Forum - Recent Posts
Viihtitkö Ville katsella että kumpia noi nyt on? Race vai Sport osia :)
E. Ja Driveri käy kahtomassa ne hinnat kohdilleen.
Gojira! Loistoleffa :D
Kohta pistetään Ranskalaisia poskeen. NOMNOMNOM :P
I will take fish and chips, please :)
Magee duunipäivä, lähtö oli himasta aamulla 7:35 ja nyt kotona. naminami!
Latetzki wrote: Laurikaisen lihapiirakka. Tämän parempaa lihapiirakkaa ei muuten ole. Itellä on vielä tapana laittaa juustot päälle.Challenge jne. Partanen. Ei lisättävää. Purkkoo. Maku on kyllä jo männä.
Hobo whit a shotgun. Aivan loistava leffa 5/5, jos tykkää grindhouse leffoista nii kannattaa kattoa.
Laurikaisen lihapiirakka. Tämän parempaa lihapiirakkaa ei muuten ole. Itellä on vielä tapana laittaa juustot päälle.
Tortellini pastaa + PestoRossoa vähän päälle just ku laittaa pastan lautaselle = Hyvää ;)
jEsm0 wrote: PRKL. 10h opiskelua tänään, 8h koulus 2h autokoulus, äöäöäöäöäööä mä HAJOONEikös olekkin ihanaa. Muakin vituttaa mennä työpäivän jälkeenkin ajotunnille. Mielummin olisin sohvan pohjalla makoilemassa.
PetuK wrote: Ettet vaan olis ollut aamusella katsomassa "jotain muuta elämää suurempaa " =D ^E/ oli kyllä varmasti oikein kiva setti^En ollut aamusella kahtomassa. Ps. Oli hyvä setti :) ^tuloo raadio rockin sivuille jotain settiä varmaan huomenissa.^
Mhikä thupakki, ehänn määä pholta..
Mhis Sbani on, mhä haalun halatha shitä..
Tänään olin leikkauksessa, nyt on paikat kipeinä eikä tuo halvatun särkylääke meinaa auttaa yhtään..
teemu1337 wrote: Myö käväisin tuolla Radio Rockin studiolla kahtomassa Mokoma-nimisen orkesterin akustista keikkaa. Oli kiva näin keskivikko iltana.Ettet vaan olis ollut aamusella katsomassa "jotain muuta elämää suurempaa " =D ^E/ oli kyllä varmasti oikein kiva setti^
Eka piha/peltoauto Fiat 600, toka Seat 600 kolmas KE20 Corolla, 4. Cortina 1.6 OHC '76. Eka auto kadulle '73 Capri 1.6 OHC johon parin vuoden ajon jälkeen 2.0 V6 keulille ja sillä tahkosin monta vuotta, pari kertaa vuosien kuluessa lipes ojaan kun ei se luisu/vastaheittely jatkunutkaan ihan suunnitellusti koko suoraa ja sen jälkeistä mutkaa. Penkasta tietysti lapioitiin irti useita kertoja pikkusen pitkäks menoja. Opettavaista ja hauskaa puuhaa ekat autot!
Myö käväisin tuolla Radio Rockin studiolla kahtomassa Mokoma-nimisen orkesterin akustista keikkaa. Oli kiva näin keskivikko iltana.
Huomenna ois tarkotus hakata koko päivä. Tänään peli päättyi kahdesti kun rupesi boxi valittamaan ettei lue levyä. Likaiseksi väitti tätä. En uso! Kaunis ja puhtoinen oli levy!!!
For real. Tuleeko kellään mieleen mistä tuo voisi johtua? Levy rikkonainen vai boxi? Mitä mä tehdä?
Mee hyvä mies tupakille, loppuu se kitinä.
// Ei vaan, kova paikka se on varmasti. Ite en o aikoihin edes kokeillu lopettaa...
N. 12 pelituntia takana MP:ssä. Leveleitä on kertyny 52 kpl. Edelleen pelaaminen on hauskaa! "Suomipartya" pystyyn vaan, kivempi pelata sillon.
nyt tuli MW3 ja aloin asentamaan vielä 11min ja kohta levyn vaihto =)
MÄ HALUUN TUPAKILLE11!!!
Saitana kun haluankin tupakille ja HETI!
Posket lommolla kiskoa savua keuhkoihini..
Sanoinko jo, että haluan tupakkia?
Eikä ole mikään purkka tai pikkunaposteltava sama asia!
Mulla on leuat jo kipeenä purkasta ja kitalaki rikki kovista karamelleistä, sekä jotain nyppyjä raajoissa Muumilimusta..
Nyt otan kyllä pitkän siivun Jallusta, se ei sentään petä..
'84 Polo 1.3L oli eka, neljä vaihdetta sekä loputtomasti voimaa. Muistan kun jyskytin motaria 120 taulussa, kaveri soitti ja sen ensimmäinen lause oli että "missä saitanan paperitehtaassa sä oikein oot?"