Forum - Recent Posts

BlueMasto

BlueMasto 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Joo mulla meni kans iha sekasin boksi Forza 4 demosta. Ei päässy peleihin eikä partyyn. // ja ny en pääse enää liveenkään. EMM.
vaiski75

vaiski75 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Kävi katsomassa Skootteria, jonka jälkeen murtauduin omaan vessaani ja ketäänhän siellä ei ollut lukkojen takana.. Kivasti taltalla ja vasaralla paukuttelin, kolon karmiin.. Tieteellinen kokeilu oli kuulemma, laittaa lukko puoleen väliin ja sitten paiskata ovi kiinni.. EMM.
Jupe San

Jupe San 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Syytetään FM4 demoa :D
RauhaMees

RauhaMees 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Ei mulla vaa. Ihan hyvin tää toimii. EMM
Tuomo33

Tuomo33 03.10.2011 in Ei mulla muuta

"Muilakin ympäriämpäri ongelmia":http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20111003093638AAc0y2P Ei taaskaan mitään muuta..
Pytzi

Pytzi 03.10.2011 in Ei mulla muuta

"jos joku saa tosta jotain selkoa":http://www.xbox.com/fi-fi/
Jupe San

Kattellaan sitten viime viikon luisu sessioista replaytä Mew:n soidessa taustalla ja kädessä kuppi lämmintä kahvia :P
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Pure Black40 wrote: Mullakaan ei suostu kirjautumaan Liveen? Muillako toimii normaalisti? // Niin ei mulla muuta.
Kävin testaamassa enkä itekkään pääse.
Schimanski76

Schimanski76 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Pure Black40 wrote: Mullakaan ei suostu kirjautumaan Liveen? Muillako toimii normaalisti? // Niin ei mulla muuta.
Miut heitti ainakin pihalle äsken.Ja sitten jäätyi dashboardille poksi. /emm
Tuomo33

Tuomo33 03.10.2011 in Ei mulla muuta

Miullaki lennätti pihalle..Oiskohan joku yleinen häiriö? EMM
PetuK

PetuK 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

TehBigBunny wrote: :D 18-22 -> JA SIELTÄ JATKOILLE PAAAAAARIIIN !
Nyyh, 18 jo alkaa... 16.30-17 saakka olis duunia, jos ei saa vaihdettua. Kai siitä vielä paikalle pääsis, jos autolla viitsisi lähteä...
Pure Black40

Pure Black40 03.10.2011 in Ei mulla muuta

jupe wrote: Potki ulos livestä!!! emm
Mullakaan ei suostu kirjautumaan Liveen? Muillako toimii normaalisti? // Niin ei mulla muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.10.2011 in Forza 4

kysy lovecry:lta palsta: Arvon tohtori Lovecry, onko pelissä farmareita? muita kun tuo s2? saako siitä kuvaa? miksi minulla seisoo vieläkin tuon Aston Martin kuvan takia? Olenko raskaana? Nimim. Söin banin porkkanat.
Jupe San

Potki ulos livestä!!! emm
Schimanski76

Schimanski76 03.10.2011 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: HAH! ny vast huomasin ku tota livegamersia selasin et ainut tyttö joka multa löytyy kaverilistalta on LG:n ylläpitäjä :D hassua, ei muuta.
Ai se Finski faniko? ^tsihihihih^ EMM
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.10.2011 in Nyt soi?

"Softengine - Endless Waterfall":http://www.youtube.com/watch?v=kKCUrq-ODyY&feature=channel_video_title Kaveri soittaa kitaraa (videossa violetti t-paita ja musta kitara. Todella hyvää musaa omasta mielestä vaikka nuorin jäsen ei ole ees viittätoista. :)
DarkWarjo

DarkWarjo 03.10.2011 in Ei mulla muuta

HAH! ny vast huomasin ku tota livegamersia selasin et ainut tyttö joka multa löytyy kaverilistalta on LG:n ylläpitäjä :D hassua, ei muuta.
Schimanski76

Schimanski76 03.10.2011 in PPPP

Warcrylle meni LG:n kisan voitto.
RaabForRehab

RaabForRehab 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Latasin, kokeilin, tykkäsin, poistin ja jään odottamaan koko peliä.. Penalty hommat on edelleen ihan perseestä. Ajettavuus mennyt harppauksen eteenpäin, niin kuin on mennyt myös äänet, grafiikka ja vauhdin tuntu. Ei silti saanut mitään veret seisauttavia kiihkotiloja. Hyvä on tämä FM3.5
Finlanddrifter

Finlanddrifter 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Schimanski76 wrote: Pikainen testaus.Aika kiva oli,mutta musiikkia ei saa vissiin pois ollenkaan? Silloin kun ajetaan reissiä niin ei mitn viltun jumputusta kuunnella. Jaksan odottaa ihan kivasti parisen viikkoa koko peliä.
Uskoisin et siin koko pelis kyl saa musiikin pois..