Forum - Recent Posts

jEsm0

jEsm0 11.11.2011 in Yleinen happines topic

FM4:sessa sain Nissan Skyline '71 ja on komia ku laitoin FM3:sta supran maalauksen siihen(v.grouppeina), postaan kuvan ku pääsee liveen vissiin täs viikonloppuna. sunnuntaina on pakko ku SM-kisa
ilu86

ilu86 11.11.2011 in Forza 4

Onkos sillä muuten mitään väliä ajaako tuota uratilaa World Tourin kautta vai Event Listin? Ei tullut kolmosessakaan koskaan sen Event Listin kautta ajeltua. Mutta tässä kun ei perkele voi sitä vaikeustasoa säätää pelkästään kun Event Listin kisojen kautta. Meinaa vaan olla ihan liian helppoja kisoja tuon dynaamisen vaikeustason kanssa. Toivottavasti se ei ole jo valmiiksi ollut vaikeimmalla, että saisi vähän enemmän haastetta kisoihin tuon Event Listin kautta. Tähän asti on tullut tiputettua roimasti oman auton PI-lukua alaspäin, niin ei ole mennyt ihan kruisailuiksi nuo kisat AI:n kanssa.
RauhaMees

RauhaMees 11.11.2011 in Jokkis kooste studio

-
Finski fani

Finski fani 11.11.2011 in Yleinen happines topic

Joka keikalla huutelet sitten setin lopuksi että FRC rulez, tai jotain yhtä viisasta. =P
ariko

ariko 11.11.2011 in Yleinen happines topic

Hyvää matkaa ja taatusti yhtä kokemusta rikkaampana takas. Pistäpä reissunpäältä tunnelmia tännekin.
Exami

Exami 10.11.2011 in PPPP

Huomen aamulla alkais klo 6 duunilakko, mut oon rikkuri, en kuulu liittoon ni en saa liitosta lakko-korvausta joten normipv!
savulohi

savulohi 10.11.2011 in Yleinen happines topic

Sunnuntaina lähtö tämmöselle kivalle reissulle ja piiitkästä aikaa lavalle! Aivan helevetin kova juttu, enpä muista olisinko joskus ollut jostain näin tohkeissani. Varmasti tulen muistamaan kokemuksen lopun ikääni. !http://www.vboogieman.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/7550e_insomniumj.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Pimeetä on "japanis":http://www.ab.auone-net.jp/~ebisu24/live_camera/cam320.html LIVE!! EMM // jännä tämä ebisu
savulohi

savulohi 10.11.2011 in Forza 4

UUUUJEAH! F-luokkaa enää Jokkis-parhaudessa, careerissa never again! Saitana kun meinas kupoli levitä tuossa Hybrid Hustlessa, ei ole puoli tuntia simpukan kuuntelua Loheksen juttu Lainkaan.
hulluseon

hulluseon 10.11.2011 in PPPP

Miekii olin tänään lakossa. Tunnin kerrallansa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 10.11.2011 in PPPP

Mulla samaa probleemaa kun sfäiskillä.. 23. päivä tulee kuukausi viime tupakista. Tosin en nyt IHAN kokonaan ilman oo ollu :( Mutta kokonaista en ole ottanu.
kurppak

kurppak 10.11.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Mhikä thupakki, ehänn määä pholta.. Mhis Sbani on, mhä haalun halatha shitä..
Itsekuria hyvä mies! Ja kovasti tsemppiä, kyllä se siitä.
Mudinski

Mudinski 10.11.2011 in Modern Warfare 3

10h MP:tä takana ja leveli taitaa olla jotain 57 tienoolla... Ärsyttää nyt suuresti tuo snaipperointi. Tälläinen henkilö, kuten minä ei pelaa koskaan snipulla tälläisissä kentissä, mutta pakko oli testata. Normi TDM statsit 25-6 ja todellakin snipulla... Liian nopeasti ottaa scopen verrattuna esim. SMG... Ja vieläpä tappaa kerrasta... AINA.
ProBale

ProBale 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Asfalttirataa tuhatta ja sataa, Rosbergi ajaa käyttää kaasuttajaa. Edit: ja koska säxillä ajetaan sm:ää. niin "auto on turbo, kuski on URPO" http://www.youtube.com/watch?v=KZ47RxS-Q4A&fb_source=message Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Mie hain K-kaupasta muutaman kiisselin ja nyt mie taijan ajaa vähän vorssaa. Ei mulla muuta.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 10.11.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Mudinski wrote: Siinä ihan pieni pätkä... http://s1199.photobucket.com/albums/aa464/MudiMudiMudi/?action=view¤t=SDC11796.mp4 edit: vittu piti muokata.
Mikä auto tossa 1/2 videossa oli?
djrunkkari

djrunkkari 10.11.2011 in PPPP

nipsu seuraa hyvin peliä djrunkkari · 20:28 niitä maaleja häpyhuli · 20:28 mun storefrontista
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 10.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Alan laittamaan mopoa -> ei sitä yhtä tiettyä saatanan työkalua -> menen liikkeeseen jota minulle suositeltiin -> "Suljemme liikkeen hetken kuluttua valtakunnallisten kassaongelmien takia. Emme voi veloittaa tuotteista." -> voi viltun vilttu -> mene kotiin ja avaa tietokone.
hulluseon

hulluseon 10.11.2011 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Merkattu, mutta ne HINNAT ESILLE!!!!
deroits

deroits 10.11.2011 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Päivitetty sivulla yksi