Forum - Recent Posts
Joka kisan jälkeen on pakko myydä auto.Niin kuin oikeastikkin.
Miten te jaksatte? :D
Luokkien voittajille auton pakkomyynti ?
Hintojen tarkastus olisi kyllä ihan aiheellinen korotus osiin.
Mie oletan notta a) autot on 4000€+ tai b) osien hinnat nousee :)
// Muutenhan noilla muilla kausilla autot on tapissa ennen ekaa kisaa.
Njet ponimai jos kerran fyffellä korotetaan. Jo tuohon PI määrään saa vaikka mitä osia.
Tai kaikkiin autoihin vaikka 'ilmainen' PI20 korotus.
Ne PI arvot kuulostaa pieniltä ja ovatkin sitä. Mutta ainakin aikaisemmin tämä on ollut parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Niin paitsi Kaijasen kohdalla kun se ei käytä.
hulluseon wrote: Juu eli nostetaan PI arvoja sen verran notta saadaan muutkin kuin startter päkin autot mukaan. Olis kyllä ihan järkevää. ^Täällä ne vanhat managerit kivasti pyörittää jo sarjaa käyntiin^Juu kyllä olis kiva saada jo alkuun hieman tehokkaampia autoa. Ei kiva ajaa Aygolla.
JUMALAUUUTA!!!
hulluseon wrote: Mopo, taksi, rekka, hullu ja ralli mainittu luokituksina, mutta sitten huhutaan kanssa dösä lisenssistä? E. Ja että myös mopo lisenssi? Nyt tuota mietitään uudestaan.I FiX ? ^Sfthhhiihihihiii^
Can I haz some Datsun?
Mopo, taksi, rekka, junnu ja ralli mainittu luokituksina, mutta sitten huhutaan kanssa dösä lisenssistä?
E. Ja että myös mopo lisenssi? Nyt tuota mietitään uudestaan.
Laitoin 50 laps Alfan replican autotalliin... Ei ole maailman nopein ym, otan sen huomenissa pois...
Elikkä jos joku haluaa viime tingassa osallistua, niin auto löytyy klubin tallista.
Kyllä tulee pitkä ilta.
jasamy wrote: Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näyAinakin mulla... näkyy vain suurennuslasi... Autoista ehkä 5-8kpl ei näy...
Bugittaako muilla toi autotalli suopein et puolet autoista ei näy
MrD St Jimmy wrote: Toivottavasti mun vasen jalka toimii meinaan akillesjänne hitusen turvonnut.Mulle jalan lihaksissa 15cm verenpurkauma.... =D Paranemisia
Toivottavasti mun vasen jalka toimii meinaan akillesjänne hitusen turvonnut.