Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2011 in Oma kulkineesi

Examilla nätti bemmi.... SAAKS MÄÄKI PISTÄÄ MULUKUNJATKEEN KUVAN? Saan... !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Autokuvat/BMW+750iA/30571757.jpg/full! kele pitäs totaki laskee ja vanteet vaihtaa... ja ekana pitäs ehkä pistää ajokuntoon..
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2011 in ONE FOOT

Lisäksi mainittakoot aivan pian ilmestyvästä Lancia 037 *B500* tunesta Haastattelin erästä sitä koeajanutta _"Soon hyvä, saanx mä nyt sitä purkkaa ?"_
Storkki

Storkki 22.10.2011 in FRC car club garage

Nyt on vaihettu sport renkaat ja laskin rengaspaineita. Kylläpä tuntui omaankin käteen paljon paremmalta! Siitä vain kokeilemaan. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Jollei Nürre 1oookm vie kaikkea huomiota niin se saattaa paljastua huomenna. Muuten sunnunaina.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in ONE FOOT

Toivotetaan tervetulleeksi uusin Yx-Jalkanen, Smudi.
IL3

IL3 21.10.2011 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Ei kannata ostaa CCW:tä ellei jollai kaveril satu tulee kontti jenkkilästä... vanteiden hinta on ihan ok jenkeissä mut suomeen tuotuna maksaa "vitusti" liikaa, 1200$ / vanne alkaa jo kolottaa ku pyyhälletään euroissa 3.5k€ + tullit + verot ni päästään lähemmäs 5000€... tuli mietittyä niitä useampaanki kertaan.
Nii, hankit Raapi suosiolla jotku ADV1:set. Nekin taitaa sieltä 5000 hujakoilta alkaa ja sit osa niist hienoist oli muistaakseni 15 000. Eiku hitto, tuleehan niihinki viel päälle tullit ja rahdit :D --------------------- Toivotaan että homma onnistuu!
hulluseon

hulluseon 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Mullon epäilys notta etuveto olisi, mutta vain epäilys.
hulluseon

hulluseon 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

vaiski75 wrote: Sfäde voi myös esitellä mustaa silmäänsä ja toista kivestä, mikä ei taida enään hetkeen laskeutua.
Jostain kumman syystä miun ei tee yhtään mieli nähdä Sfäden kiveksiä ollenkaan...
Storkki

Storkki 21.10.2011 in FRC car club garage

Mudinski wrote: Käydääs testaamassa. Jollen palaa 15min sisään niin auto on hyvä :) Edit: No niin... 5min ajoa sillä riitti. Ensimäiset asiat jotka huomioin. - Race-renkaat. - 2.5bar paineita KYLMÄNÄ takana. Meillä FRC:n riftaajilla on sellainen "kirjoittamaton" sääntö liityen renkaisiin. Race-renkaat kielletty. Itse en ole tehnyt säätöjä Race-renkailla ilman pyytöä... Positiiviset asiat. Lukko toimi hienosti nopealla testauksella, Teeppäs mulle Sport-rengas versio tästä :) Ja hei ! Laske rengaspainetta ! :D
Meen muokkaamaa sitä heti. :)
IL3

IL3 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

FIN xxDRIFTERxx wrote: Petri Nygårdia sieltä nyt tulee.. Arvaa kuuntelenko..
Jaa, no mulle taas just toi Petri Nygård ei uppoo sitten millään, mut minkäs makuasioille voi :)
Schimanski76

Schimanski76 21.10.2011 in PPPP

Finski fani wrote: Ostin nyt ton Forssa-ratin, niin se falskaa hiukan, niin osaako joku sano kuinka saisin sen kireämmälle, tjtn? Täällähän oli näitä modaajia...
"Eissin modauskorneri" tai joku sellainen on jossain.Siellä oli tarinaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in PPPP

Eissi on tehnyt sen.
Finski fani

Finski fani 21.10.2011 in PPPP

Ostin nyt ton Forssa-ratin, niin se falskaa hiukan, niin osaako joku sano kuinka saisin sen kireämmälle, tjtn? Täällähän oli näitä modaajia...
Mudinski

Mudinski 21.10.2011 in FRC car club garage

Storkki wrote: Kävin laittamassa talliin Nissan Silvian johon yritin ainakin laittaa jonkinlaista drifting setuppia. Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti myös, että mitä sille voisi tehdä vielä. Tosissaan ensimmäinen drifteri johon yritin tehdä itse setuppia.
Käydääs testaamassa. Jollen palaa 15min sisään niin auto on hyvä :) Edit: No niin... 5min ajoa sillä riitti. Ensimäiset asiat jotka huomioin. - Race-renkaat. - 2.5bar paineita KYLMÄNÄ takana. Meillä FRC:n riftaajilla on sellainen "kirjoittamaton" sääntö liityen renkaisiin. Race-renkaat kielletty. Itse en ole tehnyt säätöjä Race-renkailla ilman pyytöä... Positiiviset asiat. Lukko toimi hienosti nopealla testauksella, Teeppäs mulle Sport-rengas versio tästä :) Ja hei ! Laske rengaspainetta ! :D
Storkki

Storkki 21.10.2011 in FRC car club garage

Kävin laittamassa talliin Nissan Silvian johon yritin ainakin laittaa jonkinlaista drifting setuppia. Käykää kokeilemassa ja kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti myös, että mitä sille voisi tehdä vielä. Tosissaan ensimmäinen drifteri johon yritin tehdä itse setuppia.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Tulee monia sellaisia biisejä mitä en ole kuullut tai muista nimeä. Tota hopotihopotia on kyllä koneella niin paljon että kovalevy huutaa armoa. Ensperjantaina sitten taas :( Petri Nygårdia sieltä nyt tulee.. Arvaa kuuntelenko..
Schimanski76

Schimanski76 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

FIN xxDRIFTERxx wrote: Kiitos. Mieluusti vielä ennen sitä kun otat perjantai-kaljat jääkaapista..
Sfäde ottaa perjantai-kaljat käyttöön jo keskiviikkoisin ja juo viimeisen perjantai-kaljan tiistai-ehtoona,puhuvat.
IL3

IL3 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

FIN xxDRIFTERxx wrote: Avasin telekkarin 10min ennenkun POP HOP loppuu Voicelta. Viikon paras musiikkiohjelma =( -viikonloppu on pilalla-
Niitä samoja voi kerätä vaikka sinätuubissa soittolistaksi ja tiedä vaikka siihen sopis 48 tuntia hopitihopia?
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Sfäiski voi laulaa siulle.
Kiitos. Mieluusti vielä ennen sitä kun otat perjantai-kaljat jääkaapista..
vaiski75

vaiski75 21.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Sfäiski voi laulaa siulle.
Sfäde voi myös esitellä mustaa silmäänsä ja toista kivestä, mikä ei taida enään hetkeen laskeutua. Eli Suomeksi: Asiat voisi olla huonomminkin, joten yhtään ei siellä murjoteta.. Ai niin, kyllä me lauletaankin ja kovvoo!