Forum - Recent Posts

TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.10.2011 in PPPP

Sunsh1ne FI wrote: Jos et ite ole aivan paskana niin siinä samassa huoneessa on sitten joku viimeisillään kituva ja aina löytyy joku houraileva pappa joka pyörii yöllä ympäri huonetta. Good times.
Täytyy olla ite onnellinen siitä, että ei ole tarvinnut oleilla sairaalaympäristössä muuta kuin armeija-aikana. Multa leikattiin silloin vuonna 2000 juhannusviikolla nilkan nivelsiteitä Tilkassa ja jouduin sitten jäämään Jussin-viettoon sinne. Perjantaiaamuna ei tullutkaan yhtään lääkäriä enää kierrokselleen päästämään mua pois, vaikka näin oli lupailtu edeltävänä päivänä. Siellä koko Tilkassa oli viikonlopun mun seurana yks selkäleikkauksen käynyt vanhempi upseeri, joka oli aivan tolkuttomissa lääkkeissä (-> ei juttuseuraa) ja 2 "antenniosaston" kaveria ottamassa parvekkeella aurinkoa... Meinasi hieman tulla aika pitkäksi, kun en ollut varannut luettavaakaan mukaan.
Driver181

Driver181 17.10.2011 in PPPP

-nothing- ^tuplapostpro tihiihi^
Driver181

Driver181 17.10.2011 in PPPP

muuten saanen kysyä miksi potta on sairaalassa?
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 17.10.2011 in PPPP

Pottae wrote: Sairaalaruoka melkosta shaibaa.. Ei paljua juhlita näillä.
Sanopa muuta. Siellä kun lusii viikon-pari alkaa ymmärtää millaista olisi olla vankilassa. Jos et ite ole aivan paskana niin siinä samassa huoneessa on sitten joku viimeisillään kituva ja aina löytyy joku houraileva pappa joka pyörii yöllä ympäri huonetta. Good times. E: ja viikonloput ja yöt kannattaa olla saamatta mitään ongelmia koska silloin ei oo lääkärit paikalla eikä näinollen mitään myöskään tapahdu. Sairasta arkisin klo 8-16...
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.10.2011 in PPPP

Hammaslääkärin tädit pöllivät miulta viisaudenhampaan! Eivät antaneet sitä edes mukaan hammaskeijua varten :(
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011 in PPPP

Pottae wrote: Sairaalaruoka melkosta shaibaa.. Ei paljua juhlita näillä.
Ei ole hyvä tämä... RYHMÄHALI !
Mace

Mace 17.10.2011 in Forza 4

Mulla vaa ku olis nyt syysloma nii olis aikaa pelailla... ymmärrän sen että ei perjantaiksi tullu, mutta olis nyt edes tänää tullu. Torstaina kun olisivat postittaneet nii sitte varmasti olis viimeistään tänään. Mutta tuntuu että eivät ole postittaneet vieläkäänn....
Pottae

Pottae 17.10.2011 in PPPP

Sairaalaruoka melkosta shaibaa.. Ei paljua juhlita näillä.
Storkki

Storkki 17.10.2011 in Forza 4

Posti tuli, mutta ei peliä... Ei helvetti kun ei jaksa enää odottaaa
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: Juu mulla kans sama, seurantanumero on edelleen 00000000000000000 Posti kävi äske, ei tullu...
Sama, tulee varmaan lähimpään postiin.
Mace

Juu mulla kans sama, seurantanumero on edelleen 00000000000000000 Posti kävi äske, ei tullu...
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 17.10.2011 in Forza 4

Ping
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 17.10.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: E: Huomasin muutes just että eivät ole edes postittaneet peliä vielä, tänään vasta postittavat... ^Fuck Yeah!^
Oolrait, joku on siis saamassa Markantalosta jotain... omassa LCE:ssä ei ole siellä edes käsittelypäivää vielä. Pistin mailia ja kyselin että milloin meinasivat laittaa sen liikkeelle.
Mace

Markantalosta...
helluvaweevil

helluvaweevil 17.10.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: Juu, peli on katsos tilattu ja maksettu jo. Ja en taida lähteä 100km Tampereelle Verkkokauppaan ja sitten 100km takaisin. Tulisi vähän turhan kalliiksi. E: Huomasin muutes just että eivät ole edes postittaneet peliä vielä, tänään vasta postittavat... ^Fuck Yeah!^
mistä tilasit itte tilasin puolenkuunpeleista ja lähettävät tänään tai huomenna :(
Mace

Exami wrote: Hae se verkkokaupasta tjms.? turhaa kitiset siel kotona
Juu, peli on katsos tilattu ja maksettu jo. Ja en taida lähteä 100km Tampereelle Verkkokauppaan ja sitten 100km takaisin. Tulisi vähän turhan kalliiksi. E: Huomasin muutes just että eivät ole edes postittaneet peliä vielä, tänään vasta postittavat... ^Fuck Yeah!^
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.10.2011 in Forza 4

Olin sellasella pidemmällä risteilyllä silloin kun Forza 4 julkaistiin ja eilen vasta tulin takaisin. Soitin äsken Vantaan VPD:hen ja siellä on pelia saatavilla! Jes! Pian Xbox tulille!
Rintala

Rintala 17.10.2011 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

HUOMENTA! Kuivaako suuta näin viikonlopun jälkeen? Ei se mitään! Sillä minä tarjoan ensi perjantai pullon muutan logon suunnittelusta! Ja siihen tarvitsen vain luottokorttisi tiedot(HEH HEH). Mutta oikeesti. Jos yhtään herättää mielenkiintoa niin privaa tulemaan / livessä viestiä. Tehtäviä tuotteita : Euro kilvet, kahta eri mallia. (Saat tarkat tiedot kyllä jos innostut ;) ) Pari logoa (Annan enemmän tietoa jos kiinnostaa.) Ja pari sellasta ylläriä mitä ei ees viitti antaa kaikkien tietoon. Näkee kuvista sitten sen ;) MSG ME!
helluvaweevil

helluvaweevil 17.10.2011 in Ei mulla muuta

ei ole hyvä tämä forzan tilailu ei mulla muuta.
Tuomo33

Tuomo33 17.10.2011 in Maalitoiveet

"Halujaako joku teistä amatilaismaalareista tehrä tämän ?":http://speedhunters.com/archive/2008/07/10/car-feature-gt-gt-tec-arts-d1-ae86.aspx