Forum - Recent Posts
Siellä se potta on tykittäny koko yön :D
EMM
Koko viime yö tullu reenailuta, ja nyt -30- kilon varaus savutettu!
Edit: 27.3 ~35 kiloa saavutettiin o/
Edit: 31.3 ~45 kiloa. Lähellä ollaan..
Ei väsytä!
EMM
Miksikä pytzille on merkitty nollat tuosta iberianista? Eikös tuo ollu siellä A lobbissa.
E/ Käyttis osioon on merkitty mut sinne taksiosaan ei. Ja onkos niille reizkan lainoille laitettu piste?
Laskeskelin tuossa vähäsen ja jää jotain reilu 100€ vaille abarthia.
Bounty juttu
Exami wrote: The event Rivals,Among Giants Time to beat 57.351Mitäs siin? Onks joku palkinto
The event Rivals,Among Giants
Time to beat 57.351
The event Rivals,Among Giants
Time to beat 57.351
Fak väärä topic
Ei kai ens kaudelle oo tulossa uutta luokkaa?
Päivitetty. Mestaruus taitaa mennä takseissa Nikdelle, mutta toinen, kolmas ja neljäs sija onkin sitten eri juttu.
Ja peräti toimii nyt lobbyn pisteiden nollaus.
Ihan vitun jepa.
vaiski75 wrote: Kauheesti nousi päähän tuo Jokkis, mutta.. Pitäisköhän mutruttaa jokin rata läpi, ehkä mä vielä puoli tuntia kerkeä.. EMM..Mieki!
Kauheesti nousi päähän tuo Jokkis, mutta..
Pitäisköhän mutruttaa jokin rata läpi, ehkä mä vielä puoli tuntia kerkeä..
EMM..
Hyvä meininki!!! Kohta vois streamaa AW:ta.
//Striimi live..
Vittu mie kävinki pari tuntii enne jokkiskisaa Nesteellä paskalla ku ei kestäny kotia asti, siellä sitten punnersin jöötiä kivasti kunnes ulkoa kuulu vaimeesti hirveetä kiljuntaa ja huutelua, hetken päästä sitten kuuluu missä on vessat, ja aiva kauhia poppoo jonneja suorastaan lentää sinne vessoihin. Ainaki toistakymmentä, semmoset liivit päällä jossa mainoksia. Ette olis Oulun kautta koukanneet? :DDDD
EMM
JONNE!!! Eiku...
EMM
Jumalauta on kova meno! Joukkuematkalla tampereenmaalta ja meno sen mukasta!
8 MF
3 RED BULL
1 ED
MUUMILIMSAAA!
Tän bussin antimet.
Huom. Itse juon vain muumilimsaa! :D
E
M
M
vaiski75 wrote: Sitten pitää mutruttaa vielä kaikki radat läpi ja siihen sitten mieluusti ottaisin muitakin pelaajia mukaan..Hitto, mun tarttee varmaankin käydä kiristelemässä käkkärin vaijerit ja lähteä harrastamaan etuvetokikkailua. FM3:ssa tuli sladailtua melkein kaikki radat Corsalla läpi, mutta pikkuisen se taisi lopulta jäädä vaiheeseen... Eipä taas muuta.
Huuva niin lähetään.