- 0
Forum - Games and Gaming
F1 2010
dodiin.. Eka kisa ajettu ja vituikshan se meni. Alotin suoraan vaikeimmalla tasolla ja laitoin vaan jarruviivat päälle että ei mee ihan joka mutka pitkäks..
Aika-ajoissa 24 ja kisassa kävin sit vahingossa kaks kertaa varikolla ja sain vielä päälle läpiajorangaistuksen. Siihen päälle pari spinnausta ja jumbopaikka varma :D
Kivasti alko pääsemään kyllä auton kanssa sinuiks ja kisassa tulikin sitten 5sek parempi kierrosaika kuin aika-ajoissa. Paska se oli silti.. :D
Innolla lisää kisoja tahkoamaan.
- 0
Toinen kisa takana: Melbournen rankka sateen sävyttämässä aika-ajossa sain kiilattua itseni paalulle.
Kisassa sitten yksi ajo virhe kierroksella 8. kärkipaikalta ja Alonso sekä Hamilton kuittaa ohi, Hamiltonista pääsin vielä ohi ja hävisin Alonsolle 1,3sek.
Nyt pelaan ratilla ja tasona on professional joten joutuu nostaan sen varmaan tuohon legendiin jotta haastetta ois enemmän kun tarpeeksi.. :/
Minkäslaisia kierrosaikoja muut on päässeet Melbournessa kuivalla kelilllä? Itsellä oli 1:30.1xx nopein kisassa ajettu
- 0
Ac3Way wrote: Tekoäly joku huijariäly? Aika-ajoissa, harjoituksissa ja alle 20% kisoissa ei aja ollenkaan, ajat vaan ilmestyy. vidduWTF? Kyllä ainakin mulla näkyy ne autot siellä rataa kiertämässä, oli sitten aika-ajo tai harjoitus.
- 0
AJfin wrote: WTF? Kyllä ainakin mulla näkyy ne autot siellä rataa kiertämässä, oli sitten aika-ajo tai harjoitus.Näkyy näkyy, mutta ajat ei ole samoja kuin autojen kiertämät ajat. Se on kulissi aika-ajoissa ja harjoituksissa, bad shit.
- 0
Nyt on kaksissa harjoituksissa peräkkäin tullut, että aja viiden kierroksen sisään tietty kierrosaika niin saat fuel mapseja, mut mitään ei ole tullut. Mitä mä oikein taas teen väärin :-(
- 0
jasamy wrote: Nyt on kaksissa harjoituksissa peräkkäin tullut, että aja viiden kierroksen sisään tietty kierrosaika niin saat fuel mapseja, mut mitään ei ole tullut. Mitä mä oikein taas teen väärin :-(Ne fuel mapsit näkyy ajaessa kun painat risti näppäintä.(en muista mihin suuntaan) Engine> standard/cruise/race? tjsp. niitä pystyy sitten kisan aikana säätään
- 0
KELE!!! Nyt hävis sitten tallenukset. Piti ajaa tuo bahrain uusiksi...
- 0
Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä.
VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
- 0
jasamy wrote: Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedostonEntä näkyykö ne fuel mapsit siellä valikossa mistä autoa voi tarkemmin säätää? Itsellä ainakin tuli fuel mapsit sinne kehitys osioon.
- 0
jasamy wrote: Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedostonAha. Voi muuten olla vikana toikin. Voihan perse, tietääpähän ens kerralla. Ja nehän pitää aktivoida silleen painamalla uudestaan siihen suuntaan. Näppäriä jutskia, mutta kun olen niin hullu että en niitä muista ikuna.
- 0
Jäi jostain syystä saamatta ne fuel mapsit. Näyttäs siltä kun ei tallentaisi jos poistuu p1 jälkeen. Pitäisi vissiin ajaa kaikki practiset putkeen, että peli ymmärtäisi tallentaa :-/ taidan siirtyä lyhkäseen kisaviikonloppuun
- 0
Siinä on joku bugi juuri noissa test-ajoissa niitä ei pidä keskeyttää ennen kun tulee pätzzi.
- 0
jasamy wrote: Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedostonRestart? :D
- 0
jasamy wrote: Nyt on kaksissa harjoituksissa peräkkäin tullut, että aja viiden kierroksen sisään tietty kierrosaika niin saat fuel mapseja, mut mitään ei ole tullut. Mitä mä oikein taas teen väärin :-(http://pelaajalehti.com/2010/09/28/f1-2010-bugaa-korjaus-tulossa/ Varmaan tossa on syy
- 0
Taas saatana hävis profiilit ja jutanit. Mikä vitty tässä oikein on?
- 0
Mulla ei toimi nettipeli? :O
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mulla ei toimi nettipeli? :OHalvalla ei saa hyvää....sanotaa :)
- 0
Siis millä te tota väännätte?? Boxilla jotai Demoo vai? Ihan kokoversio tullu jo?
- 0
I JMM94 I wrote: Siis millä te tota väännätte?? Boxilla jotai Demoo vai? Ihan kokoversio tullu jo?Siis mulle tuli se tänää Affenanmaalta. /// Tulisko joku kisaamaa, jos saan nettipelin toimimaan?
- 0
Ihan omalla tai varastetulla rahalla ostettua koko versiota. Itse ostin Prismasta kun en oo köyhä enkä kipee ja toiseksi Crazy Station ei enää pelejä myy.