Forum - Games and Gaming

F1 2010

x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 25.09.2010

• 0
Jos joku alkaa jossain vaihees järkkää kisoi ni "i'm in"
AJfin

AJfin 25.09.2010

• 0
Nyt on eka kisa tapeltu maaliin.. Petrov tuli kivasti eka kurvissa kylkeen ja tipuin muutaman sijan, parhaimillaan olin jo sijalla 4. mutta pari omaa töppiä ja lopullinen sijoitus maalissa 9.
FINBULLET

FINBULLET 25.09.2010 (edit 25.09.2010)

• 0
Kaikki muut toimii paitsi Hungaroring,Spa ja Monza.Pelaile siinä sitte perkele.
Aliboz

Aliboz 25.09.2010

• 0
Jeah, I'm in! Laittakaahan kutsua vaan tulemaan kun aika on oikea.
AJfin

AJfin 25.09.2010

• 0
Pistin tonne tuleviin kisoihin tälle illalle kisan
RaabForRehab

RaabForRehab 25.09.2010

• 2
Mä meen kakalle.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.09.2010

• 0
AJfin wrote: Pistin tonne tuleviin kisoihin tälle illalle kisan
Mä tuun häviään teille!
mcmaysa

mcmaysa 25.09.2010

• 0
Eka aika-ajo hardilla Lotuksella 9. sija. Kisat on tuskaa haardilla joko joku ajaa kylkee, mää ajan kylkeen tai varikko bugaa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 25.09.2010

• 1
Tässä pientä arviota. Tähän mennessä olen ajanut pelkästään ratilla. Aloitin ilman mitään apuja ja ajotuntuma on tuntunut alusta pitäen ihan hyvältä, vaikkakin jollain tavalla hieman löysältä. Mutkiin saa jarruttaa ajoissa eikä niitä todellakaan voi ajaa lämä tiskissä, kuten Codemastersin aikaisemmissa peleissä. Jos ajaa ilman apuja, niin joutuu oikeasti ajamaan tarkasti ja maltilla. Esim hitaista mutkista lähdettäessä heti jos antaa liikaa kaasua, niin seuraa spinnaus. Nyt olen ajanut vähän aikaa lähes kaikki avut päällä totutteluksi, koska ilman apuja ajaessa spinnailin liikaa ja vaihteiden vaihtaminen oli mitä oli. Nytkin ajotuntuma on hyvä ja apujen kanssakin on totuttelemista edelleen, etenkin nopeaan vauhtiin. Grafiikka on tuttua Codemastersia eli hyvällä tasolla. Autojen säätämismahdollisuudet ei ole kovin monipuoliset, mihin ainakin itse olen tyytyväinen, koska en ole kovin hyvä säätämisessä muutenkaan. Näillä säätömahdollisuuksilla luulisi autosta kuitenkin saavan mieleisen. Tähän mennessä olen löytänyt pelistä yhden ison miinuksen. Jos vikassa sektorissa ajaa leveäksi, niin seuraavaa kierrosta ei lasketa ollenkaan, oli ulosajopaikka mikä tahansa. Joskus jopa liian ahne kanttarin ylitys riittää seuraavan kierroksen mitätöimiseen. Sama ongelma siis mikä Forzassa. :S Yleisesti olen ollut tyytyväinen peliin ja isoin ongelma on toistaiseksi ollut se, että en osaa vielä ajaa kunnolla :D
Aliboz

Aliboz 25.09.2010 (edit 25.09.2010)

• 0
Onko tuon Japsin nimi oikeasti Kamui Kobayashi? Pilasi miun ekan kisan kun rupesin nauramaan sen nimelle, ajoin sen kylkeen mutkasssa... Itelläkin on suurin ongelma se että ei osaa ajaa. Kaikki asetukset on tietysti vaikeimmalla että on mukamas realistinen.
hulluseon

hulluseon 25.09.2010

• 0
Caicci jodga belgää ajaa patilla niin rohkeesdi wään. Äinäkin mä osaan joten kuten. Eli ilman tractionia ja abs jarruja ajan, ainoastaan jarrupaikat on päällä koska en viiti vielä ajaa niin kovasti, eli en osaa. TÄMÄ ON HYVÄ TÄMÄ VORMULA PELI
DiddFIN

