- 1
Noniin, hiljaa.
- 1
Mudinski wrote: Kootut teokset... "ei vaan ihan munmielipide tosta, ei sen kummempaa." Ymmärrä myös että muillakin on mielipiteensä. "ei ei ei.. kai nyt prkl saa mielipiteensä sanoa sentään!!!" Anna myös muiden sanoa omansa ettet itse ala valittaa heti että he ovat väärässä. "En sentään, vaan sellasille jotka on vääräs.." Niin niin... Tässä se taas huomattiin: Tapin mielipide on aina oikea. "en minäkään tullu huutaan että hirvee kuva, kaikki huonosti ym.." Mutta eikö ole hyvä että asia sanotaan suoraan jos kuvassasi on oikeasti kaikki pielessä ? Etkö kestä/halua kritiikkiä ? "sinä et tunnu tajuavan että minä en ehkä ihan tosissani oo aina? " Tuotahan edes sinä et voi uskoa "TURPA KII!!12&%" yms. kommenttien jälkeen... "suna en tosiaan puhuis mitään.. :)" Legendaarista. "sinähän sen varmaan tiedätkin joo paremmin ku minä!" Kyllä asia on nyt vain näin. Jep jep... Kohta taas Audia iskeen kasaan. Uutta osaa vaihdettu ja jos tänään saisin tuon motin kiinni niin huomenna savut sitten koneesta !Milloinkohan nauranu näin paljon viimeks :D Tappi FOREVER!!!!
- 0
Mudinski wrote: Kootut teokset... "ei vaan ihan munmielipide tosta, ei sen kummempaa." Ymmärrä myös että muillakin on mielipiteensä. "ei ei ei.. kai nyt prkl saa mielipiteensä sanoa sentään!!!" Anna myös muiden sanoa omansa ettet itse ala valittaa heti että he ovat väärässä. "En sentään, vaan sellasille jotka on vääräs.." Niin niin... Tässä se taas huomattiin: Tapin mielipide on aina oikea. "en minäkään tullu huutaan että hirvee kuva, kaikki huonosti ym.." Mutta eikö ole hyvä että asia sanotaan suoraan jos kuvassasi on oikeasti kaikki pielessä ? Etkö kestä/halua kritiikkiä ? "sinä et tunnu tajuavan että minä en ehkä ihan tosissani oo aina? " Tuotahan edes sinä et voi uskoa "TURPA KII!!12&%" yms. kommenttien jälkeen... "suna en tosiaan puhuis mitään.. :)" Legendaarista. "sinähän sen varmaan tiedätkin joo paremmin ku minä!" Kyllä asia on nyt vain näin. Jep jep... Kohta taas Audia iskeen kasaan. Uutta osaa vaihdettu ja jos tänään saisin tuon motin kiinni niin huomenna savut sitten koneesta !Yksi tapin kommentti lisää kuultu partyssä suullisena xD "Tää mun käyttäytyminen on sun syytäs. Jokaisesta kommentista saa olla oma mielipiteensä. Kukaan ei tajua sun kommenttejas" :DD
- 0
"No voi legendan raiskaajat kohta enää orginaaliakaan kehtaahttp":http://www.iltalehti.fi/autot/2010082912258746_au.shtml
- 0
Ajat on kovat.
- 0
Ja etenki suorastaan perseestä
Muuten näin yleisenä kysymyksenä, kun itse en ole varma niin voiko olla ale 18 vuotiaalla omissa nimissää auto?
- 2
tappileipa wrote: ja mitähän kummaa tuolla yrität sanoa?GTI:n sivuilla olet omiesi parissa.
- 0
Tuomo33 wrote: Ja etenki suorastaan perseestä Muuten näin yleisenä kysymyksenä, kun itse en ole varma niin voiko olla ale 18 vuotiaalla omissa nimissää auto?Miksei vois?
- 1
Tuomo33 wrote: Ja etenki suorastaan perseestä Muuten näin yleisenä kysymyksenä, kun itse en ole varma niin voiko olla ale 18 vuotiaalla omissa nimissää auto?Omistaa voi mutta haltija ei saa olla.
- 0
Mudinski wrote: Omistaa voi mutta haltija ei saa olla.Juu kiitos tietosta. Piti vaa lähtä kysymään ku ois tiedossa ittelle auto niin että pistääkö suoraan mun nimiin vai ei, elikkä ei pysty ilmeisesti. Kiitos kumminki
- 2
Jos nyt sitten otettais ihan rauhassa ja käydään vaikka suihkussa.
- 0
Tuomo33 wrote: Juu kiitos tietosta. Piti vaa lähtä kysymään ku ois tiedossa ittelle auto niin että pistääkö suoraan mun nimiin vai ei, elikkä ei pysty ilmeisesti. Kiitos kumminkiItse kun ostin tuon auton niin minun nimeni laitettiin omistajaksi ( olen alle 18v ) ja isoveljeni ( joka on 21v joten hän pystyy ottaa vakuutuksen autoon ) haltijaksi. Edit: Oli muuten pientä ongelmaa saada kone takaisin muuten paikalle. Viellä olisi vähän liittimiä ja putkia liitettävänä että saisi kokeilla käytiin. Huomenna savut !
- 0
"Näin meidän sankarit ..":http://bit.ly/cGs1Dq
- 0
TehBigBunny wrote: "Näin meidän sankarit ..":http://bit.ly/cGs1DqJoo oli tos jo dnsf:llä tost juttuu... jännä vaa et tällä kertaa se oli kuski joka lähti ekana.
- 1
"Sierra":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/188684.shtml
/// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.
- 2
Paha, paha, paha virhe. Iso virhe tuli ku vaihoin kolmoselle (tv:n puolella ei autossa) ja sietä tuli joku stanan tance. Ei siinä mitään jos suomessa perus tv tarjonta on täyttä shaicea niinkuin onkin. No virhe joka tuli oli siinä kun joku mutiainen "tanssi" moonlight sonatan tahdissa RAISKATEN kappaleen pyörien kiermutellen ja pomppien kuin minkäkin sähkö iskun saanut.
Myös klassisen ystävänä tämä oli kauheaa ja anteeksi antamatonta ja joku prkeleen hintti marko bröström vielä kehu koko shaice raiskausta hienoks! Ei ole hyvä tämä maailma tuomolle.
Ps: taidan ryöstää pankin ja muuttaa viroon asumaan
Edit: Oikeesti en tiiä oonko muodista,trendistä, tai jostaain muusta PAHASTI jäljessä, mutta mitä on tämä edes takaisin hyppely ja pomppinen edestakisn koko ajan mitä nää hyypiöt sanoo tanssiks voiko joku olla ystävällinen ja kertoa.
Edit: Toivorravasti viimesen kerran tätä muokkaan mutta jos ohjelman nimi on dance ja nimmen viitaten haetaan tansijaa , kilpailuun osallistuu kaveri joka on 14 VUOTTA tansonut kilpaa ja menestynyt. No pääsikö jatkoon ? Totta helvetissä ei. Eli mikä tässäkin mättää?
- 0
Pakko lopettaa tältä päivältä tuon audin laittaminen. Alkoi olemaan sen verran kylmä tuolla pihalla nääs :)