Forum - Recent Posts

HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Oma valinta jäi 510, King Cobra, 131 Abarth kolmikkoon, Vetivät kaikki suht identtisiä aikoja molemmille radoille. Lopputulos oli King Cobra koska oli vakain auto menemään.
joonas6

joonas6 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Minä lähen 2000-GTR Ainaskiin
MehuSukka

MehuSukka 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

^Ihan se 510, ku on tuttu auto menneiltä sarjoilta ja tuli spontaanisti heti mieleen ku autosäännöt luin. Oikeestaan muita ole kokeillukkaan ku sitä ja jotain Rabbitia. Muutenki 2000GT-R ite nimittäisin skylleksi datsunin sijaan :)
PetuK

PetuK 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

MehuSukka wrote: Datsuni on mun ratsuni. Taas.
510 vai 2000GT-R? Ehkä tuo 510 on inan nopeempi kuin muut --> lähteekö sillä moni? Harkitsen sitä, jos en ole ainoa. Mutta jos muut eivät sitä valitse niin sitten en varmasti minäkään.
PetuK

PetuK 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Truenokin kulkee ihan kivasti...
bizarretrip

bizarretrip 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Mä tuun sitte Saabilla jos ei Petulle kelpaa :D
MehuSukka

MehuSukka 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Datsuni on mun ratsuni. Taas.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Itte vetelin kolmella autolla miltei identtisiä aikoja molemmilla radoilla, joten otin sen mikä niistä istu parhaiten käteen, Ja petu, Siin Lanciassa on toinen juttu mikä tekee siitä mielenkiintosen. Että sen saa nopeeks se pitää tunkata niin korkeelle kun vaan menee, ja vetää muuten melko pehmeellä alustalla. Hauska auto joka on monen mielestä paras ajettava auto koko pelissä, Mikä selittää sen suht korkeen tason LB:illä Vakio rengastuksella menee yllättävän pitkälle, kun kyse ei niinkään ole pidosta, vaan ajettavuudesta.
PetuK

PetuK 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

Njääh. Caccaa caicci :D Kyl toi länsinaapurin ylpeys taitaa nyt jäädä valitsematta. Mikään auto ei ole mulla osoittautunut selvästi nopeimmaksi, ei edes mikkää glitchi-Lancia. Ei ollut edes nopein mun näppeihin se. Olisitte vaan olleet hiljaa noista glitchi-jutuista :)
sjamy

sjamy 18.05.2014 in ToukoCup 2k14

El Camino johon ainoastaan lisää polleja :)
KKNGS

KKNGS 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Emmää nyt nii sellasta autoa ota... Tää tulilintu on vähä siinä välimaastossa. Ainakaan kukaan ei tuu ohittaan kun tää on niin leviä. Ja jos ohittaa niin tää kyllä syö sen ohittajan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Älä ny kingis koita väittää että GMC Typhoonia oot miettiny. Se on se mun juttu
KKNGS

KKNGS 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Vois kyllä ihan kaikkien iloks ottaa sellasen auton mitä tullaan vihaamaan. Mutta mikähän auto se sit olis. Se selviää ehkä huomenna. Harmi kun GMC Vandura on DLC auto.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Mä en saanut taas mitään tuntumaa 2002, rellulla meinasin aluksi tulla, mutta se oli jotenkin hankala ajaa. Datsuni oli kyl pirun vikuri ajaa mielestäni.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Ittellä meni Rellu 5, Dasse, ja 2002 turbo aika lailla samaan tahtiin. Siinä missä toinen hävis toinen voitti ja toisinpäin, Se kyllä täytyy myöntää, että edellämaniituista dasse oli helpoin ajaa...
PetuK

PetuK 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Mulla noi kaikki oli aika tasaisia. Datsuna ja Kingi oli noista sellaisia mitä ei edes tallissa ollut aiemmin. Joten ne sen vuoksi eniten kiinnostais. Saba myös ok, mutta haluaisin ehkä valita tällä kertaa mieluummin takapotkun. MR saa jäädä listalta pois. Jospa tossa joskus yön -pimeinä- hämärinä tunteina kerkeis vielä hetken noita ihmettelemään.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

No datsunin ainakin ite miellän lb-autoksi, ainakin itselläni se oli selkeästi muita 'sallittuja' autoja nopeampi. Tuu saabil, testasin sitä tänään, kun lähettelin tuneja, ja meni helposti 39s aikoja heittosäädöillä. Vähän hitaampi kuin rabbitti, mutta sitä tulikin säädettyä enemmän.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Bizarren kanssa samoilla linjoiilla, mutta jos joku on ylivoimanen useimmilla radoilla neljässä eri luokassa ni eiköhän se oo ylivoimanen 5 PI:ita jonkun luokan vierestä. Petun kysymykseen MR2 ja Musse on suht kovia muutamilla radoilla, Mutta mitä itte testailin, ni tähän aika tasavertasia. Saapista en oikein osaa sanoa, ku on etuveto ja niitä en oikein ymmärrä, Dasse on sitä harmaata keskitasoa.
bizarretrip

bizarretrip 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Aika häilyvä käsite tuo LB-auto meikästä. Vaatii kuitenki sen LB-tunen/buildin myös, eikä noi ole automaattisesti jokaisessa PI:ssä nopeita.
joonas6

joonas6 17.05.2014 in ToukoCup 2k14

Kai se on tuolla aparaatilla lähettävä. Jokkis säädöt parhaat säädöt