinka isolla TV:llä?
Ja kohta harmittaa... Itteeni melkein harmittaa sekin, että ostin vaan 32:sen.
Ei vaan, kyllähän se varmasti on riittävän kokoinen tuollaiselle etäisyydelle. Mutta kannattaa silti varautua siihen, että kohta tekisi mieli hankkia isompi töllötin.
- 0
Nälkä kasvaa syödessä.
Mun lompakolla parempi olla tyytyväinen siihen mitä on (28" putki) ja pitää nälkä kurissa. En ole vaihtamassa toiseen ennenkuin menee rikki.
- 0
Finski fani kirjoitti 04.12.2008 17:00: No wittu, kohta kaikilla on jo paremmat vehkeet ku mulla, eikä siihen kyllä paljoa tarvitakkaan...Entäs mun "voittamiseen" :D T: 13" Putki-TV
- 0
Vähänkin isommalla TV:llä kuva alkoi tuolla etäisyydellä olla vähän pikselistä :S
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 11:41: Päädyin lopulta 26" Samsungiin, jota myös myyjä suositteli. 32" oli mielestäni ja myös myyjän mielestä liian iso. Ja pelaan nyt siis 1,4-2,2 metrin etäisyydellä asennosta riippuen.Jos mä lähen jotain ostamaa, ni mä yleensä lataudun semmosella määrällä tietoa ja omia mielipiteitä, etten tarvitse myyjää. En tiedä kuinka tyhmää tämä on, mutta yleistän kaikki myyjät ihan uunoiksi :D Ja saapahan syyttää vaan itseään, jos tuli ostettua paskaa.
- 0
[b]
Miqqe kirjoitti 05.12.2008 14:11:Samoin... kauppaan mennään enää hinnasta neuvottelemaanNipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 11:41: Päädyin lopulta 26" Samsungiin, jota myös myyjä suositteli. 32" oli mielestäni ja myös myyjän mielestä liian iso. Ja pelaan nyt siis 1,4-2,2 metrin etäisyydellä asennosta riippuen.Jos mä lähen jotain ostamaa, ni mä yleensä lataudun semmosella määrällä tietoa ja omia mielipiteitä, etten tarvitse myyjää. En tiedä kuinka tyhmää tämä on, mutta yleistän kaikki myyjät ihan uunoiksi :D Ja saapahan syyttää vaan itseään, jos tuli ostettua paskaa.
- 0
EvoBobber kirjoitti 05.12.2008 14:14: [b]Myyjästä huolimatta olisin aika varmasti päätynyt 26-tuumaiseen juuri kuvanlaadusta ja katsomisetäisyydestä johtuen. Myyjä muuten antoi alennusta TV:stä ;)Miqqe kirjoitti 05.12.2008 14:11:Samoin... kauppaan mennään enää hinnasta neuvottelemaanNipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 11:41: Päädyin lopulta 26" Samsungiin, jota myös myyjä suositteli. 32" oli mielestäni ja myös myyjän mielestä liian iso. Ja pelaan nyt siis 1,4-2,2 metrin etäisyydellä asennosta riippuen.Jos mä lähen jotain ostamaa, ni mä yleensä lataudun semmosella määrällä tietoa ja omia mielipiteitä, etten tarvitse myyjää. En tiedä kuinka tyhmää tämä on, mutta yleistän kaikki myyjät ihan uunoiksi :D Ja saapahan syyttää vaan itseään, jos tuli ostettua paskaa.
- 0
32" ja matkaa on hieman vajaa 2 metriä. Matkaa saisi olla vähemmänkin ja töllötin voisi olla isompi. Ei vaan viitsi lattialla istua kun telkkari on sen verran korkealla, että tulee niskat kipeäksi. :)
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 15:01:Itse kun olin hetken aikaa tuolla Mustan Pörssin myymälässä töissä niin kaikesta ihmiset tinkii, jopa muutaman euron scat-kaapelistakin :D Kyllä me ihmiset ollaan sitten tyhmiä..EvoBobber kirjoitti 05.12.2008 14:14: [b]Myyjästä huolimatta olisin aika varmasti päätynyt 26-tuumaiseen juuri kuvanlaadusta ja katsomisetäisyydestä johtuen. Myyjä muuten antoi alennusta TV:stä ;)Miqqe kirjoitti 05.12.2008 14:11:Samoin... kauppaan mennään enää hinnasta neuvottelemaanNipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 11:41: Päädyin lopulta 26" Samsungiin, jota myös myyjä suositteli. 32" oli mielestäni ja myös myyjän mielestä liian iso. Ja pelaan nyt siis 1,4-2,2 metrin etäisyydellä asennosta riippuen.Jos mä lähen jotain ostamaa, ni mä yleensä lataudun semmosella määrällä tietoa ja omia mielipiteitä, etten tarvitse myyjää. En tiedä kuinka tyhmää tämä on, mutta yleistän kaikki myyjät ihan uunoiksi :D Ja saapahan syyttää vaan itseään, jos tuli ostettua paskaa.
