Forum - Recent Posts

jimmykojootti

jimmykojootti 29.05.2014 in Simracing liiga?

Ite oon ehdotoomasti rFactorin kannalla, koska LFS on niin suppea peli ellei siitä maksa miljuunia. Oon mukana kyl rFactorin puolella mikäli aikaa on :)
Lehtinenn

Lehtinenn 29.05.2014 in Simracing liiga?

Itse kannatan lfs:ää mut äkkiähän tuota rfactorin lataa ja ajamaan affee,...
sjamy

sjamy 29.05.2014 in Yleinen happines topic

Pelasin tuossa joku aika sitten Bitcoin-dicea. Laitoin sisään 0,26 Bitcoinia, pelailin 3 päivää ja nostin 18 Bitcoinia omaan taskuun. Kesäksi kivat massit :) Räyhälle onnea hienosta suorituksesta! :)
Driver181

Driver181 29.05.2014 in Simracing liiga?

Ehtoota. Aattelin heittää ilmoille kyselyä, että kellä kaikilla olisi innostusta lähteä ajamaan kilpaa ns. simujen puolella. Yleisimmät täälläpäin olisi varmaan Live For Speed ja rFactor. Luulisin kuitenkin, että jos jollain mentäisiin, niin se olisi rFactor. Suomen radatkin on kivasti saatavilla tuohon niin voitaisiin kehitellä ns. "aitoa" kotimaista simuliigaa, vaikkakin näin FRC:n kesken. Automodeja / luokkia olisi tuossa muutama mitä voitaisiin, ja ollaankin jo ajettu tietyn porukan kesken. Legends Cars Touring car legends DRM ( deutsche rennsport meisterschaft ) Porche Carerra Supercup Huurelkaa tänne ideoita ja kaikkea muuta mitä mieleen sattuu!
KKNGS

KKNGS 29.05.2014 in Ei mulla muuta

ilmanen bugi
KKNGS

KKNGS 29.05.2014 in Ei mulla muuta

BF3 ilmanen Originissa (siis ei mikään free weekend vaan ihan ilmanen peli)
Lehtinenn

Lehtinenn 28.05.2014 in LFS ?

Tänään ratti esiin ja lfs:än puolelle...
RauhaMees

RauhaMees 28.05.2014 in Yleinen happines topic

Nyt Räyhä on Datamonni :) Stipendi ja joku erikoinen kunniakirja tuli saatua, kiitettävän opiskelun takia. Seuraavaks jos onni suosis kesätöiden puolella niin olisin happy happy :)
RauhaMees

RauhaMees 28.05.2014 in Ei mulla muuta

Muutaman tunnin päästä Räyhä on datamonni :) Emm
Driver181

Driver181 28.05.2014 in LFS ?

Tältä seuraa luisuseuraa.
Tuomo33

Tuomo33 28.05.2014 in Nyt soi?

"Svartsot - Spillemandens Dåse":http://www.youtube.com/watch?v=O3h5DAhvahM
Mirkk1

Mirkk1 27.05.2014 in LFS ?

Onko aktiivisia lfs pelaajia ja onko kenelläkään tietoa onko mitään suomalaista yhteisöä tai nettisivua olemassa? Pikaisella tutkinnalla ei ainakaan löytynyt. !http://oi62.tinypic.com/qmxdh5.jpg!
KKNGS

KKNGS 27.05.2014 in Ei mulla muuta

Ens viikonloppuna Payday 2 taas free to play steamissa.
Aliboz

Aliboz 26.05.2014 in Ei mulla muuta

Ihme kaipuu iski järjestämään legendaarinen Underground Challenge pitkän hiljaiselon jälkeen. Eipähän meikäläisellä kyllä ole forza nelosta, tai liveäkään. Muistelen aikaani tällä foorumilla lämmöllä. EMM
PetuK

PetuK 26.05.2014 in KesäCup 2k14

Rusty McSteele wrote: Petu on kuitenkin semmonen epäonnen soturi et onnistuis häviämään vaikka kukaan muu ei tulis ajelemaan : P
Heeh. No enpä mä itteeni viitannutkaan. Mutta ehkä tuossa jotain perää on. Tosin uskon vaffasti, että "epäonni" on mun kohdalla kyllä suht vaffasti itseaiheutettua. Ainakin välillä...
KKNGS

KKNGS 26.05.2014 in KesäCup 2k14

Kerkesin jo virittää säxän tätä varten. Pitää kattoa jaksanko alkaa uutta kikkaileen...
joonas6

joonas6 26.05.2014 in Ei mulla muuta

Tuleeko Kukaan Testaamaan Capturee olis Kova juttu ens sunnuntaille jos toimii EDIT: siis GTA mappia tarkoitan en kuvan kaappausta :) EMM
Rusty McSteele

Rusty McSteele 26.05.2014 in KesäCup 2k14

Petu on kuitenkin semmonen epäonnen soturi et onnistuis häviämään vaikka kukaan muu ei tulis ajelemaan : P
PetuK

PetuK 26.05.2014 in KesäCup 2k14

Nikde wrote: Mukana ekassa setissä, tokaan ei pääse because Gatebil. :)
So someone else can actually win something? ;)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 26.05.2014 in KesäCup 2k14

Rusty McSteele wrote: Siellä oli yks auto jossa luki Juggeri isoilla kirjaimilla : P
Ohan siellä tosiaan -93 Mustang ja -91 Cyclone ja molemmat sopii tyyliin... mut sit pitää olla se toinen rata semmonen että noilla ois oikeesti mahikset pärjätäkki.