- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Oisit nyt ihmees tilannu Blu-Ray soittimen ja siihen sen levyn ja sitten vasta huomannu et sul on "riittävä" varmuus kopio koneella :D
- 0
Siis mitä vittua???Netin pitäis olla kaheksan meganen,mutta nopeus onkin 660mb.Näillä mennään.Hyvä DNA.
Hyppii kuin aropupu toi nopeus.
- 2
? Ihmeelliset asiat ihmisiä vaivaa. Netti muuttuu paremmaksi niin vedetään kapseleita kaksin käsin naamaan ja syödään hampurilaisia kännissä lattialla.
Mua vituttaa noi jenkit, kun on murhannut monta miljoona ihmistä ton 9/11 homman takia, SAATANAN KUSILUIKUT!
- 5
Jenkit nyt on aina perseestä.Luulee olevansa ainoita maailmassa.
- 0
Päivällä iski ilkeä oksutauti. Olin juuri lähdössä fillarilla lounaalle ja kun sain pyörän kellarista ulos niin *LAATTA* ...
Kolme tuntia tuli oksuiltua.
Ei ole hyvä tämä.
- 1
El PiNk DeViL wrote: Ja huutavat mikkiin, niinkun mitkäkin heliumit. Ja ne neekerit... ne jumalauta pitäs hirttää munistaan kuuhun, ne huutaa mikkiin niinkun siat, jotka ei ole saanut ruokaa moneen kuukauteen, ja niitä oltas viemässä teurastamoon. Sitten kaikkie jenkit ja britit aina rämmii Forzassa. Ja ne enkut kiroilee mikkiin, niinkun mikäkin Gordon Ramsay... stana. Sori avautuminen. Ja toinen juttu mikä vituttaa on, että mua oksettaa, ja päivällä oli mikreeni. FUUUUU! Angst :DEi tänne itteään kannata tulla kuvailemaan :D
- 0
Taitaa boksi taas sanoa itsensä irti jo kolme kertaa kaatunut tänään!!! helvetti näitä mikkisoftan paskoja!!!!!
- 0
No tulihan se helvetin 3 punasta valoa ja takuukaan ei taida olla enää voimassa
- 1
Miqqesoftiksen sivulta tuon tarkistaa nopiasti ...
- 0
Ei toimi enää kunnolla xbox360 ohaimen latausjohto. Välillä syttyy valo ja lataa, kun renkuttaa johtoa. Pakko vaihtaa paristoihin takas, schaisse!
- 0
Ac3Way wrote: Ei toimi enää kunnolla xbox360 ohaimen latausjohto. Välillä syttyy valo ja lataa, kun renkuttaa johtoa. Pakko vaihtaa paristoihin takas, schaisse!Mulla oli paskamainen juttu, kun mulla oli 2 laturijohtoa, niin ne hajos yhtaikaa, jos ei olis ollu silloin rahaa, nii olis jääny pelit pelaamatta :D
- 0
Saatana! eipä ollu tullu tili.... hieman vituttaa prkle, ois kasa laskuja maksettavana...
- 0
10 päivää sitten alkanu tämmönen ihme fiilis kun oon miettiny että mitä sitä tekis tuon tyttökaverin kanssa, että ollakko kimpassa vai ei. Tuli vaan tämmönen ärsyttävä vastentahtoinen kyllästyminen, ei ole enää niin voimakas tunne hänestä vaikka itse tahtois kimpassa olla kun sehän on kuitenki vielä se sama ihminen kehen alunperin ihastuinkin.
