Rayha300 wrote: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuliko mun forza sinne? Missä mun ISO paketti on?!?!Nii joo, mä taisin käydä sen nyysimässä sen silla aikaan, kun sä olit viellä kahvikupin ääressä.
Forum - General Discussion
Forza 4
- 0
- 0
Joo-o.
- 0
Jaa minkä?
- 3
SergeanTumppi wrote: Eli siis kaikki omistamani autot ja designit siirtyy forza 4:seen?Ei vilttu. Mitä mie juuri kirjoitin. Tässä topikissa on jo käyty se läpi aiemmin. Selaa sieltä aiemmista viesteistä jos kiinnostaa MUTTA kun sä olet ne jo siirtänyt niin katsomalla sinne garageen sä näet mitä tuli.
- 0
Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa..
Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)
- 0
El PiNk DeViL wrote: Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa.. Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)Suoraan käteen. Kahteen kertaan minun tapauksessa.
- 0
-On sen verran iso boksi, että taitaa jäädä kirjatun kirjeen puolelle. Haet varmaankin postista.- Minä hain ihan kaupasta asti sen. Ja meinasin saada lättyyn kun lässytin GameStopin tytölle. Sanoin notta en ole leipuri ja pakenin paikalta kiljuen kuin pieni tyttö.
E. No ei sitten.
- 1
Ei varmaan naapurit yhtään ihmetelly tänää ku kävin 6 tai 7 kertaa postilaatikolla ja niistä parilla kerralla mikki päässä ja höpötin jotain omiani : D
No, tietää sitten huomennakin ravata postilaatikolla.
- 0
Pff.. Eivät ole "näitä":http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/ManufacturerList.aspx lisäilleet... miksiköhän..
- 0
Macela94 wrote: Pff.. Eivät ole "näitä":http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/ManufacturerList.aspx lisäilleet... miksiköhän..Kun jokainen osaa kattoa ite sieltä pelistä mitä siellä on ja netti on jo pullollaan autolistoja missä näkyy mitä autoja pelissä on.
- 0
MIS MUN PELI
- 0
djrunkkari wrote: MIS MUN PELIPostipatet sitä pelailevat minkäs kerkiävät...
- 0
Banin kanssa kiroavat riftinkiä kivasti......
^carcuuun^
- 0
El PiNk DeViL wrote: Nyt kun joillakin on tuo LCE, ja itellä ei ole varmaa tietoa.. Tuleeko tuo LCE -versio siis postiin vai postilaatikkoon suoraan? :)Mul tuli heti perjantain suoraa postii
- 1
Elikkä kannattaa odotella viestiä postista eikä niinkään ravata postilaatikolla ja tehdä itseään alttiiksi valkotakkisille.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Elikkä kannattaa odotella viestiä postista eikä niinkään ravata postilaatikolla ja tehdä itseään alttiiksi valkotakkisille.Niin... Kyllä sieltä postista sitten ilmottavat :)
- 0
I WAN'T MY LCE!...
nii kerta..
- 0
Muutamia kisoja olen päässyt kolaroimatta maaliin.Yleensä tulee blokkailuja tai jarrutetaan oudossa paikassa.Kylkeen tullaan säälimättä ja perään myös.Täysin perseestä noi botit.
- 0
Mulkku Rossi ja kumppanit.