El PiNk DeViL
22.04.2010
IL3 wrote:
Ehkä foorumit vaan sekoilee/update menossa.
Nyt pääsin katsomaan aiheita, mutta kun niitä klikkaan, en pääse mitään lukemaan.
Updeittiä vähän arvelin tossa, kun tuon foorumijutun havaitsin.
El PiNk DeViL
22.04.2010
kirves wrote:
Naurettavaa todellakin.
Jenkit on tietyissä asioissa jees-miehiä, mutta sitten tämä "oh my God, oh my God...like like, oh my God..like" tyylinen tekopyhä paska ärsyttää todella paljon. Tietyillä asioilla "jeesustellaan" ihan liikaa ja ylireagoidaan.
Kuten se ollaan myös jenkkien Pimp My Ridessä huomattu.
IL3
22.04.2010
Joo, kyllä taitaa olla fm.netkin bännitty, ku näyttää, että vika kirjoitukseni olis kirjoitettu esim. Drifting Loungessa vähän yli viis ja sen jälkeen ei ois sinne kukaan mitään kirjoittanu..
FINBULLET
22.04.2010
Bannit liveen.Aika pienistä saa bannit.Tarkka täytyy olla.Anime hommille vois laittaa bannit.
TehBigBunny
22.04.2010
Indiana Hopo wrote:
Bannit liveen.Aika pienistä saa bannit.Tarkka täytyy olla.Anime hommille vois laittaa bannit.
Ei Liveen vaan Forzzan Stoleflonttiin ja Aahoohon.
teemu1337
22.04.2010
Hulluja nua kymppikäännöksen pojjaat
El PiNk DeViL
22.04.2010 (edit 22.04.2010)
Mutta tosiaan tuo Fm.net ei toimi mullakaan, ja pääsen ah:seen, storeen ja pelaamaan nettiin. Joku päivitys.
IL3
23.04.2010
Joo, kivasti olikin tosiaan vain tuo fm.netin päivitys, eli sinne en bännejä saanut :)
Piakkoin pitäis alle 280 tuntia olla jäljellä :D
Saas vaan nähdä onko kiinnostus Forzaan kadonnut siihen mennessä kokonaan.. :/
Noh, BF2 ja MW2 lohduttaa :D
Schimanski76
30.04.2010
Saatanan pennut rääkyy takapihan puistossa parin siiderin jälkeen niin että ikkunat särkyy.
Kauhea ääni lähtee tuollaisista 13-15 vuotiaista humalaisista lapsista.Olinkohan mie itekin tuollainen silloin?Luultavasti tai jopa pahempi.(tätä samaa aihetta olen muistaakseni pohtinut täällä aikaisemminkin)
Nooh,annetaan nyt nuorison juhlia rauhassa ja meuhkata,kun on Wappu.Ei ole aihetta vielä enempään "mummoiluun" tässä vaiheessa.Kohta ne jo sammuu kivasti,kellohan on jo puoli ysi. :)
El PiNk DeViL
30.04.2010
Tämmöstä tää meidän elämä on :D
Ac3Way
02.05.2010
Vittu mitä paskaa toi Storefront, shaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ottaa kupoliin...
Aina välillä se poistaa väärän tiedoston, kun yrittää poistaa SF:stä jotain. Lähtee se ensimmäinen sieltä veks. No saahan sen toki sinne takaisin, mutta kuluu aika, vaivaa ja hikeä. Sekä armotonta vitutusta noin turhaan asiaan. Sen lisäksi tietenkin pyyhkityy latausmäärä. Vittu, eikö se nyt vaan voisi toimia niinkuin haluaa!!!!!!!
Show hidden message
tappi
02.05.2010
Ac3Way wrote:
Vittu mitä paskaa toi Storefront, shaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ottaa kupoliin...
Aina välillä se poistaa väärän tiedoston, kun yrittää poistaa SF:stä jotain. Lähtee se ensimmäinen sieltä veks. No saahan sen toki sinne takaisin, mutta kuluu aika, vaivaa ja hikeä. Sekä armotonta vitutusta noin turhaan asiaan. Sen lisäksi tietenkin pyyhkityy latausmäärä. Vittu, eikö se nyt vaan voisi toimia niinkuin haluaa!!!!!!!
Kuvienkans oon huomannu tuon..
IIPPONEN
10.05.2010
Rahat loppu :'(
RaabForRehab
10.05.2010
IIPPONEN wrote:
Rahat loppu :'(
Sama. Perjantaina tuloo onneks lissää..
IIPPONEN
10.05.2010
Mulle tulee vast lauantain :( ja pitis saada jostaa bensarahaa vklopuks :D
El PiNk DeViL
10.05.2010
Mulla on taskunpohjalla 115€ ja säästössä jotain 50€ :(
IIPPONEN
10.05.2010
El PiNk DeViL wrote:
Mulla on taskunpohjalla 115€ ja säästössä jotain 50€ :(
leijuta lisää perkele..... mulla oli viel tammikuus 700€, nyt enää 12€ :(
Northg7
17.05.2010
Eipä ole pitkään aikaa ketuttanut mikään, mut nyt kyllä syö miestä kun tilasin netistä DVD-boxin ja sit huomasin, et mullahan on jo koneella kopio siitä entuudestaan. NO LOL JOKU DVD !