- 0
Forum - General Discussion
Forza 4
Positanossa on FM.netin liiderpoardin mukaan ajettu E-luokassa kovempaa kuin D-luokassa :D
- 0
Mä en ole forzaa ilmeisesti niin paljon pelannut että tietäisin, et kytkimen käytöstä saa jotain ihme boostia vaihteenvaihdon yhteydessä. Onko näin? Ja mitä autoja tämä koskee? Koskeeko se esim suorakytkentä-raasereita? Ärsyttävä juttu mielestäni jos näin on..
- 0
FM3:ssa se oli vajaa sekuntti per kiekka. Radan pituudesta / vaihtojen määrästä riippuen. Joissain R-luokkalaisissa se ei auttanut.
- 0
No sitten täytyy alkaa opettelee A-napin painamista samaan aikaan. Eli yhtään säästelemättä kaasu pohjassa kytkinpohjaan ja heti perään isompaa? Tekee pahaa ajatella, voi vaihdelaatikko-parkaa..
- 0
Painat vaan niitä samaan aikaan, niin tulee paras tulos. Kytkintä ehkä millisekunnin aikasemmin... =P Jännästi muistaakseni molin se joka tuan tempun huomas, tai jotain. Ja kun nyt menin tuan sanomaan, niin kohta sieltä hyppää Bani porkkanapäissään syyttäen mua koko jutusta, joten menen nukkumaan ennenkuin se ehtii tulla syyttelemään... =)
- 0
Samaan aikaan vaa rämäyttää nii että pauke käy synkroissa! Ei tarvii olla prikuulee samalla hetkellä vaihteen kanssa, mutta mitä lyhyempi aika niin sen parempi, eli kun painat kytkintä mahollisimman vähän ja mahollisimman samanaikasesti niin hjyvä. Etua tulee semmosella kalustolla, missä laatikko on hidas, kuten tuo TopGear Rivals Lotus skaba... En muista kuka siinä oli mulla haamuna, mutta vaihdoissa nappas puol autonmittaa kiinni ku ajan kytkimellä. Itellä kykä on LB:ssä ja keskarilla jarrutellaan, meni pari iltaa harjotellessa.
Kytkimestä kyllä muutenkin hyötyä, esim jos meinaa takaveto puskea niin pikkasen kykää näpäyttämällä saa moiset kauhistukset loppumaan kivasti.
- 0
Hoomenta.
We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.)
Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.
- 1
Päivää... oho... no ihan sama...
Nyt toivon että postipatet kipittävät reippaasti töihin ja toimittavat Voima Moottoriurheilu 4 Rajoitetun Keräily Painoksen mulle täksi päiväksi, niin olen tyytyväinen.
- 0
TehBigBunny wrote: Hoomenta. We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.) Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.Meinaaks ne laittaa serverit alas just sillo ku mä oon tulossa pelaan. En kyllä tiiä tuleeko tänään Ihuna peli 4, jos ei tuu nii letkusta saa posti ja CDON ja kaikki jotka sitä peliä on käsitelly!!
- 0
Markantalosta vastattiin mailiin että "välitämme asian eteenpäin verkkomyyntiin" ja sitten ei oo kuulunu mitään. Soitin äsken, peruin tilauksen ja käyn hommaamassa perusversion vaikka Konsolinetistä tai jostain (LCE taitaa olla loppu kaikilta nyt) :P niin kuin olis pitäny tehdä viime viikolla.
- 0
Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
- 1
Jes! Nyt se tuli! Ja hinnaksi jäi vain 39e pelille :D Kiitos cdon...
- 1
ei tullu...
- 0
helluvaweevil wrote: ei tullu...Kello vasta 11.00, ei se iha näi aikasi kuitenkaa tuu, mullaki tuli perjantai illal
- 0
niin posti tulee meille tähän aikaan...
- 0
helluvaweevil wrote: niin posti tulee meille tähän aikaan...nii meilläki
- 0
ja se peli tulee kirjekuoressa postilaatikkoon
- 0
MÄ RAKASTAN KAIKKIA!!!!!!!!!!!!
- 0
Xbox.comissa kannattaa laittaa. Helepompi näpytellä.
- 0
Uudet coodit