- 1
Forum - General Discussion
Idea uudesta minisarjasta
Mitsut helvettiin ja GT3 sarja tilalle!
- 1
"No LOL jotain Forzaa keskiviikkona" - cup
Jos porukalla on kovasti erillaiset toiveet sarjasta niin voihan niitä laittaa kaksi. Samaan aikaan tai sitten vuorowiikoille.
- 4
TehBigBunny wrote: "No LOL jotain Forzaa keskiviikkona" - cup Jos porukalla on kovasti erillaiset toiveet sarjasta niin voihan niitä laittaa kaksi. Samaan aikaan tai sitten vuorowiikoille.Esim.Ke ja To-ehtoina. Keskiviikkona tuo viime päivinä horistu sarja ja torstaille jotain ihan muuta? Bentley-Cup? Ai ei vai,no ei sit.... :(
- 0
MrD St Jimmy wrote: Mitsut helvettiin ja GT3 sarja tilalle!Kyllä! Mitsutkin käy, mutta tuo GT3 olis kiva.
- 1
MrD St Jimmy wrote: Mitsut helvettiin ja GT3 sarja tilalle!Laita Jimmy+muut halukkaat torstaille GT3-sarja. :) Eiköhän osallistujia riitä kahteenkin sarjaan.
- 3
Hyviä ideoita on ollut täällä ja itse kannatan suuresti tätä ideaa, että ajetaan kolmella eri autolla maanosan mukaan, jolloin saadaan vaihtelua ja luultavasti enemmän osallistujiakin. Kannatan myös näitä autoehdotuksia, eli Eurooppaan Clio, Jenkkeihin Corvette C6 ja Japaniin jompikumpi Mitsuista.
- 0
Nipsuhuuli wrote: Hyviä ideoita on ollut täällä ja itse kannatan suuresti tätä ideaa, että ajetaan kolmella eri autolla maanosan mukaan, jolloin saadaan vaihtelua ja luultavasti enemmän osallistujiakin. Kannatan myös näitä autoehdotuksia, eli Eurooppaan Clio, Jenkkeihin Corvette C6 ja Japaniin jompikumpi Mitsuista.Kannatan!
- 1
hulluseon wrote: Tahi paistinpannusta.no,niin no, sekin on sitten vaan kestettävä:)
- 3
Tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä,että sarja ajetaan kaavalla 2 kisaa Euroopassa Cliolla,2 kisaa Aasiassa Mitsu Evo kutosella ja 2 kisaa Jenkeissä Corvetella.
Mites toimitaan aika-ajojen suhteen? Tykkään kovasti tuosta semi-roadportin tavasta,missä aikikset vedetään itsekseen ja lähetetään aika privalla managementille.Pääsee sitten aina suoraan ajamaan kisaa eikä tarvitse venailla lobbyjakoja jne jne.....
*Ratoja* voisi alkaa myös ehdottelemaan. :)
Onko innokkaita Managemänteiksi? Mie voin hoitaa ainakin kisojen ilmoittelun ja säännöt.
Mielestäni tähän ei tarvita mitään erillistä ilmoittautumista,vaan laittaa aina kisan eventtiin ja sinne voi sitten itsensä klikata kivasti.
- 0
Jaa-a. Nyrren GP radalla olis kiva kisata, mutta tätähän ei kaikilla ole. Silverstone ehdoton henkilökohtainen inhokki euroopassa. Katalonia olis ihan kiva ja jou randomi euro rata. Jaappanissa ehkä Motegi kokonaisena ja Suzuka? Jenkkilässä Road America ja Sunset?
- 0
-
- 0
Iipponen bugaa, poista heti toi viesti. Sekoittaa aivan kaiken mun päässä.
Väiski hondaa kivasti läiski sarjassa mukavassa torstai iltaisin. :)
- 0
wtf
- 1
Mä rikoin FRC:n lainaamalla pinkin viestii :'(
- 1
Ipi pastettanut koko etusivun :/
- 0
Kiittäkkee Diddiä ku poisti ton viestin :) ite ei pystyny ku peukut ynnä muut jutut pälekkäin editin päällä :(