Forum - Recent Posts
No nyt oli kyllä niin luokaton esitys, että eipä tuollaisella kolmea pistettä oteta.
YV ei vaan maistu.
Kova kaappaus Jokereilta toi Ruutu tosiaan.
Kolme - muna.
_Did not see this either_
Lainkaan ole kivoja vieraita tänään Kisapuistossa.
Blair'sin Habaneros Chipsejä. Polttelee kovin, nyt ei näköjään pysty.
Mites jos alkais järkkää SCCA-sarjan kisoja, just väsäsin "aika tarkasti" samanlaisen Datsun510 hassuja juttuja tulee ilmi.. ajoivat 70-luvulla sillai et edessä oli 205 renkaat ja takana 185...
TehBigBunny wrote: Miun Hyundain saa Storefrontista koeta silla ...Kävin ottamassa tyypit siitä ja toimii ! Ajelin 10 kiekan testiajot ja tulokseksi sain 00:49:2?? ^Yks jalkaset eivät maksa mulle mitään mainostuksesta^
Miun Hyundain saa Storefrontista koeta silla ...
Exami wrote: Harmivaa ettei ihan oikean auton säätöjen tiedolla tässä pelissä tee oikeastaan yhtään mitään.. saatika samat säätö "taktiikat" ... jotenki liian vähän pitoa aina.. koitin saama samoja säätöjä esim E39 M5 mitä omassa E39:sissä on.. voi luoja todella kaukana todellsuudesta, jo noin niikun esim perus käyttäytymisen osalta(aliohjaava / yliohjaava luonne) rata-ajossa..Kyl pelis silti sama peruslogiikka on. /tosin onhan täs vaihteeksi kaikki vakioautot ilman apuja aika pirun liukkaita verrattuna irl...
Kurmuutin rivalsin Tsukubaa vajaat 30 kierrosta kun yritin TeroKortelaisen ajasta parantaa, mutta ei toi Lancer istu meikäläisen kätöseen tolla radalla (lue: en vaan osaa). Sitten huomasin, että karvakorva on laittanut siihen kohtuullisen ajan, masennus iski. Lisää kierroksia jahka käsiin lakkaa sattumasta.
Honda NSX on mun auto ehdotus
Nuo lisänappulat (LSB & RSB alapuolella) on varmaan ohjelmoitavat style Razer Onza?
Latetzki wrote: Yksi minun kaveri ehkä olisi ostamassa kun sen NetAnttilan tilausta ei kuulu. Laitan privalla hänen sähköpostiosoitteen jos vinkkaat sille tuosta.Mulle tuli anttilasta just, sano kaverilles ettei panikoi. eli I CAN HAZ VIP NOW! ELI ELI part 2: Ois yks normi myynnis :D
10. Seasonissa onjo aika pitkälti haastetta,
Kananrintafileitä, Pete's Hot Wings soosila vähän marinoitu.
Kaalia, kurpitsan siemeniä ja jalapenoja pannulla, vähän voita, suola & pippuri ja sitten lopuksi laitoin lorauksen BBQ-soosia.
Juomana Laforet Bourcogne Chardonnay 2007
/ Käbälät sätkii kun tätä vetää, osui tulisuus juuri kohilleen eikä peitä makuja.
// Jälkiruuvvaksi -ohut ...- pieni kahvi.
/// Suunnattoman helppo tehdä, suosittelen.
Pikkuautoista mie pudotan heti paineita 4 napsua.
Ulkoilutin jotain vakio Astonia/Jaggea ja siitä sai ottaa huoletta kuusi napsua alas ja silti ne paineet oli viimesellä kierroksella turhan korkealla.
Exami wrote: Jos tässä on mitään loogista niin matalammalla paineella rengas lämpeis nopeammin? :DAi lämpeis? En mä tajuu, täytyy testaa. Prätkistä tiedän että radalla pidetään sitä matalampia paineita mitä kovempaa ajetaan (vs. katuajo) koska lämmöt nousee kovemman rasituksen myötä ja rengas pitäisi saada pysymään siinä optimilämpötilassa.
Harmivaa ettei ihan oikean auton säätöjen tiedolla tässä pelissä tee oikeastaan yhtään mitään.. saatika samat säätö "taktiikat" ... jotenki liian vähän pitoa aina.. koitin saama samoja säätöjä esim E39 M5 mitä omassa E39:sissä on.. voi luoja todella kaukana todellsuudesta, jo noin niikun esim perus käyttäytymisen osalta(aliohjaava / yliohjaava luonne) rata-ajossa..
Noni, pois sitten täältä joutavia puhumasta. Takaisin Schimmyn profiiliin huutelemaan. Hopi, hopi!
Bani tai joku muu asiasta oikeasti tietävä, voisi tästä asiasta tehdä ihan oman Topicin..
Tiedon jakaminen hyödyttäisi kaikkia ja saisi ehkä tehtyä tästä pelistä mielenkiintoisemman kaikille..
Joo joo, otan oluen tässä vaiheessa..
Täällähän puhutaan jo oikeasti asiaa :D