Forum - Recent Posts

Exami

Exami 10.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

En pärjää forzassa boteille R3 classissa Nyrre GP:llä... vituttaa saatana! ajavat kevyitä 1:58.8 aikoja... mitä kattelin clubin ja friendlistin parhaat oli jotain 2:00.2 luokkaa, millä vitulla ihmiset meinaa ajaa noi kisat läpi?! :D
ProBale

ProBale 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Lyhyt matikka on 5. Nojoo...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Niin joo Forzassa tais olla annettu joku painosuhde kuten 49% front. Siitä vaan laskemaan kun tietää auton painon.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Yksinkertaista matematiikkaa se vaan on.
ProBale

ProBale 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

TRD xMR GREYx wrote: Mä säädän auton jousituksen aina niin että painojakauma on 50%
Mistä tiedät että painonjakauma on tasan?
IIPPONEN

IIPPONEN 10.11.2011 in Ei mulla muuta

HABLAAAA!!!!!!! EMM!
DarkWarjo

DarkWarjo 10.11.2011 in Ei mulla muuta

1.5h unta tässä 28h välisenä aikana... mitäs pienistä. Ja tulipa nähtyä peräänajokolariki, Teboilin säiliöauto vs. Huyndai Getz, It really Getz smaller... Emm
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Mä säädän auton jousituksen aina niin että painojakauma on 50%
pokalemestari

pokalemestari 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Auto säädetään siellä missä sitä on tarkoitus ajaa.
Latetzki

Latetzki 10.11.2011 in PPPP

!http://26.media.tumblr.com/tumblr_lud8xyaF7L1qcxcjfo1_500.png!
hulluseon

hulluseon 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Examin tekemä iskarien ja vakaajien säätöön tarkoitettu taulukko pelaa aika kivasti. Sitten jos haluaa hifistellä niin menkääpä FM.netissä hakemaan Sleva Munkin tekemä tuning calculator.
kurppak

kurppak 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Oli taas opiskelijabileet. Päädyin kaverille nukkumaan. Kaveri ei tosin ollut sielä... Tänään oli ihan normi päivä, eli kaheksan aamu, mutta heräilin sitten puol kahen aikaan päivällä. Ihan liian mukava sänky oli. No, ite kun on nukkunut sohvalla viimoset seittemän vuotta, niin melkeen joka sänky on tosi mukava. EMM
Itsehän heräsin konetalon aulan sohvalta...
savulohi

savulohi 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Woimaa vaan sinne pellin alle ja loput hanskalla niin ei tarvihe säätää. ^Tshihihhih^
wantex

wantex 10.11.2011 in Säätövinkkejä!!!

Mitähän ratoja käytätte autojen perussäätöjen hakemiseen? Tsukuba, Ladera Test, Suzuka East, Catalunya National, Mugello Club, vai jotain ihan muuta?
TehBigBunny

TehBigBunny 10.11.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Caterham* ... mmmm... ham.
Tuomo33

Tuomo33 10.11.2011 in Ei mulla muuta

ilu86 wrote: Ei vittu, mä en ymmärrä tätä achievementtien metsästämistä. :D Mikä niissä kiehtoo?
Pitää kaiketi olla enemmän G-Scorea/atchejä kuin kavereilla? Muttajoo.. Isseen äiteelä ollu kolme veritulppaa tänviikon aikana, saa nähä miten käy.. EMM
ilu86

ilu86 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Exami wrote: Haluisko joku lainata kinect pömpeliä siks aikaa että saa kinect achievementin? pk-seudulla? noudan ja palautan vaikka samanpäivän aikana kuhan saan sen kirotun achievementin :D
Ei vittu, mä en ymmärrä tätä achievementtien metsästämistä. :D Mikä niissä kiehtoo?
Finski fani

Finski fani 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Oli taas opiskelijabileet. Päädyin kaverille nukkumaan. Kaveri ei tosin ollut sielä... Tänään oli ihan normi päivä, eli kaheksan aamu, mutta heräilin sitten puol kahen aikaan päivällä. Ihan liian mukava sänky oli. No, ite kun on nukkunut sohvalla viimoset seittemän vuotta, niin melkeen joka sänky on tosi mukava. EMM
RauhaMees

RauhaMees 10.11.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Caterham SP/300.R !http://www.caterham-spr.com/images/home/SP300R-hero-front.png! "Nam":http://www.caterham-spr.com/
Exami

Exami 10.11.2011 in Ei mulla muuta

Haluisko joku lainata kinect pömpeliä siks aikaa että saa kinect achievementin? pk-seudulla? noudan ja palautan vaikka samanpäivän aikana kuhan saan sen kirotun achievementin :D