Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

DarkWarjo

DarkWarjo 25.03.2012

• 0
Joo, en varaa, tai siis se päätti viheltää pelin poikki. vois vissii pestä kätensä muijista taas vähäksi aikaa.. kunnes tulee taas joku joka sekottaa pään ja särkee sydämen... jei.
djrunkkari

djrunkkari 30.03.2012

• 3
Nyt on liveaika koodia.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.03.2012

• 3
djrunkkari wrote: Nyt on liveaika koodia.
Pitäis itekkin mutta pistin sitten eilen 530€:lla koneen osia tilaukseen, siis kaikki paitsi näyttis ja virtalähde. Uusi kone tulee olemaan minun hyvä ytäväni monta seuraavaa vuotta ♥
vaiski75

vaiski75 27.05.2012

• 12
Mitä miehen tulee olla. Ei ole kovin vaikea tehdä nainen onnelliseksi. Tarvitsee vain olla: •1. ystävä •2. rakastaja •3. kumppani •4. veli •5. isä •6. rippi-isä •7. kasvattaja •8. opettaja •9. uskottu •10. kokki •11. mekaanikko •12. asentaja •13. sähkömies •14. kantaja •15. kuljettaja •16. siivooja •17. hovimestari •18. hydraalikko •19. puuseppä •20. malli •21. sisustusarkkitehti •22. seksologi •23. psykologi •24. psykiatri •25. psykoterapeutti Luonteeltaan miehen pitää olla: •1. miellyttävä •2. urheilullinen mutta •3. älykäs mutta •4. voimakas •5. hyvätapainen mutta •6. luja mutta •7. 8. herkkä mutta •9. päättäväinen mutta •10. romanttinen mutta •11. miehekäs •12. vitsikäs ja •13. iloinen mutta •14. vakavasti otettava ja •15. arvokas •16. rohkea mutta •17. nallekarhu mutta •18. energinen •19. idearikas •20. luova •21. huolehtiva •22. taitava mutta •23. vaatimaton ja •24. ymmärtäväinen •25. elegantti mutta •26. johdonmukainen •27. lämmin mutta •28. viileä mutta •29. intohimoinen •30. suvaitsevainen mutta •31. periaatteellinen mutta •32. kunniallinen ja •33. jalo mutta •34. käytännöllinen ja •35. pragmaattinen •36. oikeudenmukainen mutta •37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa eli •38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta •39. hillitty •40. charmikas mutta •41. pysyvä ja •42. uskollinen •43. valpas mutta •44. haaveileva mutta •45. kunnianhimoinen •46. luotettava ja •47. kunnioitettava •48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta, •49. maksukykyinen Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän: •Ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut. •Tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin naiselleen. •Antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt. •Pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuten peili ja huulirasva. On tärkeää olla unohtamatta hänen: •1. syntymäpäivïään •2. nimipäiviään •3. hääpäivää •4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää •5. hammaslääkäriaikaansa •6. kuukautisiaan •7. vuosipäiviään •8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä. Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea hänet liian dominoivana ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa. Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee: 1. seksiä ja 2. ruokaa Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa. Johtopäätös: Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
Northg7

Northg7 28.05.2012 (edit 28.05.2012)

• 1
"Että näin sujuu pelailut :)":https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zzrQSgtkFDA Täällä kaikki mennyt aina hyvin.
IIPPONEN

IIPPONEN 28.05.2012

• 3
tänään tuli nykysen naikkosen kans 5kk täyteen, tästä on hyvä jatkaa etiä päin :)
vaiski75

vaiski75 28.05.2012

• 0
Mä oon se kitaransoittaja vaikka ei ole edes koko soitinta.. Pitää varmaan ostaa semmoinen tai lainata jostain..
villek00

villek00 28.05.2012

• 1
Onnea IPI! Mulla tulee muuten päivää ennen Puntila Vol. 2:sta 9 vuotta täyteen emännän kanssa :)
Alchemist FI

Alchemist FI 29.05.2012

• 2
Ens kuussa ois muutto yhteen... :)
DarkWarjo

DarkWarjo 29.05.2012

• 0
GZ vaa teille kaikille onnekkaille. Itellä ei oo tällä hetkellä ees yritystä... tiiä sit onko se hyvä vai huono asia.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.05.2012

• 0
kirves wrote: Mutta se vaatii vain yhden oikean hetken, niin tilanne on päinvastainen. Omat kokemukset viittaisivat siihen, että naisten kanssa ei varsinaisesti kannata yrittää mitään. Olemalla normaali oma itsensä on mielestäni parhaat saumat saada myös parisuhde alkamaan. Joskus tuntuu, että jopa pieni välinpitämättömyys voi olla eduksi. Kesä on kyllä sinkulle vuoden parasta aikaa. Saa tehdä mitä haluaa, kunnes sitten ehkä ei saakkaan.
Totta ja en mä todellakaa yritä olla mitään muuta, oma itteni oon ja jos se ei riitä/kelpaa niin sitten ei riitä/kelpaa. Mut siis meinaan ettei tällä hetkellä oo siis mitää yritystä olla kenenkää kans, u nou, rautaa tulessa tms.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.05.2012

