Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 04.04.2012 in Kesä- ja talvirenkaat

Totta. Leveämpi rengas hieman volisee enemmän, mutta sekin riippuu renkaan hinnasta. Kalliimmat renkaat ovat yleensä hiljaisempia, pois lukien Nokian renkaat. Nordman vuorostaan on hiljaisempi, vaikka valmistetaan samoilla muoteilla, kuin jo valmistuksesta poistuneet Nokian mallit. Jos rahaa olisi kuin rantarosvolla, ajaisin vain Michelinin renkailla. Hiljaiset ja mukavat.
vaiski75

vaiski75 04.04.2012 in Kesä- ja talvirenkaat

+ Hieman pettynyt gummiliike saattaa ottaa sulta 80€ töistä, kun et sittenkään ostanut gummeja sieltä.. Minimissään 40€ ottaa asennustöistä ja korostan tuota minimiä..
hulluseon

hulluseon 04.04.2012 in Kesä- ja talvirenkaat

Goodrideista sen verran ettei ne hirveästi kulutusta kestäneet minulla. Halvat ne kyllä oli, mutta laatu oli mielestäni shaibaa. Tosin malli oli varmasti eri kuin Joonaksen tapauksessa. Ja näistä meidän paikallisista rengasputkista sen verran, ettei enää Rengaspari kuulu suosikkeihini. Hinnat nousseet taivaisiin verrattuna muutaman vuoden takaisiin. Kirvesmees kun varmastikkin haluaa renkaat asennettuna alle, niin voi olla hivenen tympeää kantaa niitä renkaita matkassa ympäri kaupunkia ja kysellä ehtisittekö laittaa alle. Vannetukku ja rengasonline sivustot kyllä ovat halvempia, mutta sesonki aikana hivenen huonohko valinta jos ei alle laittoa meinaa löytää.
Teknika1

Teknika1 04.04.2012 in Forza 4

Pure Black40 wrote: "Uus vaipperi.":http://www.youtube.com/watch?v=Md3UQEvo0SE&feature=g-all-u&context=G23755adFAAAAAAAACAA
olipas ruma keula tossa.. imho
Zolvi

Zolvi 04.04.2012 in rFactor 1&2

Tuomo33 wrote: VIälä muutamaa muutosta vaile valmis.. Kääntyy tällä hetkellä ~64 astetta, ja haetaan sitä 70 astetta Etenee hisukseen, koska kerralla ei voi tehdä kauheita muutoksia. Laittelen sulle sitten yv:nä latauslinkkiä kunhan valmis..
70 kuulostaa aika kivalta ja pitäis riittää. ;)
Teknika1

Teknika1 04.04.2012 in Rivals

vaiski75 wrote: Mie kivasti innostuin noista kaikista, mielestäni on hyvä paketti.. Kaikille jotain ja aikas hyvin on valittu, parempi kuin edellinen.. Ärsyttää kyllä tuo yksi tai kaksi pakollista, osta uusi autopaketti ja aja vasta sitten..
njuu, voi toki olla et oma inho track dayt kohtaan pilaa sit koko paketin :P samoin toi katurata ei ihan sovi mielestäni driftaamiseen.. tai sit e vaa osaa. harmillisesti jäänyt pois heikompi tehoisten autojen iha reippaat time atakit.. esim ekas paketis olllu f-luokkalaisten top geari radan ajo, ja sit tää c-luokkalaisil lyhkästä suzukaa veivaus joka oli vähä sen jälkee... niit tuli meinaa grindattuu melko huolella :)
Pure Black40

Pure Black40 04.04.2012 in Forza 4

"Uus vaipperi.":http://www.youtube.com/watch?v=Md3UQEvo0SE&feature=g-all-u&context=G23755adFAAAAAAAACAA
vaiski75

vaiski75 04.04.2012 in Rivals

Teknika1 wrote: olipa paskeet monthlyt... eikö nuo track day:t vois noista jättää veks :/
Mie kivasti innostuin noista kaikista, mielestäni on hyvä paketti.. Kaikille jotain ja aikas hyvin on valittu, parempi kuin edellinen.. Ärsyttää kyllä tuo yksi tai kaksi pakollista, osta uusi autopaketti ja aja vasta sitten..
Alchemist FI

