Forum - Recent Posts
Olihan se taas mmukava nukkua pitkään... Taidanpa lähtä kohta taas nukkumaan..
Ei mitään muuta.
Mudinski wrote: Pidetään rauha FRCssä. OK ? EMMSori. I fail. EMM
Eli frc valvoo aina.
Boksi sanoi muuten ittensä irti.. levyaseman moottori on kokonaan sökönä ja emolevy vissiin myös kun ilmottelee sitä e74-virheekoodia, vaikka kävikin huollossa sen takia..
Eli pelaaminen todellakin siirtyy keväälle...ttu... Lahjotuksia otetaan vastaan ":D"
Ai nyt sä sen hokasit?
Ihmiset ehkä...
Nukkuuko immeiset?
Tuli tekemisen puutetta.
Meniks se AJ nyt poistaa sen Cossu kuvan!?
Ei mitään järkee ja ei mul muuta..
Tällä viikolla FRC:ssä historiallinen hetki! 20,000. kuva ladataan tukkimaan serveriä.
Olisko perjantaina, tai sunnuntaina.
EMM
hulluseon wrote: Kuulin notta se ei tule niin pohjoseen kun siellä on niin kylmä. Ja pelekää sinnuu kun sie noitut niin hirveesti. Sitä kai se Banin puurottakin lähti carcuun, kun kuuli sinne asti. EMMNo kun.. ehämmää tahaltee.. Minkäs mää voin jos oon syntyny näin rumaksi ja karkiakieliseksi. Luppaan olla ihan kiltisti, ainaki kunnes uni tulee. Emm. //Minnuu vastaan ajjaa täällä Scarlett Johansson punasella mclarenilla.. rakastuin
Kuulin notta se ei tule niin pohjoseen kun siellä on niin kylmä. Ja pelekää sinnuu kun sie noitut niin hirveesti. Sitä kai se Banin puurottakin lähti carcuun, kun kuuli sinne asti.
EMM
joutas kyl nukun matti käymää täälläki kierroksellaan...
ei miul mittää muuta...
Ei huvita ajella mitään isompia kisoja kun on ratti huollossa
Pidetään rauha FRCssä. OK ?
EMM
Heeii..
Eikun ihan oikeesti, mulla on kaljat loppunut jo aikapäiviä sitten..
EMM..
Ookoo, mä meen silti nukkumaan..
Hullu ei muuta ku civici kisaa ;D
Käykee sanomassa notta on ihan perce se Civic, niin uskon sitten. Sinne laitoin. Herkkä korvasille korvatulpat melkeenpä pakolliset.
vaiski75 wrote: Äskön kävin pihalla tupakoimassa, niin ison kokoinen Kettu kävi haistamassa minun jalkaani.. Komea oli häntä, kun portaille asti väkisin pönkesi itsensä.. Näin kyllä kun Repolainen tepasteli minua kohti metsästä ja sanoin ääneen, että nyt on väärä suunta. Ei kuunnellut, vaan kävi katsomassa Sfädee.. Mie raapustan sille Banin osoitteen paperille, kun se hukkasi sen oravankin.. EMM..Nyt se näköö jo muitakin elukoita kun liskoja. EMM
vaiski75 wrote: Äskön kävin pihalla tupakoimassa, niin ison kokoinen Kettu kävi haistamassa minun jalkaani.. Komea oli häntä, kun portaille asti väkisin pönkesi itsensä.. Näin kyllä kun Repolainen tepasteli minua kohti metsästä ja sanoin ääneen, että nyt on väärä suunta. Ei kuunnellut, vaan kävi katsomassa Sfädee.. Mie raapustan sille Banin osoitteen paperille, kun se hukkasi sen oravankin.. EMM..Sfäde.Mee nugguun. EMM
Äskön kävin pihalla tupakoimassa, niin ison kokoinen Kettu kävi haistamassa minun jalkaani..
Komea oli häntä, kun portaille asti väkisin pönkesi itsensä..
Näin kyllä kun Repolainen tepasteli minua kohti metsästä ja sanoin ääneen, että nyt on väärä suunta.
Ei kuunnellut, vaan kävi katsomassa Sfädee..
Mie raapustan sille Banin osoitteen paperille, kun se hukkasi sen oravankin..
EMM..
hulluseon wrote: En mie niitä kaikkia ole testanna ja mutruutus autoja en hipasekkaan, anteeksi vain arvon luisuttelijat. En vain osaa sitä minä.Driftaus on saatanasta.