Forum - Recent Posts
Rivals Drift Zone, Sfäde sijalla 1144.
Helposti päästään alle tonnin ja tavoite TOP 500.n joukkoon..
Sitten pitää mutruttaa vielä kaikki radat läpi ja siihen sitten mieluusti ottaisin muitakin pelaajia mukaan..
Sitten, kivasti sitten..
EMM
E. 1132
E. 1097
Merkattu
Schimanski76 wrote: Mie lähren kaffeekauppaan ny. EMMMiekin lähen, mutta kahvia en osta.. EMM
hulluseon wrote: Joo. Eli niissä tuloksissa se iso M GT:n jälkeen on luokitus merkintä itselleni. Sitä ei tarvitse sinne sekaan laittaa.Juu mä tiiän. Mutta ku mä noi tulokset laitan nii mä vaan kopioin ja liitän. sitte ku ne pitäis ottaa pois ne M:ät nii unohan ne sinne. Ja näillä renderaus ajoilla mitä tää mun kone vetää nii ei paljoa korjailla jälkiä jälkeenpäin.
Joo. Eli niissä tuloksissa se iso M GT:n jälkeen on luokitus merkintä itselleni. Sitä ei tarvitse sinne sekaan laittaa.
Eeegac wrote: Matti Pyllönen lienee jatkossakin selostuskopisssa! Yhtä pihalla kuin debyytissäkin.Varmasti. Ohjaaja yrittää tällä kertaa saada enemmän infoo Pyllöselle.
Ekalla "räpellys" kierroksella, syötiin Potta sieltä poies ja nyt sitten metsästetään Pökälettä..
Kivasti ja kahvia tippumaan..
Joku Villen maa tämä..
E. Laitoin käyttämäni auton Clubitalliin, jos joku haluaapi kokeilla..
EMM
Matti Pyllönen lienee jatkossakin selostuskopisssa! Yhtä pihalla kuin debyytissäkin.
vaiski75 wrote: Pökäle on mutruttanut musta ohi, useassa Rivaalissa.. Ei ole hyvä tämäkään.. Jotenkin nyt keskittyminen on vähän huonoa.. EMMAatteli vähän painetta antaa jäneskelle. Kaho miun Skriifting in italy replay ja hihitä käkkäri venytyksille.
Ostin eilen pari live VHS:ää ja kateltiin niitä kaverilla. Siitä onkin jo aikaa ku viimeksi VHS:ää katellut ja tuli heti mieleen kun pienenä kattelin kaseteilta Prätkähiiriä ja Fröbelin Palikoita niin paljon että ne muistaa suunnilleen ulkoa.
Ei mulla oikein muuta.
Oltiin eilen illalla tuolla Vuosaaren huudiella liikenteessä ja ihmeteltiin kun siellä oli niin saatanan paljon poliiseja pyörimässä.
Nyt vasta bongasin lehdestä " tämän ":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012032415367753_uu.shtml. Selittänee osittain poliisien pööpöilyn.
"Pisteet":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AuzBQDi1YiCudHNLNjRybmZtWGRUX1B5NVBBeVVRRWc jälleen päivitetty.
Mie lähren kaffeekauppaan ny.
EMM
savulohi wrote: Hyvä kun tulit! Tee äkkiä jotain, Sfäde on alkanu kriflaamaan ja se hajotti jo rattinsakin. Heitti ovesta hankeen kun läks perä alta Maple Valleyssa, sanovat. Banikin käyttäytyy ihan ouvvosti, ei huutele eikä mitään. Hätä on suuri.Kyä se kandee ottaa ihan loman kannalta,jos se Perä-Mankkaan Herra Suurjänes ei jatkuvasti huutele täällä. :)
Nii siis Saksan kansallislaulua? En nyt ihan voittoon jaksa uskoa, mutta TOP5 sijoitus on melko varma jos ei tuu mitään murheita.
Ehkäpä.
helluvaweevil wrote: mikä ipKato ylemmäs :D
Huomenna ehkä voi kuulua taas sitä hyvää musiikkia.
(24.3.2012) päivitystä
-OZ Racing Superleggera lll Forged 200€
PI:275
mikä ip