Forum - Recent Posts

joonas6

joonas6 24.03.2012 in Ei mulla muuta

Minä kävin eilen kokkeilemassa, niin grippi onnistu tosi hyvin, mutta kun riftata yritti niin meni vaan seinille. Ei ole hyvä tämä nyt! EMM
vaiski75

vaiski75 24.03.2012 in Ei mulla muuta

Pökäle on mutruttanut musta ohi, useassa Rivaalissa.. Ei ole hyvä tämäkään.. Jotenkin nyt keskittyminen on vähän huonoa.. EMM
joonas6

joonas6 24.03.2012 in F1-kausi 2012

Ei ollu HRT Cossu nopee, mutta Hyvän näköinen auto niillä on
joonas6

joonas6 24.03.2012 in F1-kausi 2012

RaabForRehab wrote: Mistäs nää näkyy for free? Linkkiä?
Kirjota Googleen WATCH F1 ONLINE FREE ja eka linkki Skytv sivulle. Sieltä minä katon nämä kisat
Pytzi

Pytzi 24.03.2012 in Minecraft

Pytzi valkolistalle, saatan tulla palloilemaan tänään
RauhaMees

RauhaMees 24.03.2012 in Minecraft

Kävin vähä vilkasee tuomon servuu ja hyvältä siellä näyttää.
RaabForRehab

RaabForRehab 24.03.2012 in F1-kausi 2012

Mistäs nää näkyy for free? Linkkiä?
RauhaMees

RauhaMees 24.03.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Kivaa oli, huomenna jatkuu taskulampulla huitominen.
Juu kivaa oli siihe asti ku automaattiset päivitykset hyppää silmille ja laittaa koneen uudelleen käynnistymään. Kyllä mä sitä sitten vielä tulin kattoo mutta en jaksanu enää kirjautua sisään ku en muista salasanaa.
Zolvi

Zolvi 24.03.2012 in Ei mulla muuta

Saa nähdä mitä tästä päivästä tulee. Koko viikon järjestäny kaiken näköistä juhlia varten. Iltapäivästä pasahtaa käyntiin 30v synttärit ja vieraita pitäisi paikalle saapua 60 henkeä. Saas nähdä kuinka huonolla hapella on huomenna. EMM
Pottae

Pottae 24.03.2012 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Potta pelaa Alan Wakea "Click":http://www.twitch.tv/pottamusprime
Kivaa oli, huomenna jatkuu taskulampulla huitominen.
Tuomo33

Tuomo33 24.03.2012 in Minecraft

^^Serveri on muutettu survialiksi.. 24/7
Ac3Way

Ac3Way 24.03.2012 in Yleinen happines topic

Ajattelin taas opetella juomaan, koska se on huhujen mukaan kivaa. Unohdin minä sen ihan tyystin... JA PYÖRÄILYKAUSI LÄHTI LIIKKEELLE!!!
vaiski75

vaiski75 23.03.2012 in PPPP

Tuomo33 wrote: Tämä hyvä, että korvaavat edesjotakin. Harmillistahan on kun moista tapahtuu, mutta eihän sille mitään voi.
Korostan sitä; meinasi korvata. Viime vuoden Joulukuun kirjeet löytyi maanantaina naapurin postilaatikosta, edellisen viikon Korkeajännitys tuli ilman kansia laatikkoon ja kalsarit oli lipsahtunut persvakoon.. Koin sellaisen totaalisen avautumisen, kun täti otti ja soitti asiasta.. Ikinä en sano pahasti naiselle, mutta jotenkin taisin nyt lipsahtaa asiasta.. Asiakashan on aina oikeassa, siis jos työskennellään palveluammatissa.. Okei okei, paha mieli on jo asiasta..
Tuomo33

Tuomo33 23.03.2012 in PPPP

vaiski75 wrote: Ai niin! Tuomolle tiedoksi: Posti lupasi antaa mulle kasan postimerkkejä sattuneiden asioiden takia ja oli hirveä pahoillaan tapahtuneesta.. Sanoin pahasti ja uhkasin käyttää Kiitolinjaa tästä asti, joten uhraamme yhden muistikamman hengen epäjumalille..
Tämä hyvä, että korvaavat edesjotakin. Harmillistahan on kun moista tapahtuu, mutta eihän sille mitään voi.
RauhaMees

RauhaMees 23.03.2012 in Ei mulla muuta

Potta pelaa Alan Wakea "Click":http://www.twitch.tv/pottamusprime EMM
vaiski75

vaiski75 23.03.2012 in PPPP

Aika paljon tarvitsee tuo pää tärpättiä, ennenkuin siellä loksahtaa elämästä vaadittavat palaset kohdilleen.. Kivasti tuo pää kuiskasi, että olen ihan väärässä suunnassa menossa ja se yksi on siinä ihan vieressä.. Kukkuu! Ai niin! Tuomolle tiedoksi: Posti lupasi antaa mulle kasan postimerkkejä sattuneiden asioiden takia ja oli hirveä pahoillaan tapahtuneesta.. Sanoin pahasti ja uhkasin käyttää Kiitolinjaa tästä asti, joten uhraamme yhden muistikamman hengen epäjumalille..
KKNGS

KKNGS 23.03.2012 in Multi Theft Auto Valhalla

-
KKNGS

KKNGS 23.03.2012 in Multi Theft Auto Valhalla

Hyvä servu, paskat adminit: Ensin antaa 1,5h ilman syytä jailia, sit taas 1h ilman syytä... Gimme a break...
villek00

villek00 23.03.2012 in Yleinen happines topic

GameNight takana, kiitokset kaikille jotka oli mukana :)
hulluseon

hulluseon 23.03.2012 in Yleinen happines topic

Bani taitaa olla lomalla, kun se ei aina jaksa vahtia meitä -ei niin- kivoja FRC:n huutelijoita