Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

jEsm0

jEsm0 05.03.2012 (edit 05.03.2012)

• 0
Ero tuli 2,5kk jälkeen mutta tuli ihmeellisen hyvä fiilinki, no kerkeepähän oola enempi xlivessä ^^,
FINBULLET

FINBULLET 05.03.2012

• 0
Joo-o.Ei hirveen hyvältä täälläkään näytä.Mutta ei se elämä helppoa tarvi ollakkaan näköjään.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2012

• 0
NAISET! AAARGH! pakko huutaa jossai ja en oikeesti uskalla huutaa siitä hirveesti missään muualla ku täällä, koska ne saakelin naiset saattas muualla nähä.. ensin ei oo yhtään, sit on kaks... joista ei kyllä ota selvää pirukaan... jos vaa sanosin kummallekki et ei ota enää yhteyttä muhun... voi luoja et osaa ahistaa muuten tollaset.
Pottae

Pottae 17.03.2012

• 2
Got your back, Jack. Bitches be crazy.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2012

• 0
Pottae wrote: Got your back, Jack. Bitches be crazy.
Joo... ajauduin juomaan... viimeksi ottanu pari hörppyy lonkeroo yli vuosi sitten...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.03.2012

• 1
DarkWarjo wrote: ensin ei oo yhtään, sit on kaks... joista ei kyllä ota selvää pirukaan... .
Sama tilanne täälä.. Toinen tilanne mikä on yleinen: Oot parisuhteessa ja siihen tulee joku kolmas osapuoli joka osottaa kiinnostusta sua kohtaan, sekottaa parisuhteen aivan täysin ja sitten se on poikki.. Nimim. kokemusta.
FINBULLET

FINBULLET 17.03.2012

• 1
Eipä niistä naisista tosiaan saa selkoo.Ei koskaan eikä tulla koskaan saamaankaan.Yleensä se vika on siinä kumppanissa niiden mielestä.Jos joku ei mee niinkuin pitäis niiden mielestä niin on piru irti.Tai juuri sillä hetkellä ei itse jaksaisi tehdä mitään niin mökötetään pari päivää.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2012

• 0
Jeh... pitäs vaa sanoutuu irti koko hommasta... mut siihen tarvittas varmaa sit sitä et joka ikisen vapaa-ajan vetäs vaa viinaa tai jotai... noh.. vasta toinen lonkku menos... ei itketä vielä :D
vaiski75

vaiski75 17.03.2012

• 1
DarkWarjo wrote: Jeh... pitäs vaa sanoutuu irti koko hommasta... mut siihen tarvittas varmaa sit sitä et joka ikisen vapaa-ajan vetäs vaa viinaa tai jotai... noh.. vasta toinen lonkku menos... ei itketä vielä :D
Nyt herra Varjo-setä laittaa sen puhelimen kiinni ja ottaa ihan rohkeasti sitä Lonkkua, sitten ihan yksin pureskelee niitä Daami asioita.. Täältä löytyy kyllä kuuntelevia korvia, kunhan ensin omassa päässä saat palikoita kohdalleen.. Eläkä kuuntele sitä päätä, vaan yritä miettiä asiat ihan itse. Se typerä pää yleensä haaveilee asioista, jotka ei ole mahdollisia kuin elokuvissa..
DarkWarjo

DarkWarjo 18.03.2012

• 0
vaiski75 wrote: Nyt herra Varjo-setä laittaa sen puhelimen kiinni ja ottaa ihan rohkeasti sitä Lonkkua, sitten ihan yksin pureskelee niitä Daami asioita.. Täältä löytyy kyllä kuuntelevia korvia, kunhan ensin omassa päässä saat palikoita kohdalleen.. Eläkä kuuntele sitä päätä, vaan yritä miettiä asiat ihan itse. Se typerä pää yleensä haaveilee asioista, jotka ei ole mahdollisia kuin elokuvissa..
puhelin on auki, mut en oo soittelemas kellekkää... Daamiasiat ei lie pureskelemalla yksin mihinkää muutu, pitäs oikeasti ottaa itteesä niskasta kii ja kysyy että mitä ne haluaa oikeesti... Sen jälkee katua että kysyi edes ja jatkaa matkaa...
IL3

