Forum - Recent Posts
No ny ku on aikoja puhuttu (joskin ilman ratamainintaa) ni voi jo ruveta vähän vertailemaan.
No en mä nyt vissiin ihan hirveesti jää teistä kun tänään ajelin sellasen viiden kierroksen setin ja paras aika 1:17.5xx...
Koittakaas ny ajaa kovempaa ettei ala pelottaan.
Tommosia 2-3 kierroksen kokeiluja otin. Parhaalla meni 1:16.5. Sitten seuraavat 4 (vai oliko 5) väliin 1:16.8 - 1:17.0.
Mutta ei vaan osaa yhtään vielä noista sanoa miten milläkin olis varaa parantaa...
Initial D Final stage alko tulemman tuossa alku viikosta.
EMM
Juu en mä muuta olis tarvinnut kirjoittaa kun et jos PI on riittävä ja vetotapa on etuveto niin on laillinen.
Asiathan on just niin ku rusty ja petu asian ilmas.
Kyllä sillä Joonas etuvetona suapi ajella.
Jaa emmää tommosista tiiä mittään...
tais olla vakio PI 332 tai jottain tuommosta...
joonas6 wrote: Tulkitsenko näitä sääntöjä oikein? Normaali etuveto CRX on nuitten sääntöjen puitteessa laillinen?? Jos on niin minä olen sillä lähdössäJos se on yli PI290 ( ei muistu mieleen se tarkka luku). Ongelma noitten Hondien kanssa on se kun muuttaa ne takavetoisiks ja sit laittaa sport laatikko niin PI laskee laatikon pitkien "default" välityksien takia jotka tulevat sport laatikoiden mukana, tarvii vaan säätää välitykset pienimmäks ja sulla on hyvin nopea laite. Tämmönen kuva mulla ainakin on näistä.
Tulkitsenko näitä sääntöjä oikein?
Normaali etuveto CRX on nuitten sääntöjen puitteessa laillinen??
Jos on niin minä olen sillä lähdössä
Itte taidan päätyä nelikkoon tässä kisassa
HLR Juggernaut wrote: E30 on suht hyvä auto, Ei ylivoimanen, mutta ehdottomasti kovin vahva haastaja... Ittekkin kovasti mietin sitä nyt kun vaihtoehdot kävi kovin vähäsiks...Pakkoha noita oli rataja. Ei olis ollut mitään järkeä valita kuin 2 auton väliltä. Nyt kuitenkin about tasaväkisiä enemmän. E tyccää lyccää perää sivuun. Hauskahko ajaa. Kaipa noita vähän tarttee viä kokeilla enemmänkin.
E30 on suht hyvä auto, Ei ylivoimanen, mutta ehdottomasti kovin vahva haastaja... Ittekkin kovasti mietin sitä nyt kun vaihtoehdot kävi kovin vähäsiks...
Oon noita jatkeita vastaan ollut etenkin SM:n aikana (e36 prkl!!), mutta... jos... silti e30... hmmm...
Rova. Ohi. :)
Rayha300 wrote: Khyllä"Räyhän aamupuuro":http://youtu.be/Da8cW__CkeE
joonas6 wrote: Eli lääkitys on kohillaanKhyllä
Rayha300 wrote: Se tunne kun lääkkeet aiheuttaa vapinaa... EmmEli lääkitys on kohillaan
Se tunne kun lääkkeet aiheuttaa vapinaa...
Emm
Rayha300 wrote: I FIX TEH ALENNUS!sori