- 0
Forum - Off-topic
Yleinen Naisystävä Topic
-
- 2
Veikkaan että tulee, ja lähtee sun kämpilles vielä ;)
- 0
villek00 wrote: Veikkaan että tulee, ja lähtee sun kämpilles vielä ;)Nuin pitkälle en haluva ajatella. Jos nyt aluksi saisi etes tutustuttua, niin se olisi enemmän, kuin tarpeeksi. Vielä ei tosin olla lähellekään sitä. Kiitos kuitenkin luottamuksesta! =)
- 3
Ny se on ihan *VIRALLISTA!* :)
- 0
hihhiihhii, ja parisuhdeasiat rullaavat jälleen :D
^in Finnish, Minulla on tyttöystävä, *YAY* :D^
- 0
jEsm0 wrote: hihhiihhii, ja parisuhdeasiat rullaavat jälleen :D ^in Finnish, Minulla on tyttöystävä, *YAY* :D^Ja kokonaiset 5 minuuttia ollu jo? Wou, koska häät? No ei vaa, onnittelut ;)
- 5
käsikäy
- 0
muista sleight of hand!
^okok menen^
- 0
onnee jesmolle täältäkin suunnast :)
- 2
Finski fani wrote: Hahaa! Aion ehkä kysästä erästä netti-neitosta, jos se vaikka haluais tulla kyläilemään Lahtehen kuuntelemaan jotain bändiä. Mukavasti on saman tyylinen musaiikkimaku kummallakin. Mitä veikkaatte? Tuleeko myöntävä vai kieltävä vastaus, vai poliisi ahdistelusta ovelle? Melkoisen erittäin vähän ollaan puheltu, mutta mukavalta flikalta vaikuttaapi. Pitänee tosin venailla, notta jos tulis joku hyvä bändi, josta kumpainenki pitää, tänne Lahtehen, niin saa jonkun tekosyyn kysellä sitä tänne. =)Muutahan en tosta sun tulevasta exästä tiedä ku että on joku hillitön Mitsubishi Evo-fanittaja, että varaudu sit kuuntelemaan jatkuvaa Evo-ylistystä ja rassaamaan sen omaa Evoa (muistaakseni sil on Evo VIII).. Haha, ei vaan tsemppiä Finskille! Älä venaa liian kauan "sopivaa" bändiä, mitä surkeempi bändi, sitä nopeemmin pääsette lähtee keikalta "jatkaa iltaa" sun kämpille ;)
- 0
-
- 1
Sano että myö tullaan keikalle sinne jos ei ala saapua käymään. Sfäde soittaa kattilaa, Lohes kitaraa, Schimmy petonkimyllyä ja Hulli suutansa. Hirveä on tämä yhtye.
- 0
Muttako hää tykkäis tuosta teiän pändistä...
- 0
No sanot notta myö hillutaan sitten siun luona ja kiljupunkkari on paarimestarina.
- 4
naiset on perseestä
- 0
djrunkkari wrote: naiset on perseestäTaasko on runkkis jääny iliman mithään? Taianpa mennä vaklaamaan sitä facebookista.
- 2
Nyyh :'(
Nyt se sitte tuli viralliseksi minunki tietoon.
Olen taas sinkku
- 0
Rayha300 wrote: Nyyh :'( Nyt se sitte tuli viralliseksi minunki tietoon. Olen taas sinkkuUutta matoo koukkuun vaa... ei ehkä piristä hirveesti mut sellast se vaa välillä on.
- 0
Raakaa... mut kirves on kyl oikees...
- 0
Eniten ketuttaa etten voinu asialle tehdä mitää, ku ei vastakkainen puoli kuunnellu.
Kaikkein huvittavinta on eron syy:
Liian pitkä välimatka ja se ettei hänellä ollu aikaa mulle "muka". Mun mielest n. 20 tuntii per viikko yhdessä oloo on tarpeeks. Mie en jättäny häntä vaa hän jätti mut. Jos hän kuitenki vaihtaa mieltään nii kerran voin vielä kokeilla.
No kokemuksen rikkaampana rayhamies lähtee kylille tsiigailee mitä on tarjolla. (Taidan mennä lähimpään kaupunkii, ku ei tääl tuppu kyläs oo ketää)