Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

vaiski75

vaiski75 05.08.2011

  • 7
savulohi wrote: Tämän aamun satoa: 1. Liiton potti ei tullu. 2. Kahvi, tupakit, kissan kuivaruoka ja ketsuppi on loppu. 3. Työkkäri veti henkselit yli ansiosidonnaisella opiskelusta. 4. Kävin kysymyssä duunia tehtaasta jossa oon nuorena kollina ollu pari vuotta, tiimistä josta minun sisko ja sen mies otti tänä aamuna loparit paikkakunnalta muuton vuoksi. Ei o kuulemma hommia. Nyt tekis mieli riipasta känni mutta kun kohta 1.
Mä ajan noin kolmen aikaan Jyväskylän ohi, tuonko Jaloviinapullon ja askin tupakkia?
Finski fani

Finski fani 05.08.2011

  • 0
Miulla on just tua sama, eli nuorena jannuna keulin fillarilla ja kaatusin lyöden etuhampaat sisään. Siitä jonkin aikaa kun oltiin saatu paikattua, jouduttiin tekemään juurihoito. Nyt kun lohkesi tuo toinen etuhammas, niin mitään kipuja ei ole, onneksi, mutta jos tua joudutaan vetämään veke ihan kokonaan, niin voi nenä! Näyttäsin ihan jääkiakkoilijalta, ilman lihaksia, rahaa ja kaunista naista... =P Eikä kyllä ole mitenkään varaa laittaa uutta hammasta tilalle, kun ne kustantaa sen pari tuhatta. Pitäs ottaa opintolainaa johonkin saakelin hampaaseen. Voisko enempää viltuttaa...
savulohi

savulohi 05.08.2011

  • 2
vaiski75 wrote: Mä ajan noin kolmen aikaan Jyväskylän ohi, tuonko Jaloviinapullon ja askin tupakkia?
Sulimmat kiitokseni tästä avokätisestä tarjouksesta, mutta minä taian mököttää tämän tästä ihan selvinpäin alta pois. Tupakkia sain ku vein pullot kauppaan. :D
Mace

Mace 05.08.2011

  • 0
Oon aina ollu allerginen kesällä siitepölylle yms. ja silmät alkanu kutiaan, nii eiköhän tos ku kotiin pyörällä poljin nii joku ampiainen tms, lensi suoraan silmään ja alko kutiaan silmä nii perkuleesti, ihan punane, onneks viilee vesi autto.
Mace

Mace 05.08.2011

  • 0
Nyt vasta alkokin ketuttaan, tossa ku kattelin nii huomasin että mulla on mustat silmänaluset, ja kunnolla. Millä noistaki eroon pääsee... Ei helevetti meen ens viikon kahdeksalta nukkuun.
RauhaMees

RauhaMees 08.08.2011 (edit 08.08.2011)

  • 0
Vattu näitte suatanan fanateccien kaa. Ny ei muka saa virtaa. Töppeli on seinäs ja johto fanas, mut ei nii ei. Helavata. // voi vilttu siin oli power nappula tos ratis. Vanhas ratis vaa kytkintöppelin ja se alko toimii. Ny joutu painaa power nappulaa. 6 tuntii mettäs teki mut sekoks.
TehBigBunny

TehBigBunny 08.08.2011

  • 1
:D Än oo oo bee.
Ac3Way

Ac3Way 08.08.2011

  • 1
Helvetti nukkusin melkein koko päivän >:(
Mace

Mace 09.08.2011

  • 0
Kesälomaa enää 1h 56min... No, eiköhän sitä täs on tarpeeks lomailtu.
hulluseon

hulluseon 09.08.2011

  • 3
I JMM94 I wrote: Kesälomaa enää 1h 56min... No, eiköhän sitä täs on tarpeeks lomailtu.
Älä viiti itkeä. 12 vuotta takaperin viimesen kerran olin kesälomalla.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.08.2011

  • 0
Sie olet vieläkins takaperin :(
DarkWarjo

DarkWarjo 09.08.2011

  • 0
tänä vuonna eka täys kesäloma ikinä. siis työelämäs.
hulluseon

hulluseon 09.08.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Sie olet vieläkins takaperin :(
[OT]Paree silleen tai nasse naamalla niin ei naura harakat itteensä hengiltä[/OT]
Tuomo33

Tuomo33 10.08.2011

  • 1
Joskus sitä tulee vihattua iteäni, ja paljon.. Kun jotain asiaa alkaa ohimennen ajatelemaan, syntyy ketjureaktio, jolloin alan ajatelemaan asioden valosaa ja synkkää puolta. Miten asiat olisi, jos aikoinaan olisi tehnyt/käynyt eritavalla. Niinkuin arvata suattaa, näin taas kävi : Kolme tuntia sitten väsytti, niin perkeleesti, ja kävin pitkälleen, ja ajauduin jotekin ajatuksiini, nyt meinaa millään nukahtaa enään.. Joskus kai pitäisi rautalangasta itselleen vääntää, ettei ajattelisi menneitä kun aiheuttavat lisää päänvaivaa.. Taidan pistää klassista soimaan, ja saatua mielen rennoksi jospa se siitä.
Finski fani

Finski fani 10.08.2011

  • 0
Viltuttaa ko ei saa unta! Kello on kohta viisi jumaalauta!
Finski fani

Finski fani 10.08.2011

  • 0
En sitten menny nukkumaan koko yönä. Jännä.
Mace

Mace 10.08.2011 (edit 10.08.2011)

  • 0
Tiedän tunteen, mutta aina jossai vaihees kuitenki nukahdan... kettumaista vaan välillä pyöriä sängys sen +3h kun ei saa nukuttua.
Finski fani

Finski fani 12.08.2011

  • 0
Se on kiva, kun perus lohjenneen hampaan paikkaamisen yhteydessä huomataan, että se hammas on lohkeillu joka puolelta. Ainoona vaihtoehtona on sitten hampaan poisto ja proteesi mikälie tilalle. Hintaa tulee kaikelle roskalle 2500 - 3000€:a. On se jännä. Hirviästi ei ole varaa tuommoseen... Jos jättää paikkaamatta näyttäisin jääkiekkoilijalta, tosin ilman lihaksia ja rahoja... =S Nyt viltuttaa.
Latetzki

Latetzki 12.08.2011 (edit 12.08.2011)

  • 0
Bemari ollu huollossa jo pari viikkoa, puslat vaihdettu ja ABS:n valo palaa, kerran on jo erehdytty vian syystä ja nyt tilattiin ABS:n hydraulipumppu joka tulee ensviikolla. Sitten vielä heti perään katsastus. Ei tässä muuta mutta kun olis jo autolle käyttöä. Tai no onhan tässä talossa autoja mutta kun olis Bemarille käyttöä :D Plus oon jo kolme kertaa nähny unta siitä että se on varastettu :D
Mace

Mace 12.08.2011 (edit 12.08.2011)

  • 1
Oho, kyllä vituttais toi, itteä vituttaa se ku oon todella laiska peseen hampaita... Täytyy nyt skarpata, sain motivaation... Finskin tilanteesta.

Write a post

Sign in to post a post.