Forum - Games and Gaming

GTA V

jazgaman

jazgaman 15.09.2013

  • 0
Driver181 wrote: Yep, sama onkelma
Mä vaan klikkailin koko ajan uusiks ja uusiks sinne sisälle ja sit muutaman kerran jälkeen se onnistu :D
TTJK107

TTJK107 15.09.2013

  • 1
Ennustuksia: - Peli osoittautuu täydeksi mahtavuudeksi. - GTA-palvelimet konttaa suuresta käviämäärästä johtuen. - GTA V pääsee guinnesin ennätystenkirjaan rikkomalla pari ennätystä ensimmäisenä myyntipäivänä. - Oma GTA on tänään laitettu postiin, mutta kuitenkin posti sössii ja peli saapuu vasta perjantaina/ei koskaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.09.2013

  • 1
tykkäsin tost viimesest! itse edelleenki haen kaupasta heti ma/ti yönä ;)
FINBULLET

FINBULLET 15.09.2013

  • 0
Hienosti on aina tullut ennakkotilatut pelit verkkokaupasta.Mutta voin sanoo,että se voi pikkusen ottaa päähän jos ei tulekkaan.Ihan vaan vähäsen.
jazgaman

jazgaman 15.09.2013

  • 0
Itelle tuli eilen verkkokaupasta s-postia että on peli lähetetty. Eiköhän tuo tiistaiksi ehdi : )
IL3

IL3 15.09.2013

  • 0
Tosifanithan nauttii myös tästä odottamisesta ja hakee pelin vasta viikko julkaisun jälkeen. Ette varmasti pysty samaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 16.09.2013

  • 1
IL3 wrote: Tosifanithan nauttii myös tästä odottamisesta ja hakee pelin vasta viikko julkaisun jälkeen. Ette varmasti pysty samaan.
Tosifani nauttii odottamisesta, mutta ei se silti niin tyhmä ole että nauttisi siitä enempää kuin on tarkoitus. ps. 23h jäljellä.... ;)
hulluseon

hulluseon 16.09.2013

  • 0
Amazonilla käynyt pari huppista ja jo perjantaina muutamat saaneet pelinsä. Kuitenkin, vaikka tämä on yksi tämän vuoden suurimpia, jos ei jopa suurin julkaisu, niin siltikin odotan enemmän Watch_Dogsia. Ja noi Resident Evilit vielä kesken ja vaikka mitä. No onneks ens viikolla alkaa loma, niin on aikaa tahkota :)
DiddFIN

DiddFIN 16.09.2013 (edit 16.09.2013)

  • 0
Lauantaina Verkkokauppa kirjoitti minulle sähköpostia ja sanoi, että peli on postitettu. Verkkokaupan Posti kulkee näemmä lauantaisinkin. Eipä siinä, tuskin ehdin huomenna sitä edes korkkaamaankaan. Nyyhkis. "Ja tämäkin vielä.":http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a8WyNzp_700b.jpg
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2013

  • 0
Surkeita kokemuksia ennakkotilaamisesta. Varman päälle pelaan ja haen anttilasta makso mitä makso.
villek00

villek00 16.09.2013 (edit 16.09.2013)

  • 1
Mieleeni tulee elävästi aika kun GTA IV:n julkaisua odoteltiin.. Kaikki kaverit kattoi mua kuin halpaa makkaraa kun en ollut ennakkovarannut peliä. Ja kun päivä koitti, lähdin koulun ruokatunnilla hakemaan peliä, ihan vain "jos vaikka jostain löytyy" asenteella. Noh, kävelin kaverin kanssa Giganttiin, ja siellähän pelejä oli hyllyssä kuin kanoja orrella. Siitä sitten peli mukaan, ja takaisin kouluun. Koulussa sitten näiden ennakkotilaajien kanssa sovittiin että mennään kaikki linjjoille illalla, ja pelataan kimpassa. Noh, iltatuli, ja ei kuulunut kaikkia linjoille. Ja syykin oli selvä, ennakkotilaamisesta ei ollut mitään hyötyä :) //E: Eli huomenna EHKÄ itsekkin menen ostamaan pelin suoraan kaupasta :)
Terror80

Terror80 16.09.2013

  • 0
Onneksi on pelikauppa tuossa parin korttelin päässä duunista ja siellä tuttu kauppias/omistaja. Sanoi laittavansa minulle yhden sivuun, jonka voin huomenna sitten poimia haluamaani aikaan.
Mace

Mace 16.09.2013

  • 0
Se on niillä jotka voivat ostaa sen jostain läheltä suoraan kaupasta.. ittelle 100km lähimpään paikkaan josta oikeesti sen vois suoraan käydä ostaas. Joten mielummin tilaan.
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2013 (edit 16.09.2013)

  • 0
Mahdollisesti pääsenki tänään jo pelaan. tätä kuumotuksen määrää
zapekk

zapekk 16.09.2013

  • 0
Itse nähnyt hieman enemmän tästä, kun kaveri sai pelin jo viime perjantaina. Itse tuskin tulee ostettua nyt. Vasta, kun koneelle ilmestyy.
Latetzki

Latetzki 16.09.2013

  • 3
!http://cdn.meme.li/i/omuwb.jpg!
BlueMasto

BlueMasto 16.09.2013

  • 0
Tänää räjähtää!
DarkWarjo

DarkWarjo 16.09.2013

  • 0
villek00 wrote: Mieleeni tulee elävästi aika kun GTA IV:n julkaisua odoteltiin.. Kaikki kaverit kattoi mua kuin halpaa makkaraa kun en ollut ennakkovarannut peliä. Ja kun päivä koitti, lähdin koulun ruokatunnilla hakemaan peliä, ihan vain "jos vaikka jostain löytyy" asenteella. Noh, kävelin kaverin kanssa Giganttiin, ja siellähän pelejä oli hyllyssä kuin kanoja orrella. Siitä sitten peli mukaan, ja takaisin kouluun. Koulussa sitten näiden ennakkotilaajien kanssa sovittiin että mennään kaikki linjjoille illalla, ja pelataan kimpassa. Noh, iltatuli, ja ei kuulunut kaikkia linjoille. Ja syykin oli selvä, ennakkotilaamisesta ei ollut mitään hyötyä :) //E: Eli huomenna EHKÄ itsekkin menen ostamaan pelin suoraan kaupasta :)
Silläpä en itekkää luota noihin tilauksiin, varasin toki pelin aikoja sitten, mutta haen silti kaupasta ite.
Latetzki

Latetzki 16.09.2013

  • 0
DarkWarjo wrote: Silläpä en itekkää luota noihin tilauksiin, varasin toki pelin aikoja sitten, mutta haen silti kaupasta ite.
Kelpaa jos on sellaset kaupat lähettyvillä.
DarkWarjo

DarkWarjo 16.09.2013

  • 0
Latetzki wrote: Kelpaa jos on sellaset kaupat lähettyvillä.
Joo, toki ois eri juttu sit jos asus jossa sellases paikas ettei vois olla varma et saako edes päivällä mistää kaupasta 50km säteellä peliä.

Write a post

Sign in to post a post.