- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 2: PI, kW, ja muut
Caymanissa on kylläkin keskimoottori, eli ei varmaan sallittu pyssy kisasääntöjen mukaan..
- 0
Daysavior kirjoitti 26.05.2008 10:40:Kyllä se syö. Jos nyt valitaan vaikka siksi autoksi jokin bemmi niin mä jään heti pois. Ja autoa ei välttämättä saa omaan käteen sopivaksi vaikka miten sitä säädät. Kokeileppa vaikka Panoz Esperantea.cervelinho11 kirjoitti 26.05.2008 10:32: Itsehän ajan jokatapauksessa kunhan autoa saa säätää, mutta tässähän näitä sääntöjä yritetään hahmotella. Kuitenkin vain yhden sallitun auton valitseminen voi syödä osallistujia pois, koska kaikkia ei voi miellyttää. Itse olen ehkä sen supistetun 3 auton listan kannalla, koska silloin joku auto on melkein pakostikin mieleinen, mutta harvemmin pelaaville ei muodostu valinnan vaikeutta.Tuota en allekirjoita, että yhden auton valinta söisi osallistujia. Stock autoilla ehkä, mutta viritetyillä ei. Kyllä auton kuin auton saa omaan käteen sopivaksi, jos säätäminen ja virittäminen on sallittua. Kaikillahan on ne perussäädöt tiedossa, joilla saadaan esim. takavetoinen auto itselle mieleiseksi.
- 0
Ihmettelen miksi maserati grandsportia ei oo ollu noissa listoissa... siinä on 290 kW tehoo, etumoottori ja takaveto... ja muille tiedoksi oon jo varannu sen itelleni :) bemmari jouti mäkeen :D
Ja olisi hyvä jos ei ois mitää muita rajotuksii ku ekassa viestissä :)
- 0
IIPPONEN kirjoitti 26.05.2008 13:02: Ihmettelen miksi maserati grandsportia ei oo ollu noissa listoissa... siinä on 290 kW tehoo, etumoottori ja takaveto... ja muille tiedoksi oon jo varannu sen itelleni :) bemmari jouti mäkeen :D Ja olisi hyvä jos ei ois mitää muita rajotuksii ku ekassa viestissä :)Siivet pitäisi mun mielestä olla päätetty ennen kautta joko kaikille pakollisina tai sitten ainakin niitä ei saa vaihdella muihin puskureihin kesken kautta. Northg7 laittoi aika kattavan listan tuonne ylemmäksi, se on siinä. Jossain jenkissä on liikaa tehoa ja monaro on tasan 300kW muuten toi on hyvä lista. rx-7 on 2oo2 ?
Toyota Soarer 430SCV -02 Mustang GT -05 Lexus SC430 -02 Infiniti G36 Coupe -03 Nissan Skyline Coupe 350GT -03 Nissan Silvia Spec-R -00 Honda S2000 -03 Mazda RX8 Mazdaspeed -04 Lexus IS350 -06 Nissan Fairlady Z -03 Chevrolet Camaro SS -02 Nissan 350Z GranTouringCoupe -07 Pontiac GTO -04 Mercedes-Benz C32 AMG -04 Mercedes-Benz 55 AMG Coupe -03 Crossfire SRT6 -06 Cadillac CTS-V -04 B-luokka: Dodge Charger SRT -06 Jaguar XK Coupe -07 BMW M3 E46 -05 Mazda RX7 -02 Vauxhall Monaro -05 Maserati GrandSport -06 Ford Mustang Cobra R -00
- 0
noihin autolistoihin viitaten... eikö saa ottaa D-luokkalaista autoa kun on listattu vaan C- ja B-luokan autot?
- 0
Finski fani kirjoitti 26.05.2008 13:10: noihin autolistoihin viitaten... eikö saa ottaa D-luokkalaista autoa kun on listattu vaan C- ja B-luokan autot?Juu nähän tosta tosiaan puuttuu, taitaa olla mahdoton homma saada rajattua autoja kolmeen - viiteen :(
- 0
Eikö ois vaan helpompi valita ne 5 autoa ja jokainen sais päättää millä niistä ajais. Ei meinaan mielenkiinto riitä etsimään parasta autoa 30 menopelin joukosta.
- 0
Splat Number1 kirjoitti 26.05.2008 13:16: Eikö ois vaan helpompi valita ne 5 autoa ja jokainen sais päättää millä niistä ajais. Ei meinaan mielenkiinto riitä etsimään parasta autoa 30 menopelin joukosta.Samaa mieltä, entäpä onko kaikilla talleilla nyt eri autot? Ettei kaikilla ole samaa autoa, toisaalta miten valitaan autot? Ettei myyris saa sitä parasta :)
- 0
Ac3Way kirjoitti 26.05.2008 13:25:Ja sitten on ongelmana se, että mitkä autot valitaan :) Itse annan äänen bmw m3 e46:lleSplat Number1 kirjoitti 26.05.2008 13:16: Eikö ois vaan helpompi valita ne 5 autoa ja jokainen sais päättää millä niistä ajais. Ei meinaan mielenkiinto riitä etsimään parasta autoa 30 menopelin joukosta.Samaa mieltä
- 0
cervelinho11 kirjoitti 26.05.2008 13:26:Hus hus, bemut pois!Ac3Way kirjoitti 26.05.2008 13:25:Ja sitten on ongelmana se, että mitkä autot valitaan :) Itse annan äänen bmw m3 e46:lleSplat Number1 kirjoitti 26.05.2008 13:16: Eikö ois vaan helpompi valita ne 5 autoa ja jokainen sais päättää millä niistä ajais. Ei meinaan mielenkiinto riitä etsimään parasta autoa 30 menopelin joukosta.Samaa mieltä
- 0
cervelinho11 kirjoitti 26.05.2008 13:26:Ac3Way kirjoitti 26.05.2008 13:25:Ja sitten on ongelmana se, että mitkä autot valitaan :) Itse annan äänen bmw m3 e46:lleSplat Number1 kirjoitti 26.05.2008 13:16: Eikö ois vaan helpompi valita ne 5 autoa ja jokainen sais päättää millä niistä ajais. Ei meinaan mielenkiinto riitä etsimään parasta autoa 30 menopelin joukosta.Samaa mieltä
- 0
Tällä menolla kakkoskausi alkaa vuonna 20020. Nyt tiedän, miksi eduskunnassa ei saada mitään aikaiseksi.