DiddFIN 25.09.2010

• 0
Eilen tuota Bahrainia tahkosin aikani ja luulin, että alkaa viimein sujumaan. Lopputulemana 24. sija. Ajelin 10. sijalla kunnes piti pitää pakollinen varikkopysähdys. Renkaat vaihtu muutamassa sekunnissa, mutta sitten kyltinpitäjäjurpo ei meinannu päästää mua ollenkaan pois varikolta. Pitstop-kellotin näytti melkein 20 sekuntia, ennenkuin kyltti nousi. 10. sijalta viimeiseksi. Pisti vihaksi vähäsen. No, tänään Melbournea, jos vaikka keskeyttäisi.
Schimanski76

Schimanski76 25.09.2010

• 0
DiddFIN wrote: Eilen tuota Bahrainia tahkosin aikani ja luulin, että alkaa viimein sujumaan. Lopputulemana 24. sija. Ajelin 10. sijalla kunnes piti pitää pakollinen varikkopysähdys. Renkaat vaihtu muutamassa sekunnissa, mutta sitten kyltinpitäjäjurpo ei meinannu päästää mua ollenkaan pois varikolta. Pitstop-kellotin näytti melkein 20 sekuntia, ennenkuin kyltti nousi. 10. sijalta viimeiseksi. Pisti vihaksi vähäsen. No, tänään Melbournea, jos vaikka keskeyttäisi.
Juu,siinä on ongelma jos ajaa pelin antamalla varikkotaktiikalla.Pitää laittaa sieltä TYRES-valikosta strategiaksi yksi kierros aikaisemmin tai vaikka 1 kiekka myöhemmin varikolle,niin sitten ei jää tikkarimies pidättelemään.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 25.09.2010 (edit 25.09.2010)

• 2
Schimanski76 wrote: Väistäkää ku mie kysyn! : 1.Ratti vai padi? 2.Millä kuvakulmalla ajat? 3.Mitä ajoapuja käytät? 4.Millä vaikeustasolla aloitit careerin? 5.Onko kaikilla sama naisagentti(Erja Häkkisen näköinen) ja onko kukaan vielä päässyt jörnimään sitä? Skimmyn vastaukset: 1.Padi 2.Ihan edestä,pitänee vaihtaa silviisiin,että näkyy ratti 3.Luistonesto medium,muut pois. edit:ajolinja on päällä kun on niin outoja ratoja 4.Taisi olla se toiseksi helpoin(tai siis taitaa olla nyt custom kun noita ajoapuja ottaa pois) 5.En ole päässyt eikä ole ollut edes lähellä.Yhden kisan olen vasta ajanut.Voi olla ettei Lotuksen miehelle tavaraa ole jaossa helpolla.
1.Padi 2.Kypärän yläpuolelta 3.Ei mitään ajoapuja 4.Expertillä 5.Se oli oikeasti miäs(istuu suihkussa itkien)
Pure Black40

Pure Black40 25.09.2010 (edit 25.09.2010)

• 0
Kivasti heitti ulos Live-sessionista...
hulluseon

hulluseon 25.09.2010

• 0
TRD xMR GREYx wrote: Se oli oikeasti miäs(istuu suihkussa itkien)
Ai se ei ollutkaan peukalo?
DiddFIN

DiddFIN 25.09.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Juu,siinä on ongelma jos ajaa pelin antamalla varikkotaktiikalla.Pitää laittaa sieltä TYRES-valikosta strategiaksi yksi kierros aikaisemmin tai vaikka 1 kiekka myöhemmin varikolle,niin sitten ei jää tikkarimies pidättelemään.
Aaa, kiitos vinkistä. Mietinkin tuossa, että pitää seuraavassa kisassa vaan jättää menemättä varikolle kun siellä oli tunkua, mutta tuo helpottaa paljon. :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 25.09.2010

• 0
Jaa, ekaa kertaa kullin että Harmaa ajelee pädillä. En haluais kuvitellakkaan vauhtia/aikoja ratin kanssa.
Schimanski76

Schimanski76 25.09.2010 (edit 25.09.2010)

• 0
Ny mie otin kaikki avut pois,kun alkaa ohjaus olemaan tutumpi.Sitä vaan ihmettelen,että miten tuo varikolla käynti tapahtuu oikeaopppisesti,jos laittaa nuo PIT LIMITER ja PIT BOX CONTROL manuaaliseksi myös. Aina ne jotain miulle vilttuilee jarrutuksesta varikolla,vaikka mie sen rajoittimen päälle laitan ajoissa. edittivä:Ny tajusin.Eihän siinä tarvitse muuta tehdä kuin täysillä sisään,Limitteri päälle ja jarrua hyvissä ajoissa ennen varikkomiähiä. :)
mcmaysa

mcmaysa 25.09.2010

• 1
Siin pitää jarruttaa siihe ruutuun varikol.

Write a post

Sign in to post a post.