Alchemist FI 04.04.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Iron sky käytiin kattomassa, erittäin hyvä leffa oli. Suosittelen kyllä.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.04.2012 in rFactor 1&2

btw. jos kiinnostaa skypen tilalta joskus käytellä ts3:sta nii meil o sit serveri mitä saa käyttää hyväkseen :)
vaiski75

vaiski75 04.04.2012 in Ei mulla muuta

TeroKortelainen wrote: No pientähän toi on siihen nähden, että mä jouduin tänään käymään Turuus'. Ja molemmilla puolilla sitä kuraojaa. Toivottavasti selvisin ilman isompia tartuntoja...
Tero Perkema! Hieno paikka on Turkkunen, siellä on kiva olla kivojen ihmisten ja kaikki on kivasti.. Vähän pinkkiä mielessä ja Purkkarit jalassa menevät..
Tuomo33

Tuomo33 04.04.2012 in rFactor 1&2

Zolvi wrote: Minä työntelen ratilla menemään ja lisää pitäis kääntyvyyttä saada, eli voisin kokeilla.
VIälä muutamaa muutosta vaile valmis.. Kääntyy tällä hetkellä ~64 astetta, ja haetaan sitä 70 astetta Etenee hisukseen, koska kerralla ei voi tehdä kauheita muutoksia. Laittelen sulle sitten yv:nä latauslinkkiä kunhan valmis..
DarkWarjo

DarkWarjo 04.04.2012 in rFactor 1&2

tänää jotai testausta? jos muistan vaikka skypetunnarit :D
savulohi

savulohi 04.04.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Prkl... jatkoaika. Jokerit otti komennon kolmannessa. Veikkaan notta tämä tulee kalliksi... mulle. / jee! ^hik^
TehBigBunny

TehBigBunny 04.04.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ihan ok peli Lahessa. Karu tuomarivirhe (puhdas kova taklaus) josta Pelsuille 5 vs.3 ja ilmeisesti ratkaiseva maali. / Pelsujen historian ensimmäinen semifinaali voitto.
Zolvi

Zolvi 04.04.2012 in rFactor 1&2

Minä työntelen ratilla menemään ja lisää pitäis kääntyvyyttä saada, eli voisin kokeilla.
hulluseon

hulluseon 04.04.2012 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Reissuhommiako se Hullikki tekköö? EMM
Ei kun "koulutukseen" Rotatorille. Hitachin kaivureita tarkemmin opettelemaan. Eli siis joko Roosteriin ja Blevnaan tie iltasella vie ja yöllä yritän hoippua takasin Hämeenpuiston Cumulukseen. Siellä on muuten hirveen kivat tätit siellä Cumuluksen vastaan otossa. Aina neuvoo humalaiset asentajat oikeeseen osotteeseen. EMM ERIT! Niin minä kävin jos siellä viime kuun alussa opettelemassa Merloja. Kysyvät sillon virmassa mitä jäi päähän. Vastasin notta hiano Rotatorin pipa. Pomoja nauratti. EMVM
Teknika1

Teknika1 04.04.2012 in Rivals

olipa paskeet monthlyt... eikö nuo track day:t vois noista jättää veks :/
TeroKortelainen

TeroKortelainen 04.04.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui. EMM
No pientähän toi on siihen nähden, että mä jouduin tänään käymään Turuus'. Ja molemmilla puolilla sitä kuraojaa. Toivottavasti selvisin ilman isompia tartuntoja...
Schimanski76

Schimanski76 04.04.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui. EMM
Reissuhommiako se Hullikki tekköö? EMM