Forum - General Discussion

Forza 4

RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 0
Muuten tässä ny kysyn heti suoraan. Voiko yksi pelaaja olla monessa clubissa samaan aikaan?
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

• 0
Ei ^_Varmuuvven vuaksi hipasee antamaan kaikille kenkää Clubista_^
Finski fani

Finski fani 17.10.2011

• 3
Rayha300 wrote: Miekin halluun isokokoisen!!
I FIX ^Tshihihih^
Mace

Mace 17.10.2011

• 0
Just... Kun tilasin FM4:n Markantalosta luki näin: "Pyrimme toimittamaan sen julkaisupäiväksi" tms. Kun Fm4 oli perjantaina julkaistu ja katsoin Markantalosta: Toimitus 2-5 arkipäivää Nyt kysäisin tuota että koskahan mahtaisi olla perillä kun seurantanumerokaan ei vielä näkyile: 3-5 arkipäivää. Kokoajan kasvaa toi toimitusaika. Elikkä Tiistaina saan sen *aikasintaan* ja torstaille menee jos ton 5 päivää... no mikäs tässä venaillessa.
velliperse

velliperse 17.10.2011

• 0
Bugaileeko tässä vaihteet? monesti käyny niin että ei meinaa neloselta tiputtaa kolmoselle. Forza kolmosessa muista että ois koskaan käyny noin. Tai sit on kytkin peukku ruosteessa.
Mace

Mace 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

• 0
Millä pelaat? Nimittäin mulla on ratissa juuri toi ongelma, joka vain paheni, ja sitten kävi niin että kun isommalle heittää nii hyppii yli. Toisaalta mulla teki joka pelissä...
velliperse

velliperse 17.10.2011

• 0
Pädillä mennään eikä oo kyl muissa peleissä kenkkuillu
Mace

Mace 17.10.2011

• 0
No sitte en ainakaan minä tiedä mistä on kyse.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

• 0
FM.netissä. "Oma Profiili":http://forzamotorsport.net/en-gb/Profile.aspx "Leaderboardit":http://forzamotorsport.net/en-gb/community/leaderboard.aspx Siitä kivasti kopsaatte niin osaatte kertoa jos joku niitä ehtii.
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 3
Miksi ei voi joku hemmetin pikku peli tulla ajoissa?!? En kyllä tilaa mitää enää mistää ennakkoon. Minä lähen pelaamaan sitte jotain muuta!!
DarkWarjo

DarkWarjo 17.10.2011

• 0
Rayha300 wrote: Miksi ei voi joku hemmetin pikku peli tulla ajoissa?!? En kyllä tilaa mitää enää mistää ennakkoon. Minä lähen pelaamaan sitte jotain muuta!!
Mua kans vähä kummastuttaa ny toi netanttila, jos ei huomenna lue et lähetetty, niin pistän kyl kyselyy et wtf! kuitti on yms. niin jo o perkele kun ei saa yhtä LCE:tä...
Driver181

Driver181 17.10.2011

• 0
Parhaat lampsi kauppaan perjantaina =D ^thihihi carcuun letcun kanssa^
DarkWarjo

DarkWarjo 17.10.2011

• 0
Driver181 wrote: Parhaat lampsi kauppaan perjantaina =D ^thihihi carcuun letcun kanssa^
JA parhaista parhaat, kävi hakeen pelin torstaina kaupasta, mut lce:t oli varattu
zattwy

zattwy 17.10.2011

• 0
Onko kellään exel muodossa autot + tiedot
Exami

Exami 17.10.2011

• 0
Huomioita & Risuja, Näin Elite Divisionin vikoja kisoja ajaessa alkaa mietityttämään, kuka vittu kehtasi puhua että Forza 4 AI:t on pareampia kun aikasemman? ja millä helvetillä kuvitellaan että esim R3, R2 ja R1 luokan autoilla on kiva ajaa 2 kierrosta jotakin rataa? saatika 3? no nopeasti etenee carreer moodi... Tuntuu luovan pakollisia kolaritilanteita kun on pakkopäästä ohi... AI:t aina edessä.. ja jos olet 3. tai 4. niin 1. ajaa "täysillä" karkuun, jos olet 2. on se saatanan hidas että koko muu porukka saa kärjen kiinni?! ja kun olet 1. koko muu porukka nostaa vauhtia pahimmassa tapauksessa jopa 2sec / kierros Toivottavasti joku ymmärsi idean.. Arcade maistuu pahasti läpi..
Nikde

Nikde 17.10.2011

• 0
DarkWarjo wrote: JA parhaista parhaat, kävi hakeen pelin torstaina kaupasta, mut lce:t oli varattu
JA parhaiden parhaista parhaat sai pelin jo syyskuussa (warcry) ;( Exami, sama ärsyttää itteä, varsinkin ripeemmillä kulkineilla. AI:sta ei oo oikeen vastusta, muutaku tien tukkeena kurveissa. Vanha handicap toimi paremmin, kun pääsi suorilla ohi :P Lopputulos on edelleen sama, mutta hatuttaa vaan kun kurveihin joutuu tyyliin parkkeeraamaan. Ja pitikön ton AI:n jotenkin oppia pelaajan taidoista, jotta vaikenee uran edetessä? Lisäksi tota massia ja rahaa ja alennuksia jaetaan entistä yltiömäisemmin, mun mielestä jo kolmosessa sai rahaa ja autoja ihan liian helposti... Affinity level 4 tulee muutaman kisan ajamalla ja sitte onki päivitykset ilmasia... hohhoijaa? Ois ny laittanu rajaksi vaikka 15 niin pitäs oikeesti kerätä sitä "mainosta" kys. automerkille, jotta saisi tuollaisen "sponssin"...
SergeanTumppi

SergeanTumppi 17.10.2011

• 0
Postilootasta tuli Forza 4 ja importtasin Forza 3:n tiedot, mut jäin viellä miettimään, mitä importtasi forza 4:n. voiko joku kertoa vai onko joku jo kysynyt aiemmin?
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

• 0
Nämä on käyty läpi aiemmin. Autoja tulee, rahaa tulee ja tallenetut layerit tulee. Katso garageen niin näet mitä tuli.
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 0
SergeanTumppi wrote: Postilootasta tuli Forza 4 ja importtasin Forza 3:n tiedot, mut jäin viellä miettimään, mitä importtasi forza 4:n. voiko joku kertoa vai onko joku jo kysynyt aiemmin?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuliko mun forza sinne? Missä mun ISO paketti on?!?!
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

• 0
Mun yysi forza

Write a post

Sign in to post a post.