Schimanski76 wrote: Kyllä se Banjo on viuhunut juuri tuon F-alkuisen sanan käytöstä.Se ei auta,vaikka sitä sensuroi tuohon malliin.Myös sana Shit aiheuttaa saman toimenpiteen sensuroitunakin. Paska homma,mutta ei nyt onneksi hirveän pitkää banjosooloa pukannut.Mitenköhän, jos ois sensuroinut koko sanan, neljällä tähdellä?
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
- 0
- 0
IL3 wrote: Mitenköhän, jos ois sensuroinut koko sanan, neljällä tähdellä?Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.
- 0
TehBigBunny wrote: Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.Niin, siis en näin ole tekemässä, mutta kun sitä decalia tein, mietin aluksi tehdä sen niin, että Deaddy olisi ollut siinä U:n paikalla kuten nyttenkin, mutta F,C ja K kirjaimet olisin korvannut tähdillä, että mietin vaan olisikohan siitäkin tullut bännit.
- 0
Niin ja nyt tosiaan 30minsan kuluttua alle 299 tuntia bänniä jäljellä! :D
Täähän menee ku siivillä XD
- 0
TehBigBunny wrote: Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.Aivan. Tai...sitten peität koko kyljen kirosanoilla, laitat kaikki vinyl groupit ilmaseksi jakoon (design myös). Kuvankin autosta voit ottaa ja uploadata storefronttiin. Nettikisojakin sillä voi ajella. Ai ei vai?
- 0
teemu1337 wrote: Aivan. Tai...sitten peität koko kyljen kirosanoilla, laitat kaikki vinyl groupit ilmaseksi jakoon (design myös). Kuvankin autosta voit ottaa ja uploadata storefronttiin. Nettikisojakin sillä voi ajella. Ai ei vai?Tai tekee suomeks sen. "Ihan Vitun Jiideeäm!"
- 1
VILTTU !
- 0
Ja johan se vitutus jatkuu:
Kuulin just että kun se mun bänni on ohi, poistaa T10 vielä kaiken lisäksi IHAN KAIKEN mun SF:stä..
Ei tajua..
Tekis mieli heittää koko Paska Motorsport 3 roskiin ja siirtyä muihin peleihin..
- 0
IL3 wrote: Ja johan se vitutus jatkuu: Kuulin just että kun se mun bänni on ohi, poistaa T10 vielä kaiken lisäksi IHAN KAIKEN mun SF:stä.. Ei tajua.. Tekis mieli heittää koko Paska Motorsport 3 roskiin ja siirtyä muihin peleihin..Mutta voithan sä ne sinne laittaa takaski?
- 2
Just, no vähästäpä ovat palkokasvin nokkaansa imaisseet...
- 3
El PiNk DeViL wrote: Mutta voithan sä ne sinne laittaa takaski?No voin, mutta käyppäs huvikses kurkkaamassa mitä kaikkea siellä mun SF:ssä nyt on. Kaikki pitäis yksitellen ladata sinne uudestaan, tarkastaa hinnat ja kirjoittaa ne infot. Siinä ei tunti riitä alkuunkaan.. Lisäks kaikki jo kertyneet lataukset häviävät sieltä (tämä on tosin tapahtunut useammankin tuotteen kohdalla jo aiemminkin, kun Forza on poistanut jonkun väärän kohteen, kun olen sieltä jotain poistanut) ja oon huomannut, että mitä enemmän latauksia jollakin kohteella on, sitä paremmin se menee jatkossakin kaupaksi, koska monet näkee, että "tää on kelvannut jo noin monelle, joten on varmaan hyvä". Lisäks häviää tähdet kaikista, eikä sinne kukaan jo arvion tehnyt tule sitä uudestaan antamaan.. Ihan perseestä koko paska.
- 0
IL3 wrote: No voin, mutta käyppäs huvikses kurkkaamassa mitä kaikkea siellä mun SF:ssä nyt on. Kaikki pitäis yksitellen ladata sinne uudestaan, tarkastaa hinnat ja kirjoittaa ne infot. Siinä ei tunti riitä alkuunkaan.. Lisäks kaikki jo kertyneet lataukset häviävät sieltä (tämä on tosin tapahtunut useammankin tuotteen kohdalla jo aiemminkin, kun Forza on poistanut jonkun väärän kohteen, kun olen sieltä jotain poistanut) ja oon huomannut, että mitä enemmän latauksia jollakin kohteella on, sitä paremmin se menee jatkossakin kaupaksi, koska monet näkee, että "tää on kelvannut jo noin monelle, joten on varmaan hyvä". Lisäks häviää tähdet kaikista, eikä sinne kukaan jo arvion tehnyt tule sitä uudestaan antamaan.. Ihan perseestä koko paska.Yritän käydä kattomassa, että mitä siellä on, mutta aipä näy nimeä listassa...
- 0
search: IL3
- 0
IL3 wrote: search: IL3Koklattu, mutta kyllä sen tuolta kamupuoleltakin pitäs löytyä, kun listallakin olet.
- 0
Ja nyt vaikuttaisi, että ne on jakanut mulle bannin fm.netin foorumeillekkin..
Ei löydy koko sivuilta "Sign In" kohtaa..
Ja jos kirjoitan suoraan foorumin osoitteeksi, tulee Erroria..
- 0
El PiNk DeViL wrote: Koklattu, mutta kyllä sen tuolta kamupuoleltakin pitäs löytyä, kun listallakin olet.Eli eikö mua näy siellä enään ollenkaan/mun store suljettu?
- 0
IL3 wrote: Eli eikö mua näy siellä enään ollenkaan/mun store suljettu?Ei näy, eikä hakukaan auttanu. Löyty vaan Mortarit, jotka on Villen, ja tepin storessa. /// MULLAKAAN EI OO SING IN KOHTAA!?
- 0
El PiNk DeViL wrote: Ei näy, eikä hakukaan auttanu. Löyty vaan Mortarit, jotka on Villen, ja tepin storessa. /// MULLAKAAN EI OO SING IN KOHTAA!?Ehkä foorumit vaan sekoilee/update menossa. Nyt pääsin katsomaan aiheita, mutta kun niitä klikkaan, en pääse mitään lukemaan.
- 0
Niin ilen storefronttihan ei varmasti ole bannin takia ollenkaan online.... Aika naurettavaa tollanen, kyl mun mielestä tollasen sensuroidun tekstin riittäs ku poistaisivat vain, eikä mitää banneja.. naurettavaa paskaa.