Forum - General Discussion

Forza 4

Mace

Mace 18.10.2011

• 0
Nonii! Tulihan se sieltä :) Kivat nämä kannet LCE:ssä
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 18.10.2011

• 0
Just tuli PiNkillekki :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.10.2011

• 2
Macela94 wrote: Nonii! Tulihan se sieltä :) Kivat nämä kannet LCE:ssä
greizer

greizer 18.10.2011

• 0
Nikde wrote: Samaan aikaan vaa rämäyttää nii että pauke käy synkroissa! Ei tarvii olla prikuulee samalla hetkellä vaihteen kanssa, mutta mitä lyhyempi aika niin sen parempi, eli kun painat kytkintä mahollisimman vähän ja mahollisimman samanaikasesti niin hjyvä. Etua tulee semmosella kalustolla, missä laatikko on hidas, kuten tuo TopGear Rivals Lotus skaba... En muista kuka siinä oli mulla haamuna, mutta vaihdoissa nappas puol autonmittaa kiinni ku ajan kytkimellä. Itellä kykä on LB:ssä ja keskarilla jarrutellaan, meni pari iltaa harjotellessa. Kytkimestä kyllä muutenkin hyötyä, esim jos meinaa takaveto puskea niin pikkasen kykää näpäyttämällä saa moiset kauhistukset loppumaan kivasti.
Joo noinhan se tuntuis pelittävän! Onneks tuli kokeiltua asiaa mistä oon tarpeeks jo valittan forza 3 lähtien:) ei se niin vaikeeta/ärsyttävää padilla ollutkaan kuin olin kuvitellut...
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011

• 2
FIN xxDRIFTERxx wrote: Just tuli Pinkki :D
I fix
DiddFIN

DiddFIN 18.10.2011

• 0
DiddFIN wrote: Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
Posti tuli, peli ei.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011

• 6
DiddFIN wrote: Posti tuli, peli ei.
RYHMÄHALI !
helluvaweevil

helluvaweevil 18.10.2011

• 0
DiddFIN wrote: Posti tuli, peli ei.
kyllä me kestetään yhdessä :D
DiddFIN

DiddFIN 18.10.2011

• 3
helluvaweevil wrote: kyllä me kestetään yhdessä :D
Heleposti! Jos se nyt tulis ennen ku vitonen ilmestyy.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 18.10.2011

• 0
Tänään oli tullut Gigantin lähettämä LCE postissa Lempäälään. Onko kenelläkään Tampereen alueella tarvetta LCE:lle? Se olis tasaraha 60 egeä kouraan, niin voin sen toimittaa naamatusten, jos siis sijaitset esim. 20 kilsan säteellä Tampereen keskustasta. Todennäköisesti kylläkin palautan sen jo heti tänään Giganttiin, otan rahat ja juoksen. Eikun ajelen Primeralla...
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011

• 0
Oiskohan se mun forzza tullu jo. Nom nom tänään jos on tullu :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.10.2011

• 0
Rayha300 wrote: Oiskohan se mun forzza tullu jo. Nom nom tänään jos on tullu :)
Varmasti koska mullekki tuli :)
Latetzki

Latetzki 18.10.2011

• 2
Hitto kun FM.netti lähettää vain surkeat 45kb/s noita isoja kuvia. Voi vaan ihmetellä miksei näitä kuviaan saa tallennettua suoraan tikulle, eipä olis niin ruuhkainen tuo sivusto.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2011

• 0
Latetzki wrote: Hitto kun FM.netti lähettää vain surkeat 45kb/s noita isoja kuvia. Voi vaan ihmetellä miksei näitä kuviaan saa tallennettua suoraan tikulle, eipä olis niin ruuhkainen tuo sivusto.
AGREED! täyttä vauhtii ku tulis bigshotti nii eipä olis edes turhan kauaa tukkimas servua...
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011

• 0
El PiNk DeViL wrote: Varmasti koska mullekki tuli :)
Nom nom. Tulkaa hakee mut pois täältä koulusta :)
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011

• 0
Latetzki wrote: Hitto kun FM.netti lähettää vain surkeat 45kb/s noita isoja kuvia. Voi vaan ihmetellä miksei näitä kuviaan saa tallennettua suoraan tikulle, eipä olis niin ruuhkainen tuo sivusto.
Microsoftin määräys. Tämä on todettu jo Fm2:sta asti.
helluvaweevil

helluvaweevil 18.10.2011

• 0
TeroKortelainen wrote: Tänään oli tullut Gigantin lähettämä LCE postissa Lempäälään. Onko kenelläkään Tampereen alueella tarvetta LCE:lle? Se olis tasaraha 60 egeä kouraan, niin voin sen toimittaa naamatusten, jos siis sijaitset esim. 20 kilsan säteellä Tampereen keskustasta. Todennäköisesti kylläkin palautan sen jo heti tänään Giganttiin, otan rahat ja juoksen. Eikun ajelen Primeralla...
minulla olisi tarvettaa asun ikaalisissa :D et viittis tuoda :D
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2011

• 0
Ollakko tämä hyvä peli vai forssa 3.000001?
Latetzki

Latetzki 18.10.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Microsoftin määräys. Tämä on todettu jo Fm2:sta asti.
Onko todettu mitään syytä julkisesti?
Latetzki

Latetzki 18.10.2011

• 0
Uus sivu

Write a post

Sign in to post a post.