- 0
Forum - Games and Gaming
F1 2010
Ja PC:llä Momo ratti toimii. Aikas outo veto Codemastersilta.
- 0
kaijanen wrote: Eka urakisa, vika kierros, pamahdus ja tärinä. Rengas puhki ja pihalle. Tuli ihan pun takaa pääsuorallaNiin siis menikö se rengas puhki ilman mitään osumaa?Oliko ne ihan lopussa?Kai sie kävit varikolla jossain vaiheessa kisaa?
- 2
Kyllä tää vaikuttas nii hyvältä että joutuu ostamaan!
- 0
Onkos kukaan kokeillut Microsoftin ratilla? Entä tuntuuko peli realistiselta jos ajaa ilman ajoapuja, olisi sitten kyseessä padi tai ratti? Entä osaako moninpelissä muut kuskit ajaa siististi ilman tahallisia kolareita?
- 1
Äh, mun on kyllä nyt aivan pakko laittaa Yaris tulille ja suunnistaa Giganttiin ennen kuin pelit viedään käsistä!
- 4
Nipsuhuuli wrote: Äh, mun on kyllä nyt aivan pakko laittaa Yaris tulille ja suunnistaa Giganttiin ennen kuin pelit viedään käsistä!Tää on ihan siun peli!! Warmasti tykkäät! Tälviisii sie oot ehtoolla. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!
- 0
Schimanski76 wrote: Niin siis menikö se rengas puhki ilman mitään osumaa?Oliko ne ihan lopussa?Kai sie kävit varikolla jossain vaiheessa kisaa?Ilman mitään osumaa. Kovemmat renkaat, 12-13 kiekkaa olin niillä ajanu, kyllä se lämmöistä jotain herjas ja takarenkaat keltasella vilahti aina sillon tällön. Mutta ei missään nimessä loppuun kuluneet viälä ollu
- 0
kaijanen wrote: Ilman mitään osumaa. Kovemmat renkaat, 12-13 kiekkaa olin niillä ajanu, kyllä se lämmöistä jotain herjas ja takarenkaat keltasella vilahti aina sillon tällön. Mutta ei missään nimessä loppuun kuluneet viälä olluCool, tuli siis ihan tollane rändöm event. hienoa.
- 0
Nipsuhuuli wrote: Onkos kukaan kokeillut Microsoftin ratilla? Entä tuntuuko peli realistiselta jos ajaa ilman ajoapuja, olisi sitten kyseessä padi tai ratti? Entä osaako moninpelissä muut kuskit ajaa siististi ilman tahallisia kolareita?Pädi. On realistisen oloinen.. en nimittäin osaa AJAA ollenkaa vittu. :D Just mietin et pitää ehkä läimästä pikkasen träksön köntrölliä ja nössöillä. Moninpeliä ei oo joutanu ees testaan ku ittermediaatti ai:ssäkin on niin saatanasti vastusta jo.
- 0
Ei pelaillakkaan kun levyssä jotain häikkää.En muita kokeillut,mutta Monzaa lähin testaamaan niin tuli,että ei pysty lukemaan levyä.
- 1
HUORAT ei mulla oo tota peliä.
- 0
Live-kisoja illalla? Anyone?
Kirjoittelen kommentteja pelistä myöhemmin.
- 0
Jepa, nyt kävin hakemassa Prismasta, peruin tilauksen netistä... Vähän tässä varmaan testaillaan ja sitten illemmalla kaikki liveen pelaamaan, illan päätteksi vielä RDR Pokerit päälle.
- 0
niin livessä on mahdollisuus pelata 24 pelaajan kesken?
- 2
12 ?
- 6
Tossa takaisin tulomatkalla Prismasta olin jo ihan innoissani että nyt pääsee ajamaan Benettonilla! Mutta nythän mä sen vasta hokasin että eihän Benettonia oo ollu moneen vuoteen ykkösissä :(
- 0
Nipsuhuuli wrote: Live-kisoja illalla? Anyone? Kirjoittelen kommentteja pelistä myöhemmin.Mukana. Oisko joskus 19-20 aikaan hevä vetää kisoja? Eka career aika-ajo takana Toro Rossolla hard vaikeustasolla sijoitus 10.
- 0
Tilattu.
- 0
AJfin wrote: Mukana. Oisko joskus 19-20 aikaan hevä vetää kisoja? Eka career aika-ajo takana Toro Rossolla hard vaikeustasolla sijoitus 10.Se voisi olla hyvä aika. Tulkaa kaikki mukaan!