Forum - Recent Posts
Valikkomusa on mun mielestä hyvää, mutta tosta jumputuksesta radalla ei ota oikei selkoo, ja sekottuu nii autojen ääniin että parempi ilman.
Eka demo-test takana. Toi "sika magee" musiikki + parempi vauhdintuntu saa ajelemaan pisin seiniä kuin tiukimmissa arcadehötöissä konsanaan. Fiilis on ku jossain 90-luvun td:ssä :)
Nyt ei enää yhtään pelaa hän. Tai ehkä käypi joku päivä taas kokeilemassa, pikkusen, kivasti.
Simulation + ratti ja pedaalit
FINBULLET wrote: Ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla.+1000
Ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla,ens viikolla.
Pökäle riftailee sängylläkin unissaan.
Pökäle on rivuuttanut Paganillakin!
Ekas
Rayha: 1:43.374
Pure: 1:43.485
Tuning: 1:48.385
Minä: 1:52.055 (ABS)
Tappi: 1:52.945 (Auto)
Pinkki: 1:46.943 (toble)
Tuomo: 1:48.322 (ABS) (TCS) (toble)
Pökäle: 2:19.892 (toble)
Siinä Pagani-ajat mun kaverilistalta..
Macela94 wrote: Juu sama mielipiteet, kattelin noita sun rival -aikoja, mun kaverilistas ketkä on pelannu nii oot selkeesti kärjes (sinä, tappi, Pure, tuning, pinkki, pökäle ja Tuomo) Ite ajelin Drive FX:lla, todellakin ajettavuus parantunut kolmosesta, tuntee vauhdinkin ja sen että jos lähtee luisuun nii täytyy jotai tehdäki :DPaljos mä oon johos. Kattelin mun kaveri listaa nii siel oli joitain nopeempii mutta he eivät olleet ajanu ilman ajoapuja
jupe wrote: TS S15 on Uunicorni :( Se on kyllä pakko saada.Unicorn Hunter, here i come!
RaabForRehab wrote: Hyvä on tämä FM3.5FM 3 oli FM 2.5 joten tämä on siis oikeasti FM 3! Jee vittu mua on taas kusetettu! ^ei vaan, hyvä oli tämä uusi forssa^
Rayha300 wrote: Kokeilin fanatecilla ja maukkaalta tuntuu. Paljon maukkaammalta mitä fm3:ssa. Fm3 ei tukenut fanatec gt2 täysin, mutta fm 4 tukee. Vaikeimmalla vaikeus tasolla kaikki avut pois, nii tuntuu parhaimmalta. Kerranikin saa yrittää tosissaan ajamista. + Ajettavuus + Grafiikat + äänet + GT2 tuki . - äänet törmättäessä . - tunne sen jälkeen kun on ajanu iha vatun tosissaan ja ei kuitenkaan meinaa tulla tulosta.Juu sama mielipiteet, kattelin noita sun rival -aikoja, mun kaverilistas ketkä on pelannu nii oot selkeesti kärjes (sinä, tappi, Pure, tuning, pinkki, pökäle ja Tuomo) Ite ajelin Drive FX:lla, todellakin ajettavuus parantunut kolmosesta, tuntee vauhdinkin ja sen että jos lähtee luisuun nii täytyy jotai tehdäki :D
jupe wrote: TS S15 on Uunicorni :( .!http://northpole.fi/download/1312070556752597/dawson-crying-1.jpg!
TS S15 on Uunicorni :( Se on kyllä pakko saada.
Jee mulla meni Löveen!
Ei mul mhuut.
Seuraavan kerran kuvia saatte keskiviikkona tai torstaina. Olen nyt Helsingissä enkä pääse käyttämään boxia pariin päivään. Ainoa farmari, johon olen törmännyt, on tuo S2. Mutta pelissä on selvästi vielä autoja, joita ei ole paljastettu. Top Secret S15 ei löydy kaupasta, ja silti sellaisen kanssa tänään kisasin. Mitenkö auton sitten saa? Ei tietoa tähän mennessä. Lisäksi noi unicornit on vielä asia erikseen.
Niin piti mennäkkin.
"Promorion trailer whit JC":http://www.topgear.com/uk/videos/promotion-exclusive-forza-4-trailer
Se on tää ...tun bätölfieldin beta mikä laittaa galaksit sekasin.
e/ Jotain villejä hakkerihuhuja liikkeellä, sanovat.
Uutta Noisestormia ♥
"Noisestorm - Sub Zero":http://youtu.be/_kg8LDvLyXs?hd=1