IIPPONEN
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Exami wrote:
Montako kertaa oot ajanu ilman etukilpeä? joten en sinuna ehkä kommentoisi kovinkaan paljoa?
Jos pitää ajella ilman kilpeä niin eikö samantien olisi helpompi olla ajamatta autoa ollenkaan tai sitten täysin rekisteröimättömällä autolla, jälkimmäisellä ei tarvisi maksaa vakuutuksia. Omasta mielestä kilpien kanssa ja jos räpsäyttää niin sitten maksaa sakon ja siten osaa olla seuraavalla kerralla tarkkaavaisempi tolppien suhteen.
Exami
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
hulluseon wrote:
Saamarin superidiootti. Ei varmaan herätä huomiota kilvetön auto? Ei tietenkään.
Montako kertaa oot ajanu ilman etukilpeä? joten en sinuna ehkä kommentoisi kovinkaan paljoa?
IIPPONEN
23.10.2011 in
Ei mulla muuta
Lada ja aasi tulivat tiellä toisiaan vastaan. Lada sanoi:
- Minä olen auto.
Aasi sanoi:
- Minä olen hevonen.
Sitten molemmat päästivät oikean röhönaurun ja jatkoivat matkaansa.
Ei mulla muuta.
hulluseon
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Exami wrote:
Olis rahat säästyny tostaki vahingosta ilman etukilpeä. tietty mikäli tykkää maksella noita 100€ rikesakkoja ihan hyvikseen ni mikäs siinä, huonolla tuurilla napsahtaa viellä päiväsakoille.. omalla kohdalla esim 12 päiväsakkoa 500-600€
Ehkä se viellä sunki elämän kohdalla tulee tilanne että pidät mielummin rahat omassa kassassa ku valtion kassassa
Saamarin superidiootti. Ei varmaan herätä huomiota kilvetön auto? Ei tietenkään.
RauhaMees
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Pottae wrote:
Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.
Mie voin huutaa sun puolesta muille :D
// Bani olen samaa mieltä. Hieno mies oli tämä Simoncelli
TehBigBunny
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Vilttu,
_Marco Simoncelli has died after a bad crash in Malaysian GP._
IIPPONEN
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Pytzi wrote:
kakkosella autoja kaadettu aika paljon
"kuten näät":http://www.rallikuvat.net/2011/pohjanmaa/index.php
et tainnu tuossa paikassa olla?
Olin just tossa ekojen kuvian paikassa :) sitten siitä vaihettiin viimesenä kylelleen vetäneen gt rollan jälkeen sinne vasuriin missä oli muutama kaatanu mutta taidettiin vaihtaa liian myöhään koska tuli siellä nähtyä vain komeita roikkuja :D
E: jatketaan privana ;)
Pottae
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.
Exami
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
hulluseon wrote:
Sie taijat olla penaalin terävin kynä?
Olis rahat säästyny tostaki vahingosta ilman etukilpeä. tietty mikäli tykkää maksella noita 100€ rikesakkoja ihan hyvikseen ni mikäs siinä, huonolla tuurilla napsahtaa viellä päiväsakoille.. omalla kohdalla esim 12 päiväsakkoa 500-600€
Ehkä se viellä sunki elämän kohdalla tulee tilanne että pidät mielummin rahat omassa kassassa ku valtion kassassa
Pytzi
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
IIPPONEN wrote:
ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.
kakkosella autoja kaadettu aika paljon
"kuten näät":http://www.rallikuvat.net/2011/pohjanmaa/index.php
et tainnu tuossa paikassa olla?
hulluseon
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Exami wrote:
IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...
Sie taijat olla penaalin terävin kynä?
Exami
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...
IIPPONEN
23.10.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Pytzi wrote:
oliks sie siis katomassa rallii ja millä patkäkkä?
itekki olin mutta töissä
ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.
Exami
23.10.2011 in
Oma kulkineesi
RaabForRehab wrote:
Samalla kun sen matalan invoicen lyövät laatikkoon, niin laittavat sen sähköpostilla joten on "todistus" siitä myös itsellä. Eli silloin tullimaksut maksetaan sen 1000$ mukaisesti, eikä suuremman summan. Tehty tutun puolesta tällainen kuvio juuri alkukesästä...
Noooh, varaudu pahimpaan, olishan se kiva nähdä noita CCW vanteita suomessaki, muutamat kerrat on vaa lävähtäny aika ikävästi tulli silmille ku tilaillu vanteita / osia jenkkilästä, ne ei nykypäivänä oo enää ihan uumoja, siellä on myös semmosia ihmisiä töissä jotka autoista ja osista ymmärtää... ei kannata olettaa että vaikka 1:den kerran tulee vannesarja läpi että seuraavalla kerralla tulee myös.. nimimerkillä: muutamia tuhansia euroja menny jenkkilästä tilattuihin juttuihin ;) ja monesti paketissa lukee esim: "Watch 10$" (tilasin Fatlacen Meisternin kellon)
IL3
23.10.2011 in
Oma kulkineesi
jimmykojootti wrote:
Eiku joo D10 se olikin:D
http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/d10/4265618 ja siinä on kyseinen auto:)
Hienohan tuo.
En vaa oo ikinä noita jalopuu-juttuja käsittänyt tai ymmärtänyt, kuin vain ja ainoastaan vanhoissa Brittiläisissä edustusautoissa..
RaabForRehab
23.10.2011 in
Oma kulkineesi
Exami wrote:
Se nyt on nykypäivänä yks ja sama lukeeko invoucessa 1000 vai 2000$.. ongelmaksi näissä muodostuu se että tullia kiinnostaa kaikki yli postilaatikkoa isommat paketit. ja näistä a) kattoavat paketin sisältävät hintalaput + kysyvät maksutiedot sinulta. Eli mikäli et saa sovittua jenkkeihin että olet maksanut ne tuolla 1000$ hinnalla turha yrittää tullia kusettaa seuraa vaan helvetisti ongelmia. ja tullillahan on näitä "tulli & verovapaa" tyylejä kuten esim "warranty replacement" & "exchibition item"
Kaikkein paras olisi ottaa jonkun auton mukana kontissa ne vanteet jos joku tuttava tuomassa autoa jenkkilästä sillon ne voisi tunkea autoon sisälle ja sanoa että kuului kauppaan auton kanssa..
Samalla kun sen matalan invoicen lyövät laatikkoon, niin laittavat sen sähköpostilla joten on "todistus" siitä myös itsellä. Eli silloin tullimaksut maksetaan sen 1000$ mukaisesti, eikä suuremman summan. Tehty tutun puolesta tällainen kuvio juuri alkukesästä...
hulluseon
23.10.2011 in
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
On se "kova":http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2011/10/1416870/kuka-on-sveitsin-tehokkain-suomalainen Vieläkin.
IL3
23.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Kylmävarastossa säilyy pidempään, sanovat.
hulluseon
23.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
vaiski75 wrote:
Mie en nyt oikeen tiiä..
Tähän liittyy naapurin tyttö, yksi ulkopuolinen ja veljen entinen tyttöystävä..
Saako valita kaikki?
Ai ei, hö..
No, yritän parin seuraavan viikon aikana valita yhden ja kerron sitten kivasti mikä arpa voitti..
Lähetä loput sitten jonnekkin varastoon, jos tulee vastaisuudessa tarvetta.