Forum - General Discussion

Forza 4

Mace

Mace 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

• 0
Hei ketkä muutes sai sen perjantaiksi jotka tilasivat netistä? Ja mistä tilasitte. Tietää sitte vähä mistä tilata myöhemminki, ellei sattumaa vaan...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.10.2011

• 0
djrunkkari wrote: juu eipä näy tääkään peliä... naurettavaa jos toiselta puolelta maapalloa tulee peli 8 päiväs mutta jostain gigantin verkkokaupasta peliä saa edes 4 päivää niin huoh...
lol joku gigantin verkkokauppa Nyt on mullakin peli ja kohta otan koneen pois netistä, pistän Xboxiin nettikaapelin, pelin levyasemaan ja alan pelaamaan! Edes tää mun kuume ja räkätauti ei saa mua pois pelaamasta!
Driver181

Driver181 17.10.2011

• 0
voi vilttu tuning set file on corruptedi voi peppu.
zattwy

zattwy 17.10.2011

• 0
Mie kipasin rollaattorini kans laatikol perjantaina ja osu ja uppos. PUOLENKUUN PELIT on toiminut aina ennakoissa kottiii ajoissa. Ja piste. Kuuluu sanonta ei halvalla saa hyvää ja jos saa nii sitten joskus: thihihihiiiiiiiiii! carcuun thihihihiiiiii!!!!
zapekk

zapekk 17.10.2011

• 0
"Miksei tämmösiä liekkejä forzassa?":http://www.youtube.com/watch?v=JB1FNB6CpCw&feature=relmfu
DiddFIN

DiddFIN 17.10.2011

• 0
zapekk wrote: "Miksei tämmösiä liekkejä forzassa?":http://www.youtube.com/watch?v=JB1FNB6CpCw&feature=relmfu
Kyllähän tuossa makkarat paistaisi. Ei ole Forzassa kyllä makkaroitakaan.
hulluseon

hulluseon 17.10.2011

• 1
DiddFIN wrote: Kyllähän tuossa makkarat paistaisi. Ei ole Forzassa kyllä makkaroitakaan.
Onpahan. Aina oli meillä nakkeja ja olutta kun ajettiin Jokkista. Ai se ei ookkaan sama juttu...
FINBULLET

FINBULLET 17.10.2011

• 1
Macela94 wrote: Hei ketkä muutes sai sen perjantaiksi jotka tilasivat netistä? Ja mistä tilasitte. Tietää sitte vähä mistä tilata myöhemminki, ellei sattumaa vaan...
Mulle on tullut aina julkaisuksi Verkkokaupasta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

• 0
"VITUN POSTIPATET SAATANA!!":http://www.youtube.com/watch?v=iQy2-EQXOvY&feature=related
Astro 247

Astro 247 17.10.2011

• 0
zapekk wrote: "Miksei tämmösiä liekkejä forzassa?":http://www.youtube.com/watch?v=JB1FNB6CpCw&feature=relmfu
koska flametipit on paskaa...
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

• 0
En tiedä onko tullu postilaatikkoon. En kerenny aamulla käyvvä. On se Suatana jos ei viikonlopun aikana posti oo laittanu eteenpäin. Koht mie lähen huuteloo postiin että missä vatussa se on jos ei oo postilaatikossa. // Viime keskiviikkona piti tulla.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

• 1
Näytti olevan pari uutta pyyntöä Clubiin, en hyväksynnyt viäl kun ei ollut tuttuja, vaikka kotimaalaisia nämä olivat. Kivasti täällä voi käydä ensin huutelemassa. Kummia nämä ulkomaan elävät kun jatkuvasti laittavat pyyntöä Warkry oli laittanut notta 'FIN only' EI OLE TÄMÄ ISO PRINTTANIA SUAMESSA, ^viälä^
Manticorester

Manticorester 17.10.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Näytti olevan pari uutta pyyntöä Clubiin, en hyväksynnyt viäl kun ei ollut tuttuja, vaikka kotimaalaisia nämä olivat. Kivasti täällä voi käydä ensin huutelemassa. Kummia nämä ulkomaan elävät kun jatkuvasti laittavat pyyntöä Warkry oli laittanut notta 'FIN only' EI OLE TÄMÄ ISO PRINTTANIA SUAMESSA, ^viälä^
Minä olin ainakin yksi joka oli pyytänyt clubiin... Pitkään seurasin forza 3 pelatessa tätä sivustoa, mutta nyt vasta nelosen myötä ajattelin rekisteröityä jos vaikka tulis joihinkin kilpailuihin mukaan...
a11u95

a11u95 17.10.2011

• 0
Minä ajattelin liittyä tähän kyseiseen clubiin. Kun olen tälläinen uusavuton niin tarvitsen varmaan sillöin tällöin neuvontaan toivottavasti ymmärrätte :)) Ensimmäinen kysymys: Pääsenkö clubiin mukaan ja jos pääsen niin mikä tämän kyseisen clubin nimi on ??
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.10.2011

• 1
djrunkkari wrote: juu eipä näy tääkään peliä... naurettavaa jos toiselta puolelta maapalloa tulee peli 8 päiväs mutta jostain gigantin verkkokaupasta peliä saa edes 4 päivää niin huoh...
Hmm, mulle oli tullut ilmoitus "isokokoisesta kirjeestä". Tarttee mennä tutkimaan, tuliko Forssa vai Japanista pienoismallipaketti. Noistakin kun tulee jostain syystä tuo "kirje"-ilmoitus...
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 3
Miekin halluun isokokoisen kirjeen!!
helluvaweevil

helluvaweevil 17.10.2011

• 1
no jes olipas hieno hyvitys ku viivästyy saan lahjakortin jonka arvo on huimat 3 eurooo
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

• 0
@Manticorester Lisäillään listalle. @a11u95 Sama kuin sivuston, FRC Lisäillään listalle.
warcryFIN

warcryFIN 17.10.2011

• 0
Jänis on avokätinen, kaikki toivottaa tervetulleeksi omaan koloonsa. Harkitaan tuota co-ownerin roolia.. köh köh... jännä
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 0
helluvaweevil wrote: no jes olipas hieno hyvitys ku viivästyy saan lahjakortin jonka arvo on huimat 3 eurooo
Hihii mä saan 10€ pois laskun hinnasta :)

Write a post

Sign in to post a post.