Forum - Recent Posts

IIPPONEN

IIPPONEN 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Exami wrote: Montako kertaa oot ajanu ilman etukilpeä? joten en sinuna ehkä kommentoisi kovinkaan paljoa?
Jos pitää ajella ilman kilpeä niin eikö samantien olisi helpompi olla ajamatta autoa ollenkaan tai sitten täysin rekisteröimättömällä autolla, jälkimmäisellä ei tarvisi maksaa vakuutuksia. Omasta mielestä kilpien kanssa ja jos räpsäyttää niin sitten maksaa sakon ja siten osaa olla seuraavalla kerralla tarkkaavaisempi tolppien suhteen.
Exami

Exami 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

hulluseon wrote: Saamarin superidiootti. Ei varmaan herätä huomiota kilvetön auto? Ei tietenkään.
Montako kertaa oot ajanu ilman etukilpeä? joten en sinuna ehkä kommentoisi kovinkaan paljoa?
IIPPONEN

IIPPONEN 23.10.2011 in Ei mulla muuta

Lada ja aasi tulivat tiellä toisiaan vastaan. Lada sanoi: - Minä olen auto. Aasi sanoi: - Minä olen hevonen. Sitten molemmat päästivät oikean röhönaurun ja jatkoivat matkaansa. Ei mulla muuta.
hulluseon

hulluseon 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Exami wrote: Olis rahat säästyny tostaki vahingosta ilman etukilpeä. tietty mikäli tykkää maksella noita 100€ rikesakkoja ihan hyvikseen ni mikäs siinä, huonolla tuurilla napsahtaa viellä päiväsakoille.. omalla kohdalla esim 12 päiväsakkoa 500-600€ Ehkä se viellä sunki elämän kohdalla tulee tilanne että pidät mielummin rahat omassa kassassa ku valtion kassassa
Saamarin superidiootti. Ei varmaan herätä huomiota kilvetön auto? Ei tietenkään.
RauhaMees

RauhaMees 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Pottae wrote: Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.
Mie voin huutaa sun puolesta muille :D // Bani olen samaa mieltä. Hieno mies oli tämä Simoncelli
TehBigBunny

TehBigBunny 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Vilttu, _Marco Simoncelli has died after a bad crash in Malaysian GP._
IIPPONEN

Pytzi wrote: kakkosella autoja kaadettu aika paljon "kuten näät":http://www.rallikuvat.net/2011/pohjanmaa/index.php et tainnu tuossa paikassa olla?
Olin just tossa ekojen kuvian paikassa :) sitten siitä vaihettiin viimesenä kylelleen vetäneen gt rollan jälkeen sinne vasuriin missä oli muutama kaatanu mutta taidettiin vaihtaa liian myöhään koska tuli siellä nähtyä vain komeita roikkuja :D E: jatketaan privana ;)
Pottae

Pottae 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.
Exami

hulluseon wrote: Sie taijat olla penaalin terävin kynä?
Olis rahat säästyny tostaki vahingosta ilman etukilpeä. tietty mikäli tykkää maksella noita 100€ rikesakkoja ihan hyvikseen ni mikäs siinä, huonolla tuurilla napsahtaa viellä päiväsakoille.. omalla kohdalla esim 12 päiväsakkoa 500-600€ Ehkä se viellä sunki elämän kohdalla tulee tilanne että pidät mielummin rahat omassa kassassa ku valtion kassassa
Pytzi

Pytzi 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

IIPPONEN wrote: ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.
kakkosella autoja kaadettu aika paljon "kuten näät":http://www.rallikuvat.net/2011/pohjanmaa/index.php et tainnu tuossa paikassa olla?
hulluseon

hulluseon 23.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Exami wrote: IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...
Sie taijat olla penaalin terävin kynä?
Exami

IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...
IIPPONEN

Pytzi wrote: oliks sie siis katomassa rallii ja millä patkäkkä? itekki olin mutta töissä
ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.
Exami

Exami 23.10.2011 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: Samalla kun sen matalan invoicen lyövät laatikkoon, niin laittavat sen sähköpostilla joten on "todistus" siitä myös itsellä. Eli silloin tullimaksut maksetaan sen 1000$ mukaisesti, eikä suuremman summan. Tehty tutun puolesta tällainen kuvio juuri alkukesästä...
Noooh, varaudu pahimpaan, olishan se kiva nähdä noita CCW vanteita suomessaki, muutamat kerrat on vaa lävähtäny aika ikävästi tulli silmille ku tilaillu vanteita / osia jenkkilästä, ne ei nykypäivänä oo enää ihan uumoja, siellä on myös semmosia ihmisiä töissä jotka autoista ja osista ymmärtää... ei kannata olettaa että vaikka 1:den kerran tulee vannesarja läpi että seuraavalla kerralla tulee myös.. nimimerkillä: muutamia tuhansia euroja menny jenkkilästä tilattuihin juttuihin ;) ja monesti paketissa lukee esim: "Watch 10$" (tilasin Fatlacen Meisternin kellon)
Exami

Exami 23.10.2011 in Honda Challange-sarja? kiinnostuneita?

Kurkatkaa jotka on kiinnostuneet sarjasta: Ensimmäinen testikisa + auton specsit nyt täällä
IL3

IL3 23.10.2011 in Oma kulkineesi

jimmykojootti wrote: Eiku joo D10 se olikin:D http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/d10/4265618 ja siinä on kyseinen auto:)
Hienohan tuo. En vaa oo ikinä noita jalopuu-juttuja käsittänyt tai ymmärtänyt, kuin vain ja ainoastaan vanhoissa Brittiläisissä edustusautoissa..
RaabForRehab

RaabForRehab 23.10.2011 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Se nyt on nykypäivänä yks ja sama lukeeko invoucessa 1000 vai 2000$.. ongelmaksi näissä muodostuu se että tullia kiinnostaa kaikki yli postilaatikkoa isommat paketit. ja näistä a) kattoavat paketin sisältävät hintalaput + kysyvät maksutiedot sinulta. Eli mikäli et saa sovittua jenkkeihin että olet maksanut ne tuolla 1000$ hinnalla turha yrittää tullia kusettaa seuraa vaan helvetisti ongelmia. ja tullillahan on näitä "tulli & verovapaa" tyylejä kuten esim "warranty replacement" & "exchibition item" Kaikkein paras olisi ottaa jonkun auton mukana kontissa ne vanteet jos joku tuttava tuomassa autoa jenkkilästä sillon ne voisi tunkea autoon sisälle ja sanoa että kuului kauppaan auton kanssa..
Samalla kun sen matalan invoicen lyövät laatikkoon, niin laittavat sen sähköpostilla joten on "todistus" siitä myös itsellä. Eli silloin tullimaksut maksetaan sen 1000$ mukaisesti, eikä suuremman summan. Tehty tutun puolesta tällainen kuvio juuri alkukesästä...
hulluseon

hulluseon 23.10.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

On se "kova":http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2011/10/1416870/kuka-on-sveitsin-tehokkain-suomalainen Vieläkin.
IL3

IL3 23.10.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

Kylmävarastossa säilyy pidempään, sanovat.
hulluseon

hulluseon 23.10.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

vaiski75 wrote: Mie en nyt oikeen tiiä.. Tähän liittyy naapurin tyttö, yksi ulkopuolinen ja veljen entinen tyttöystävä.. Saako valita kaikki? Ai ei, hö.. No, yritän parin seuraavan viikon aikana valita yhden ja kerron sitten kivasti mikä arpa voitti..
Lähetä loput sitten jonnekkin varastoon, jos tulee vastaisuudessa tarvetta.