TehBigBunny
04.10.2011 in
Forza 4
Rayha300 wrote:
"Ostakkee, ostakkee":http://forzamotorsport.net/en-us/tshirts/
Eka paita on varsin raikas.
Zolvi
04.10.2011 in
PPPP
Finski fani wrote:
Kävin vaihteeks vilkuilemassa Evojen hintoja. Ne penteleethän on noussu, jos oikein muistam. Alespäin niiden pitää mennä, että mää joskus semmosen saan hankittua. Ei ole hyvä tämä evoluutio.
Jos oikeesti meinaat tommosta ostaa, niin kannattaa lukea "tämä":http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26512.0 ensin.
Latetzki
04.10.2011 in
PPPP
Schimanski76 wrote:
Warcrylle meni LG:n kisan voitto.
Sillähän on jo kaikki! mm. Forza 4.
RauhaMees
04.10.2011 in
Forza 4
"Ostakkee, ostakkee":http://forzamotorsport.net/en-us/tshirts/
ProBale
04.10.2011 in
Forza Motorsport 4 Demo
Huhuh, pääsinpäs Zondalla sinne 1.41een. Tuntuu niin ihanalta tuo ajaminen. Love it.
Sunsh1ne FI
04.10.2011 in
Forza Motorsport 4 Demo
Sunsainin virallinen mielipide(tm):
60fps om nom, aijai mitä herkkua se on, ette kuule nuoret ymmärrä
Simulation steering IMHO padilla turha, koko "normal" steeringin pointti on tehdä padilla ajamisesta mielekästä, mutta saahan sitä pelata miten tahtoo. Ratilla toki simulation. Eihän se normal tee muuta kuin auttaa äkkitilanteissa vähän vastaohjauksen kanssa, ja niin pitääkin koska tatin liikerata on niin pieni.
Shift2 nosti äänien ja ajamisen fiiliksen rimaa todella paljon, ikävä kyllä Forza4 ei uskalla vastata haasteeseen :( Äänet jopa Zondassa todella kliiniset ja ajamisesta puuttuu edelleen se "saatana kaasulla vaan vähän ylikovaa niin se kääntyy" -fiilis. Tämä oli isoin pettymys, koska toivoin että MS ja T10 pistäisivät rahat tiskiin ja yrittäisivät peitota EA:n tälläkin osa-alueella. EA voittaa fiiliksessä 6-0.
Ajofysiikka tuntuu tietysti todella mukavalta vaikka onkin sitä kliinistä Forzaa
Itse odotan tältä pohjalta eniten Autovistaa ja yleistä autojen keräilyä ja modailua + autojen esittelyihin perehtymistä yms
Rivals-tila on hyvä idea ja on hyvä että Trials HD:stä on otettu mallia tähän kaverien aikoja vastaan ajamiseen ;) Tämähän tosin tehtiin jo Shift2:ssa, mutta Shiftissä ei ole ghosteja kuten Forzassa.
Finski fani
04.10.2011 in
PPPP
Kävin vaihteeks vilkuilemassa Evojen hintoja. Ne penteleethän on noussu, jos oikein muistam. Alespäin niiden pitää mennä, että mää joskus semmosen saan hankittua. Ei ole hyvä tämä evoluutio.
villek00
03.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Tähän vois sanoo että aina ei kannata odotellakkaan. Omani kanssa seurustelu kesti ehkä sen kuukauden, ja sitten oltiin jo kimpassa ja kihloissa ja tässä ollaan vieläkin. Takana kohta 10v ja loppua ei näy :D
Nii ja onnea sjamylle ja Potalle!
TehBigBunny
03.10.2011 in
Forza Motorsport 4 Demo
Laita Livessä 'The FRC' nimiselle tagille FR, sieltä löytyy suurin osa meistä.
ProBale
03.10.2011 in
Forza Motorsport 4 Demo
Hei, tulevia FM4 koitoksia varten, ois kiva jos jotkut herrasmieskuskit (veren maku suussa) lisäis mut (GT: ProBale) kaverikseen. Pääsisi nyt ainakin vertaileen Rivals aikoja ja viikon päästä pe sitten ajamaan oikeestikkin.
Pottae
03.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Juu ei kannata kiirehtiä. Vähän koputtelee kepillä jäätä, että mitä sieltä paljastuu ..eiku.
Kävi itelle niin jokunen aika sitten, että mimmi lähtikin toisen matkaan, sitten meni kolmannen ja lopulta neljännenkin matkaan. Nyt oon jo seonnu laskuissa ..tais olla jakari ^hehe^ . Onneksi ei ehtiny mennä pidemmälle tämä juttu.
Nyt on mennöö aika hyvin, yks neitokainen on kiikarissa ja juttu kulkee.
//Niin juu ja tsemiä jatkoon Sjamylle!
Latetzki
03.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
^ Onnea. Kuulostaa hyvälle.
sjamy
03.10.2011 in
Yleinen Naisystävä Topic
Aina olen ollut melko (hirveän) ujo näissä asioissa, on vaan ollut vaikea tutustua tuon kauniimman sukupuolen edustajiin. Ei vaan oo alussa juttu luistanu ja se on sit yleensä jääny siihen.. Jos pidemmälle on päässyt niin suhde on muutunut vaan fyysiseksi, ei hyvä. Tai sitten oon angstisena laittanu jutun poikki ja ajatellut että löytyy sitä parempaakin.
Tämä nykyinen sitten muutti kaiken, juttu luisti heti alusta asti ja suhde alko ystäväpohjalta. Sai mutkin muuttumaan ihan eri ihmiseksi, kaikki hölmöily ja sekoilu jäi pois, tuli tajuttua ettei elämä oo vaan biletystä ja naimista.
Siinä sitten pikkuhiljaa aloin tuntemaan vähän enemmänkin kuin ystävyyttä, ja onnekseni sain todeta tunteen olleen molempipuolinen.
Pikkuhiljaa edettiin ja nyt ollaan seurusteltu jo melkosen pitkään, paljon pidempään kuin ikinä olisin voinu toivoakkaan.
Ja kyllä nyt taitaa olla se oikea, oikeasti paras ystävä ja rakas kumppani.
Kihloihin menoa ja muuta ollaan suunniteltu, muttei kuitenkaan pilata hyvää kiirehtimällä.
Kyllä se vaan on niin, että oon täynnä rakkautta ja onnea hänen kanssaan.
Elkää kiirehtikö, kyllä se oikea tulee vielä vastaan ja sen kyllä tietää sitten ;)
Tulipa taas vuodatettua..
Tsemppiä kaikille teille!
sjamy
03.10.2011 in
Yleinen happines topic
Tänään ei vituta. :)
...noh, huomenna koittaa uusi päivä...
Mace
03.10.2011 in
Forza 4
Se että auton sisälle näkee nii parantaa jo paljon.
Enzokin näyttää hyvältä :)
Mace
03.10.2011 in
Ei mulla muuta
Mää en saanu Dirt 2:sta päivitettyä ja vähäse Live katkeili äske...
Mace
03.10.2011 in
Forza 4
Noin 17000 minuuttia nii osa pelailee kokoversiota Forza 4:sta .. ^eiku laskemaan.^
hulluseon
03.10.2011 in
Ei mulla muuta
teemu1337 wrote:
Se on tää ...tun bätölfieldin beta mikä laittaa galaksit sekasin.
e/ Jotain villejä hakkerihuhuja liikkeellä, sanovat.
Koskevat vain PuuCee puolta.
TehBigBunny
03.10.2011 in
Ei mulla muuta
"Liven statusksen näkee aina täältä":http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status