Jos joku lista tulee, niin just joku viisi autoo siihen ja siitä sitten valitaan. Ja mitä väliä vaikka Myyris veisikin kautta suvereenisti, ei toista voi syyttää siitä, että pelataan Forzaa.
Tossa kun joku sanoi, että mitään päätöksiä ei ole tehty, niin ei kyllä tätä menoa tulla tekemäänkään.
Ja jos jostain syystä "säännöt" (joitahan ei edes ole vielä kai päätetty) kieltää keski- ja takamoottoriset autot, niin kielletään sitten vaikka kaikki Euorooppalaiset autot samalla, ei niitä paljon etumoottorisina löydy. Samalla voitaisiin asettaa autoille maksimi- ja minipaino, sekä kieltää myös Japanilaiset ja Amerikkalaiset autot.
- 0
kurppak kirjoitti 26.05.2008 13:43: Tällä menolla kakkoskausi alkaa vuonna 20020. Nyt tiedän, miksi eduskunnassa ei saada mitään aikaiseksi. Jos joku lista tulee, niin just joku viisi autoo siihen ja siitä sitten valitaan. Ja mitä väliä vaikka Myyris veisikin kautta suvereenisti, ei toista voi syyttää siitä, että pelataan Forzaa. Tossa kun joku sanoi, että mitään päätöksiä ei ole tehty, niin ei kyllä tätä menoa tulla tekemäänkään. Ja jos jostain syystä "säännöt" (joitahan ei edes ole vielä kai päätetty) kieltää keski- ja takamoottoriset autot, niin kielletään sitten vaikka kaikki Euorooppalaiset autot samalla, ei niitä paljon etumoottorisina löydy. Samalla voitaisiin asettaa autoille maksimi- ja minipaino, sekä kieltää myös Japanilaiset ja Amerikkalaiset autot.Ok, eiköhän säännöt ole jo. Nyt vaan rajataan auto listaa pienemmäksi tällä viikolla. Eihän tässä mikään kiire ole, I-kausi on vielä kesken.
- 0
Juu vaikeeks näyttää menevän. Kenellä tässä sitten on se päätösten ylivalta?
- 0
Jos tästä nyt äänestämään ruvetaan niin tommosia itse haluaisin radalla nähtävän(autoja en ole testannut, joten en tiedä kuinka tasaväkisiä ne todellisuudessa on):
Nissan Silvia Spec-R -00
Crossfire SRT6 -06
Mazda RX7 -02
Jaguar XK Coupe -07
Maserati GrandSport -06
-Autot valitsin Northin listalta
- 0
MASSE!!!
- 0
Huutoäänestystä sitten peliin. ( ei varmasti tule toimimaan )
rx 8 ja c32
ja bemari teinituunaajille.
Kun on porukka huudellut suosikkiaan pari päivää niin mänizmentti saisi vaikka kokoontua ja lyädä pöytään pöytään 3-5 autoa ?
// mä ottaisin noi kolme mukaan sarjaan ja sitten ihan vapaasti vakiona yli 600PI:n olevat vehkeet listalta .. siis jos olisin tän sarjan Bernie ... tai Max ... jos olisi ne natzi huor...
- 0
Tein tietoisesti listat vain C- ja B-luokasta, se tuntui järkevämmältä kun puhutaan auton virittämisistä. Tuntuu hassulta virittää jostain ei niin tehokkaasta stockista PI 750 -"tykki" suhteellisesti puhuttaessa :p
- 0
Miepä sanon että Honda S2000!! Mukava pikku sportti ^_^
- 0
kurppak kirjoitti 26.05.2008 13:43: Tällä menolla kakkoskausi alkaa vuonna 20020. Nyt tiedän, miksi eduskunnassa ei saada mitään aikaiseksi. Jos joku lista tulee, niin just joku viisi autoo siihen ja siitä sitten valitaan. Ja mitä väliä vaikka Myyris veisikin kautta suvereenisti, ei toista voi syyttää siitä, että pelataan Forzaa. Tossa kun joku sanoi, että mitään päätöksiä ei ole tehty, niin ei kyllä tätä menoa tulla tekemäänkään. Ja jos jostain syystä "säännöt" (joitahan ei edes ole vielä kai päätetty) kieltää keski- ja takamoottoriset autot, niin kielletään sitten vaikka kaikki Euorooppalaiset autot samalla, ei niitä paljon etumoottorisina löydy. Samalla voitaisiin asettaa autoille maksimi- ja minipaino, sekä kieltää myös Japanilaiset ja Amerikkalaiset autot.Eipäs nyt oteta nokkiinsa. Mutta joo annan ääneni kyllä RX-7:lle.