IL3 18.03.2012 (edit 18.03.2012)

• 1
Eiku niinku Sväibksi sano; Otat vaan nyt rutkasti sitä lonkkua, sit kuuntelet mitä sun alapää sanoo ja soitat puhelimella sen mukaan. Jos et muista kenelle piti soittaa ni duuniinhan/pomolle voi soittaa milloin vain. Viikonloppuna silleen viel parempi et pienempi riski häiritä tai keskeyttää tärkeitä työasioita.
hulluseon

hulluseon 18.03.2012

• 1
Pistä se numero johon pitää soittaa niin myö kaikki voitaan olla kuule Warjo siun puhemeehinä. Lopputulos voi olla hyvä tai vähemmän hyvä, mutta joku tulos varmasti saadaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.03.2012

• 0
Hmm.. pitäsköhän mun näiden hyvien neuvojen jälkeen selventää vähän... Ei mul oo ongelmia noille puhuu, ongelma on et kumman MÄ kelpuutan :D noh, sanoin jo toiselle et ei tarvii ottaa yhteyttä, nyt koitan viel suututtaa ton toisenki ni sit ei ahista yhtää.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.03.2012

• 2
Tässä pari päivää sitten iski uusi saalis kun puskista! Pari päivää ollaan juteltu aika syvällisesti ja nää onkin ollu ehkä elämäni parhampia kaks päivää :D Nyt elliä viedään.. :)
DarkWarjo

DarkWarjo 19.03.2012

• 0
2 days... 2 fuckin' days... No ei siin, toivottavasti siitä sit lähtee vähä usiampi päivä ;)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.03.2012

• 0
Ei oo koskaa oikeesti kukaan tyttö kolahtanu noin.. Niinku löis vaikka millä päähän :D Mää oon ollu yhtä hymyä sen kaks päivää xD
DarkWarjo

DarkWarjo 19.03.2012

• 0
Kannattee varoo vaa ettei tipaha kovin korkeelta.. se on aina perin ikävää... en halua lannistaa, mutta kun on käyny omalle kohalle.
KKNGS

KKNGS 19.03.2012

• 0
El PiNk DeViL wrote: Ei oo koskaa oikeesti kukaan tyttö kolahtanu noin.. Niinku löis vaikka millä päähän :D Mää oon ollu yhtä hymyä sen kaks päivää xD
entäs jos ei lyö päähän nii kumoaako se kurkusta alas??
hulluseon

hulluseon 19.03.2012

• 1
DarkWarjo wrote: Hmm.. pitäsköhän mun näiden hyvien neuvojen jälkeen selventää vähän... Ei mul oo ongelmia noille puhuu, ongelma on et kumman MÄ kelpuutan :D noh, sanoin jo toiselle et ei tarvii ottaa yhteyttä, nyt koitan viel suututtaa ton toisenki ni sit ei ahista yhtää.
No jos niitä kerran laumoittain ympärillä pyörii, niin kyllä myö saahaan ne häviämmään ympäriltä jos häirihteevät. Viskelet vaan ne numerot julkiseen jakoon ja kohta eivät soittele.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.03.2012

• 0
hulluseon wrote: No jos niitä kerran laumoittain ympärillä pyörii, niin kyllä myö saahaan ne häviämmään ympäriltä jos häirihteevät. Viskelet vaan ne numerot julkiseen jakoon ja kohta eivät soittele.
Taitaa olla että toi hankalempi tapaus jäis sultaki paitsioon... ja must tuntuu et tän toisen mää ny kuitenki varaan itelleni :)

Write a post

Sign in to post a post.