• 0
kirves wrote: Juu, kyllä mie tajusin sen suoraan tuolta aiemmasta tekstistä. Tuli siitä "yrittäminen" sanasta vain mieleen tuo yllä kirjoittamani. Eiköhän se niin ole, että sullekin löytyy ennemmin tai myöhemmin sellainen nainen jonka pakaraan voidaan tuo sun avatar tatuoida.
Hmmm... pakaraan DW Approves... kuulostaa idealta.
hulluseon

hulluseon 29.05.2012

• 0
kirves wrote: Väiski saa sitten siirtää sen painokuvan pakaraan tai piirtää siihen suoraan. Varsinaista tatuointiprosessia ei ehkä kannata Väiskillä kuitenkaan teettää (ellei sitten kyseistä taitoa löydy). Vai muistanko väärin, olihan se niin, että tuo kuva on Väiskin tekemä?
Minä voin soittaa haitaria ja lauleksia taustalla, notta näin heiluu tussi ja tussi heiluu näin. Ai ei kelpaa?
DarkWarjo

DarkWarjo 29.05.2012

• 0
kirves wrote: Väiski saa sitten siirtää sen painokuvan pakaraan tai piirtää siihen suoraan. Varsinaista tatuointiprosessia ei ehkä kannata Väiskillä kuitenkaan teettää (ellei sitten kyseistä taitoa löydy). Vai muistanko väärin, olihan se niin, että tuo kuva on Väiskin tekemä?
Kyllä se on Sfädesedän kädenjälkeä, olen hälle kovin kiitollinen ja tottahan toki hän saa tulevan ex-vaimoni pakaraan sitten joskus piirrellä tuon kuvan ;)
Alchemist FI

Alchemist FI 30.05.2012

• 0
Turhaahan toi väkisin yrittäminen on, ekan illan jälkeen en muistanu ees aakkani nimeä ja ny muutetaan yhteen :D ja Warjolle voin sit yrittää pistää sitä eukon nimeä ihoon, ku tossa nurkassa ois tatuointikone :D
DarkWarjo

DarkWarjo 04.06.2012

• 0
Joo, VOI VITTU! sanonpahan vaa... ei tarvi näemmä väkisin yrittää joo... pitäs varmaa sukeutuu hetkeksi johonki pakastimeen tjsp...
RaabForRehab

RaabForRehab 04.06.2012

• 2
DarkWarjo wrote: Joo, VOI VITTU! sanonpahan vaa... ei tarvi näemmä väkisin yrittää joo... pitäs varmaa sukeutuu hetkeksi johonki pakastimeen tjsp...
Naiset. Ei niiden takia oo ennenkään ollu tapana hikoilla.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.06.2012

• 0
RaabForRehab wrote: Naiset. Ei niiden takia oo ennenkään ollu tapana hikoilla.
Joo, mut ehkä ne ei väkisin tulis perässä sinne...
DarkWarjo

DarkWarjo 16.06.2012

• 3
joo.. eilen meinas karata warjolla lapasesta... 22.00 Kahville muuan tyttösen kans.... 01.00 Leffaa kivasti toisen tyttösen kans.... 04.00 Kolmannen viereen yöksi... sietäs letkusta saada niljake... Enkä ees saanu! ja olin selvinpäin! Hyi että! (no okei, ehkä ois saanu mutten halunnu humalaista...)
savulohi

savulohi 16.06.2012

• 7
DarkWarjo wrote: joo.. eilen meinas karata warjolla lapasesta... 22.00 Kahville muuan tyttösen kans.... 01.00 Leffaa kivasti toisen tyttösen kans.... 04.00 Kolmannen viereen yöksi... sietäs letkusta saada niljake... Enkä ees saanu! ja olin selvinpäin! Hyi että! (no okei, ehkä ois saanu mutten halunnu humalaista...)
^Thihihhihh^ Tulee nuaruus miäleen. Miulla oli semmonen paha tapa käyvvä pamputtelemassa työkavereita ja kerran narahin kun kävin samana ehtoona kahta laittamassa noin kolmen tunnin intervallilla. Noh, toinen näistä neitosista sitten meni juoruamaan toiselle autuaan tietämättömänä asiasta kun sattumalta baarissa näkivät ja lopputulos oli se notta ensin kävivät minun kimppuun ja sitten lopulta tappelivat keskenänsä siinä kuppilan pihamaalla, vieläpä ihan kunnolla. 10 vuotta on tästä jo aikaa, piccusen reilukin. Sillon se lähinnä nauratti ja naurattaa se oikeestaan kyllä vieläkin. :)

Write a post

Sign in to post a post.