- 0
32" kuvaputki paska 40 cm pääs sängyl :)
- 0
RaabForLife kirjoitti 12.12.2008 11:43:Mun taas ei tarvinnu edes tinkiä, jotta saisin alennuksen ;DNipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 15:01:Itse kun olin hetken aikaa tuolla Mustan Pörssin myymälässä töissä niin kaikesta ihmiset tinkii, jopa muutaman euron scat-kaapelistakin :D Kyllä me ihmiset ollaan sitten tyhmiä..EvoBobber kirjoitti 05.12.2008 14:14: [b]Myyjästä huolimatta olisin aika varmasti päätynyt 26-tuumaiseen juuri kuvanlaadusta ja katsomisetäisyydestä johtuen. Myyjä muuten antoi alennusta TV:stä ;)Miqqe kirjoitti 05.12.2008 14:11:Samoin... kauppaan mennään enää hinnasta neuvottelemaanNipsuhuuli kirjoitti 05.12.2008 11:41: Päädyin lopulta 26" Samsungiin, jota myös myyjä suositteli. 32" oli mielestäni ja myös myyjän mielestä liian iso. Ja pelaan nyt siis 1,4-2,2 metrin etäisyydellä asennosta riippuen.Jos mä lähen jotain ostamaa, ni mä yleensä lataudun semmosella määrällä tietoa ja omia mielipiteitä, etten tarvitse myyjää. En tiedä kuinka tyhmää tämä on, mutta yleistän kaikki myyjät ihan uunoiksi :D Ja saapahan syyttää vaan itseään, jos tuli ostettua paskaa.
- 0
Nytten on toinen TV... Enoni ( R.I.P ) entinen 28" Philipsin kuvaputkellinen.
Näyttää Forzakin paremmalta nytten ja pystyy paremmin maalaan ja ottamaan kuvia. Outo vaan pelata...
- 0
Mudinski kirjoitti 13.12.2008 12:47: Nytten on toinen TV... Enoni ( R.I.P ) entinen 28" Philipsin kuvaputkellinen. Näyttää Forzakin paremmalta nytten ja pystyy paremmin maalaan ja ottamaan kuvia. Outo vaan pelata...120" screenillä etäisyys 4,5m. harmi vaan että tykki laukesi, nyt joutuu tihrustamaan 22" monitorilta.
- 0
37" Philipsin lcd ja etäisyys n 2,5m
- 0
Itsehän pelaan Helsingin Tennispalatsi ykkösessä. Alimmalta riviltä.
- 0
RaabForRehab kirjoitti 17.02.2009 17:27: Itsehän pelaan Helsingin Tennispalatsi ykkösessä. Alimmalta riviltä.Joo ihan varmasti:DDDDDD
- 0
120" screeni katseluetäisyys 4,5m, tykki on panan hd
- 0
32" full hd tulossa :D
- 0
djrunkkari kirjoitti 29.04.2009 07:27: 32" full hd tulossa :DEi mitään hyötyä, jos katotaan "normaalilta" etäisyydeltä. Sitäpaitsi lähes kaikki boksin pelit puskee natiivina sen 720p. Turha tulla tänne leveilemään ja olemaan (poliittisesti korrektisti sanottuna) niin yöntimoa. :D
- 0
kurppak wrote 04/29/2009 @ 13:54:höhöö ostanki ps3:sen (no en vitus). Tulen käyttämään sitä full hd telkkaria myös tietokoneen näyttönä. kurpalla on kurpan simmutdjrunkkari kirjoitti 29.04.2009 07:27: 32" full hd tulossa :DEi mitään hyötyä, jos katotaan "normaalilta" etäisyydeltä. Sitäpaitsi lähes kaikki boksin pelit puskee natiivina sen 720p. Turha tulla tänne leveilemään ja olemaan (poliittisesti korrektisti sanottuna) niin yöntimoa. :D