- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Juu mulla kans sama, seurantanumero on edelleen 00000000000000000
Posti kävi äske, ei tullu...
- 0
Macela94 wrote: Juu mulla kans sama, seurantanumero on edelleen 00000000000000000 Posti kävi äske, ei tullu...Sama, tulee varmaan lähimpään postiin.
- 0
Posti tuli, mutta ei peliä... Ei helvetti kun ei jaksa enää odottaaa
- 0
Mulla vaa ku olis nyt syysloma nii olis aikaa pelailla... ymmärrän sen että ei perjantaiksi tullu, mutta olis nyt edes tänää tullu. Torstaina kun olisivat postittaneet nii sitte varmasti olis viimeistään tänään. Mutta tuntuu että eivät ole postittaneet vieläkäänn....
- 0
Uusimmassa "week in reviewissä":http://forzamotorsport.net/en-us/display.aspx?id=19327361304&blogid=71 sanotaan että jos olet AH:n kautta vastaanottanut häkättyjä rahoja, T10 tuhoaa tallennuksesi ja joudut aloittamaan uudella tallennuksella. Eli siis ei kannata pitää AH:ssa mitään myynnissä koska minkäs teet jos joku ostaa sulta haxirahalla...
- 0
juu eipä näy tääkään peliä...
naurettavaa jos toiselta puolelta maapalloa tulee peli 8 päiväs mutta jostain gigantin verkkokaupasta peliä saa edes 4 päivää niin huoh...
- 0
Siis jos myy esim jonkun bemmin ja saa siitä 30,000cr niin tulee delete save message.
Jos siis joku osti sen modirahalla.
- 0
zapekk wrote: Siis jos myy esim jonkun bemmin ja saa siitä 30,000cr niin tulee delete save message. Jos siis joku osti sen modirahalla.Eihän se nyt näin voi mennä? Miksi kukaan myisi AH:ssa sitetn yhtään mitään? Pitää ehkä vetää noi Nissanit takasin jos tämä on se tilanne..
- 0
Aikas perseily touhua T10:ltä.
- 0
warcryFIN wrote: Eihän se nyt näin voi mennä? Miksi kukaan myisi AH:ssa sitetn yhtään mitään? Pitää ehkä vetää noi Nissanit takasin jos tämä on se tilanne..Ainakaan tuossa week in reviewissä ei eritellä sen kummemmin paljonko sitä väärennettyä rahaa pitää vastaanottaa... tuosta kannattaa varmaan kysyä fm.netissä.
- 0
Joo on kyllä ihme.. En minä ainakaan uskalla ottaa sitten paljoa rahaa vastaan. En kyllä laita enää mitään AH:seen tämän jälkeen.
- 0
Ei tuonu Postimies Pate meikäläisenkään peliä. Tiesin, jotta olisi pitänyt vaan kaupasta hakea, koko rahalla. Josko huomenna...
- 0
Eipä mittään...
- 0
Mainitsin sen jo ainakin pari kertaa, toi 'fail' messu on useasti virheellinen (tunnettu bugi, korjataan). Voi tulla kun vaikka laitat kuvan storefronttiin. Kuva menee sinne vaikka tuleekin 'Fail'
- 0
Onko kukaan muu saanut postin kautta peliä kun mä.Perjantaina 10,40 tuli.
- 0
Eilen yritin iltasilla tallentaa tunea niin tuli tuo Fail save jotain. Kävin dashboardin kautta poistamassa sen kappaleina olevan tiedoston ja sitten alkoi pelaamaan ihan kivasti.
- 0
zattwy wrote: Onko kukaan muu saanut postin kautta peliä kun mä.Perjantaina 10,40 tuli.SULLA ON MODATTU POSTILAATIKKO!!!
- 0
"Banni asioista.":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4887557.aspx
- 0
hulluseon wrote: SULLA ON MODATTU POSTILAATIKKO!!!Kuka perk... sen jo modas,no hyvä niin.
- 0
Uusi modaus