Forum - Recent Posts
Kyllä, 25 pisteen korotus joka luokkaan, jota en ole laiskuuttani merkannut.
E. Tanan koijarit. Onko nyt kiva kun Hullia huijataan noiden PI jutskien kanssa, tä?
@Jimmy
Eli sillon pitäs maksaa takasin 150 notta Reiskallekkin jäisi jotain käteen.
TehBigBunny wrote: Ultimate Edikkaa vartooessa ..."Tässä se nyt on.":http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=6510
Saakos reiskalta 100€ lainaa koska sen voi ekassa osallistumisessa saada varmasti takaisin?
Tuli pistettyä 100% välit poikki entisen kanssa.
Tuli yllättävän hyvä ja vapaa olo :)
Wenzelit tilitetty.
hulluseon wrote: Kisaraportit Tsukusta Nikdelle, Zattwylle ja JimmyKojolle toimitettuMites tuo Wenzel H, onko mahollinen? Lue kisaraporttini ekat rivit ;)
Pottae wrote: Jos käytät Firefoxia niin hyvä, jos taas et niin tämä ei toimi. Lataa Firefoxiin addoni nimeltä Grooveshark Proxy 1.1 (firefoxin lisäosa/addon). Sitten pitäs kaikki toimia. Se tarvii vaan asentaa ja Grooveshark toimii normaalisti. (Ite kyllä tein uuden accountin ihan varmuuden vuoksi.)Mä käytän kotona google chromee, mutta vois hankkia myös ton firefox groovesharkkii varten. // Pistätkö linkkiä privana mulle sinne sun uuteen mestaan.
Rayha300 wrote: Miten sait sen toimii, ku mulla tuli toi sama pasha ruudulle. // Koulun koneella näköjää toimii. Aika laittaa tää paikka matalaks!!Jos käytät Firefoxia niin hyvä, jos taas et niin tämä ei toimi. Lataa Firefoxiin addoni nimeltä Grooveshark Proxy 1.1 (firefoxin lisäosa/addon). Sitten pitäs kaikki toimia. Se tarvii vaan asentaa ja Grooveshark toimii normaalisti. (Ite kyllä tein uuden accountin ihan varmuuden vuoksi.)
juu tämmösen kuvan minäkii sain että nousoovat kaiki 25 kun hullulta kysäsin. ei oo vaan kerinnä/viitinä laittoo/vaihtoo niitä
Rayha300 wrote: Täällä ois varmaa korjattavaa tossa kohtaa: Mopopojat PI 100 – 175 Taksikuskit PI 176 – 250 Rekkakuskit PI 251 – 325 Juniori-Rallikuskit PI 326 – 400 Rallikuskit PI 401 – 475 En itse uskalla mennä koskemaan niihin ku en tiedä miten ootte noi pi:t suunnitellu eri luokkiin.Käsittääkseni niissä on 25 yksikön siirto tapahtunut. 100 - 200 201 - 275 jne ?
"Bärinäää....":http://www.youtube.com/watch?v=q6Uv17l5CBU
Rayha300 wrote: Katos joku muukin käyttää Cyberlink Power Directorii :D Mulla on se 10 malli. Pitäs vaa laittaa serial numberi sisää nii sitte häviäis toi trial juttu. BTW. Hiano viteo :)Meinasin eka käyttää windows elokuvatyökalua, mutta se jumitti muutaman kerran. Latasin sitten tuon Power directorin, ja johan alko homma pelittämään.
asentohuimaus ollu 4 päivää jo
EMM
Täällä ois varmaa korjattavaa tossa kohtaa:
Mopopojat PI 100 – 175
Taksikuskit PI 176 – 250
Rekkakuskit PI 251 – 325
Juniori-Rallikuskit PI 326 – 400
Rallikuskit PI 401 – 475
En itse uskalla mennä koskemaan niihin ku en tiedä miten ootte noi pi:t suunnitellu eri luokkiin.
Nyt löytyy ajokortista C kirjain. :P
EMM
Myyn poijes
Suzuki Liana GLX 2002
AlkuPI 136
Hinta 4780€
Ostetut osat
Street Weight reduction 150€
Street Differential 50€
Race ignition 285€
Race springs and dampers 500€
Sport transmission 240€
Rimstyle Fikse FM/10 200€
Rim size +2 eteen ja taakse 40€
Street oil and cooling 45€
Forza siipi eteen 400€
Forza siipi taakse 400€
Street Tirecompound 225€
Street Displacement 150€
Race anti-roll bars 200€
Sport Clutch 120€
Yhteensä 7785X0.45on 3503,25on 3500 eiks je
PI 200
"Ei jumaluta kuinka hianosti jätkät vetää tandemii":http://www.youtube.com/watch?v=ajLKyqh0ajg&feature=player_embedded
EMM
Aaaajajaa =DD
Driver181 wrote: Räyhän herrasmiestavoilla....eiku tä? :Dtäh? Mitä se driveri siellä huutelee? Ihan ostanu oon sen, ku halvalla sain. En ole vain jaksanu änkeä vielä sitä koodia sisään. Se on tehty nii hitaaks hommaks se rekisteröinti yms.
Rayha300 wrote: Katos joku muukin käyttää Cyberlink Power Directorii :D Mulla on se 10 malli. Pitäs vaa laittaa serial numberi sisää nii sitte häviäis toi trial juttu. BTW. Hiano viteo :)Räyhän herrasmiestavoilla....eiku tä? :D