Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 21.10.2011 in Nyt soi?

"Poliisiopiston apina soittaa Sfäden lempimusaa.":http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QxcCC2g1Ke0
DarkWarjo

DarkWarjo 21.10.2011 in Forza 4

Mudinski wrote: Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?
Smells like mr. restricted nat....
khilssu I

khilssu I 21.10.2011 in Forza 4

Mudinski wrote: Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?
Ei ole natista ainakaan kiinni.. ellei sitten eilen ukkosen aikaan ole modeemi bootannut itseään. Pitääpi kattoa nopeesti.
Driver181

Driver181 21.10.2011 in Forza 4

Pottae wrote: Pikanen "OT" kysymys tänne: Äffärcee-liiga (+ divari) - Kyllä vai ei? Peukuttimia pystyyn sen mukaan. Jos kiinnostusta löytyy, niin voisin tosiaan laittaa pystyyn pienen Forssafutis sarjan/kauden. Siitä vois tehdä ihan oikeaa veikkausliigaa muistuttavan, ehkä jopa lisää siihen divarin jos tarpeeksi innokkaita löytyy (eli olisi kaksi sarjaa = putoamis/nousemis mahdollisuuksia) Tää olis kivaa vaihtelua skriftaukselle ja jokkistelulle/sm-sarja väännölle. Juunou. //Sitä voi aluksi pitää pienen turnauksen, jossa vähän kattellaan miten se peli etenee. Saa antaa huuvvot, mutta letkulla vaan hellästi.
Good idea! I like it. I like it.
Mudinski

Mudinski 21.10.2011 in Forza 4

khilssu I wrote: Onks kellää muulla vaikeuksii löytää peliä? oon täs nyt joku 1h yrittäny publaa ettiä -.-
Jollei pelejä löydy niin kyseessä voi olla NAT-ongelma. Voi olla... Oletko päässyt esim eilen helposti ? Et ole muuttanut mitään asetuksia mistään ?
khilssu I

khilssu I 21.10.2011 in Forza 4

Onks kellää muulla vaikeuksii löytää peliä? oon täs nyt joku 1h yrittäny publaa ettiä -.-
Driver181

Driver181 21.10.2011 in Forza 4

Exami netti tulee 15min pääst sit tuun.
Exami

Exami 21.10.2011 in Forza 4

Tulkaas joku hakkaa mun kans honda challenge kilpureil vaik tsukubaa
Exami

Exami 21.10.2011 in Honda Challange-sarja? kiinnostuneita?

Sitte ensimmäinen "versio olis valmis kuka haluaa testata... eli nyt sain jotakuinki tämmöset specsit EK9 civicille, ei kuvan autosta mutta joku rata kulkine joka tapauksessa 220hv / 950kg... juurikin tulee "maximi" B-classin auto.. nyt vaa halukkaita testaamaan.. samaan luokkaan mahdollisesti toinen auto.. Noniin nyt siis setuppi jaossa, säädöt varmasti pielessä niihin en puuttunut laisinkaan.. mut käykää kokeilee ja kertokaa mielipiteitä onko tehoa liikaa tjms. laitan tosiaan kohta integran setupin kanssa jakoon pitäisi löytyy FRC HC nimellä... Molemmat autot nyt siis Storefrontissa ilmatteeks jaossa, vaatii että omistatte kyseisen auton itse, en tiedä säädöistä mitään, ja luultavasti ette pääse niitä säätämäänkään ;) joten kokeilkaa, vertailkaa ja kertokaa onko autot riittävän kilpailukykyiset keskenään voidaanko ne laittaa samaan sarjaan. Benchmarkin puolesta autot "suht samanlaiset" eli ei mitään hälyyttäviä eroja.. ja siis integran lähtökohdat oli: 225hv / 1080kg.
IIPPONEN

IIPPONEN 21.10.2011 in PPPP

Attention all FRC users Testicles. That is all.

Zolvi

Zolvi 21.10.2011 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Winkit on hywät mutta kunhan olo vähän rauhoittuu niin Soppaa™ pitää ottaa :( Ei mulla muuta
Juot muutamat willewallattomat mahaan, niin johan rauhottuu.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in Ei mulla muuta

Zolvi wrote: Kannattaa syödä jogurttia ja mustikkamehua, niin se rauhottuu ja paskaaminen ei ole nii tuskaa.
Winkit on hywät mutta kunhan olo vähän rauhoittuu niin Soppaa™ pitää ottaa :( Ei mulla muuta
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Zolvi wrote: Sanon toistamiseen Evo vs Impreza.
Jälleen yksi hyvä Minisarja :) Näitä vain virittelemään. Keksiwiikkona perinteisesti Cupitetaan ... ja ajellaan Cup-kisoja :D
Zolvi

Zolvi 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Sanon toistamiseen Evo vs Impreza.
Zolvi

Zolvi 21.10.2011 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Pakki AIVAN sekaisin. ^Blair'sin Habaneno Chipsit?^ Ei mulla muuta.
Kannattaa syödä jogurttia ja mustikkamehua, niin se rauhottuu ja paskaaminen ei ole nii tuskaa.
Driver181

Driver181 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

V8 supercars? Ois ainaki haastetta. ^Carcuun^
Finski fani

Finski fani 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Evoilla ajakaa. Se on kuitenkin maailmankaikkeuden paras auto, niin ei voi mennä vikaan. =P
TehBigBunny

TehBigBunny 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Viissatanen ansaitsee oman Piccu Cuppinsa. Auto julkaistanee varsin pian ... jollei porukka mielummin odota vähän lähemmäksi kisoja = ei tarvitse treenata.
Schimanski76

Schimanski76 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

NSX on NIIIIIN nähty auto.Uutta pirssiä kehiin! ^ja karkuun^
DarkWarjo

DarkWarjo 21.10.2011 in F4SM - Ennakko

Fit, 500, spark ja fox. siinä se.