- 2
Latetzki wrote: 10 päivää sitten alkanu tämmönen ihme fiilis kun oon miettiny että mitä sitä tekis tuon tyttökaverin kanssa, että ollakko kimpassa vai ei. Tuli vaan tämmönen ärsyttävä vastentahtoinen kyllästyminen, ei ole enää niin voimakas tunne hänestä vaikka itse tahtois kimpassa olla kun sehän on kuitenki vielä se sama ihminen kehen alunperin ihastuinkin.Siis noin siinä aina käy, kun alkuihastuminen lopahtaa ja siirrytään vakituiseen eloon. Alkuihastus kestää max. sen 1 1/2 - 2 vuotta. Sen jälkeen vastapuolesta ei löydä mitään "uutta ja jännittävää." Kannattaa tarkoin miettiä suhteen tarkoitusta, sillä jälkikäteen suhteen katkaiseminen voi tuntua tyhmimmältä teolta ikinä. Ja asiasta kannattaa puhua myös toisen osapuolen kanssa, sillä ei sitä koskaan tiedä tunteeko hänkin samoin. Jos olette vaikka kuukauden parin erossa, niin voitte huomata ikävöivänne toisianne. Kuulostelkaa siis tarkoin, sillä mitään ei kadu enempää, kuin sen oikean menetystä... Aika syvällistä juttua. Lisää kaljaa, niin tunnen itseni mieheksi taas. Go Algeria!
- 0
Finski fani wrote: Siis noin siinä aina käy, kun alkuihastuminen lopahtaa ja siirrytään vakituiseen eloon. Alkuihastus kestää max. sen 1 1/2 - 2 vuotta. Sen jälkeen vastapuolesta ei löydä mitään "uutta ja jännittävää." Kannattaa tarkoin miettiä suhteen tarkoitusta, sillä jälkikäteen suhteen katkaiseminen voi tuntua tyhmimmältä teolta ikinä. Ja asiasta kannattaa puhua myös toisen osapuolen kanssa, sillä ei sitä koskaan tiedä tunteeko hänkin samoin. Jos olette vaikka kuukauden parin erossa, niin voitte huomata ikävöivänne toisianne. Kuulostelkaa siis tarkoin, sillä mitään ei kadu enempää, kuin sen oikean menetystä... Aika syvällistä juttua. Lisää kaljaa, niin tunnen itseni mieheksi taas. Go Algeria!Niinhän se pitää joskus ollakkin, naisten kanssa ainakin. Eipähän me olla oltu vielä kuin neljä ja puol kuukautta yhdessä. Hänkin tästä tietää jo fiiliksestä tietää jo mutta hänellä vaan ei ole mikään muuttunut ja haluaisi jatkaa. Enkä minäkään osaa kuvitella itseäni kenenkään muun kanssa, eikä muut kyllä kiinnostakkaan. Yks syy voi olla kun meillä on nuo yhteiset tekemiset ollu sinänsä aika "köyhät", usein hänen kämpällä oltu maaten sohvalla ja katottu telkkaria. Arkena nähtiin viikonloppuisin ja nyt kesälomalla nähtiin n. kolme kertaa päivässä.
- 1
Yrittäkää sitten löytää jotain yhteistä tekemistä. Yhteinen harrastus voisi lisätä lisää kipinöitä suhteeseen. Enemmän jutteluaiheita yms. Ihan vain ehdotuksena käykää vaikka hyppäämässä stadissa benjihyppy. =P Siitä saisitte ainakin jännitystä ja puhuttavaa... Voi olla aika extreme useimmille ihmisille, joten kannattaa miettiä, jos löytäisitte jotain mukavaa yhteistä tekemistä extremeä tai ei...
- 1
Kotiteatterin täydellisten säätöjen saamisen sietämätön vaikeus.
- 1
Finski on meirän Oprah. Hyvä Vinski!
e/ OnTopic. Broidi rikko rock bandin rummuista basaripolkimen kesken AC/DCn: Let There Be Rockin soolon ja siinä mennessään rikkoi boxista sen USB-porttien luukun. Eipä mitään kummempaa. Jatkakaa.
- 1
kurppak wrote: Kotiteatterin täydellisten säätöjen hakeminen.Suosittelen Late tätä Kurpan ehdotusta ! ;)