- 0
Forum - General Discussion
FRC car club garage
Nyt on vaihettu sport renkaat ja laskin rengaspaineita. Kylläpä tuntui omaankin käteen paljon paremmalta! Siitä vain kokeilemaan. :)
- 0
Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näy
- 0
jasamy wrote: Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näyAinakin mulla... näkyy vain suurennuslasi... Autoista ehkä 5-8kpl ei näy...
- 0
Laitoin 50 laps Alfan replican autotalliin... Ei ole maailman nopein ym, otan sen huomenissa pois...
Elikkä jos joku haluaa viime tingassa osallistua, niin auto löytyy klubin tallista.
- 0
Storkki wrote: Nyt on vaihettu sport renkaat ja laskin rengaspaineita. Kylläpä tuntui omaankin käteen paljon paremmalta! Siitä vain kokeilemaan. :)Onkos kukaan käynyt testaamassa tätä?
- 0
Mudinski wrote: Ainakin mulla... näkyy vain suurennuslasi... Autoista ehkä 5-8kpl ei näy...Mulla näkyy vaan musta ruutu ja joissakin suurennuslasi =(
- 0
Storkki wrote: Onkos kukaan käynyt testaamassa tätä?Käydääs testaamassa... Kohta palaute :)
- 1
Mudinski wrote: Käydääs testaamassa... Kohta palaute :)"Kohta palaute". Nelkyt min menny. Taitaa olla hyvä. :D
- 0
Storkki wrote: "Kohta palaute". Nelkyt min menny. Taitaa olla hyvä. :DEtsin sitä 5min sieltä ja en löytänyt :D Sokea olen, sille ei voi mitään... :) Kohta haku päälle taas.
- 0
Miksi hulli ja räyhä lähti?
- 0
Pikoos reis kar
- 0
Pikoos rift club
- 7
Ei ole Kunnollisia FRC™:läisiä nämä !
- 0
Taidampa laittaa tänää auton sinne ihan achiiventin takia, otan sen sitte poies, mullakun ei mitään kummosia autoja ole.
- 1
TehBigBunny wrote: Ei ole Kunnollisia FRC™:läisiä nämä !No ei niin. Ihan hulttio vekaroita molemmat. Letkulle olisi taas käyttöä.
- 1
hulluseon wrote: No ei niin. Ihan hulttio vekaroita molemmat. Letkulle olisi taas käyttöä.Sanovat notta eivät ole edellisestä Letcutusta™ kuivata. Menee vähän hukkaan.
- 0
Ei ollakkaan.
Ja FRC:n car club tulee ihan varmasti nyt toimeen ilman minuakin. Vaikka en pysty nyt katselemaan mitä autoja sinne on laitettu ja niitä testaamaan, niin katsellaan konseptiin jonkin näköistä jatkoa.
- 0
Mites tänne FRC Car clubiin voi liittyä laitoin tossa viime perjaintaina liittymis pyynnön mutta ei ole vastausta tullut?
- 0
Sinne on lisätty vain tyyppejä jotka tunnetaan täällä. Et ollut entuudestaan tuttu.
- 0
hulluseon wrote: Ei ollakkaan. Ja FRC:n car club tulee ihan varmasti nyt toimeen ilman minuakin. Vaikka en pysty nyt katselemaan mitä autoja sinne on laitettu ja niitä testaamaan, niin katsellaan konseptiin jonkin näköistä jatkoa.Kuhan et foorumilta lähe, tai hirtän munista ja letkutan... omalla letkulla!