Forum - Recent Posts

Zolvi

Zolvi 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Mun mielestä toi suoristus toimii ihan hyvin pädillä. Ehkä fefe on aika rauhaton ja johtuu varmaan siitä ettei sitä ole tarkotettu kylkimyyryyn. Keskimoottori voi olla kans yksi syy vaikka sen pitäisi olla painojakauman kannalta hyvä asia. Benarin alusta kaipaisi madallusta ja jäykkyyttä, niin sais turhat niiaukset ja keinumiset pois. Samalla auton suoristus olisi helmpompaa.
Pure Black40

Pure Black40 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Selvä homma. Itse saatan jotain pistää pystyyn kunhan kotia pääsen...
TehBigBunny

TehBigBunny 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Mie en jaksa Demottaa kun se peli tuloo kuitenskins ihan pijan.
Pure Black40

Pure Black40 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Meinaaks se bani tehdä trak attakin nyt?
TehBigBunny

Painetaan sitä 'Send'-nappia ihan rauhallisesti.
Mudinski

Mudinski 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Pytzi wrote: driftissähän on PÄDILLÄ tämä ongelma, varsinkin bmweellä, etää kun lopetat driftin et saa auton rattia palautumaan tarpeeksi tasaisesti että kuela ei lähtisi heittelehtimään voi olla että joutuu tyytymään driftata tolla normal steeringillä
Ongelma ? Miten nyt ongelman ymmärtääkin kukakin, mutta minusta tarvitset vain harjoitusta. Ei tätä ajeta samalla tavalla kuin FM3...
Ac3Way

Ac3Way 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Aiemmin tapahtunutta: Forza 3 ei ole jaksanut vuoteen pelata ollenkaan ja odotukset ovat kovin matalalla Forza 4:n suhteen. Peliä ei ole ennakkotilattu ja jopa todennäköistä, että en edes peliä hanki olenkaan. Demon kokeilun jälkeen tiedetään tarkemmin. Demo testin jälkeen: Peli meni todennäköisesti pakko hankinnaksi. Parantunut grafiikka sekä valovuoden edellä oleva visuuallinen yleisilme, jo huomattavasti parempi vaudintuntuma, eteenpäin mennyt tekoäly sekä parantunut ajonautinto takaavat pelin olevan täyttä vastinetta rahoille. Simulation ohjaus on melkein jopa se suurin asia, mikä on pitkästä aika tuonut ajamisen nautinnon takaisin Forzan maailman. Peli tulee kyllä hankittua tänä vuonna, jos ei koko versiossa mitään suurempia ongelmia ole. Saattaa tosin olla, että julkaisupäiväksi ei ole mikään kiire hankkia peliä. Nyt menee yllättynyt Ässä lisää demoa tahkoamaan kivasti. Morjens!
Pytzi

Pytzi 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

no huoh tätä tuplaviestitystä
Pytzi

Pytzi 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

driftissähän on PÄDILLÄ tämä ongelma, varsinkin bmweellä, etää kun lopetat driftin et saa auton rattia palautumaan tarpeeksi tasaisesti että kuela ei lähtisi heittelehtimään voi olla että joutuu tyytymään driftata tolla normal steeringillä
Pottae

Pottae 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

PetuK wrote: Soita takas. Niin mäkin tein kun oli mulle koittanut soitella. Olis siis perjantaina mahdollisesti Hki-reissu edessä... Tosin mulla ei niistä spekseistä ole vielä mitään tietoa..siis mihin aikaan jne.
Soitin, tuuttaili varattua. Soitin uudestaan, nyt hälyytti mutta kukaan ei vastannu. Pallo on nyt heillä!
Finlanddrifter

Finlanddrifter 03.10.2011 in Forza 4

warcryFIN wrote: Level 10 olen nyt careerissa, ja uusia autoja tipahdellut ihan mukavasti. Suurin osa kuitenkin ollut noita vanhoja jenkkirautoja. Nissan 240 SX:ään olen mieltynyt, sitä olen mukavasti laitellut siten, että kiva pauke käy ja tulta tullee putkesta ku mutkaan mennään sladissa tai ilman :D Hienon näköstä on kyllä kertakaikkiaan. Fujimilla tuli vastaan myös semmonen 1v1 kisa, jossa ajettiin toista vastaan, ja mukana oli muuta liikennettä, eli hitaampia autoja loputon määrä. Hauska oli tuollanen vaihteluna, väistellä niitä hitaampia ja samalla ajaa kilpaa.
Kuullostaa todella hienolta toi Fujimi kaidon 1vs1 kisa!
TehBigBunny

:D 18-22 -> JA SIELTÄ JATKOILLE PAAAAAARIIIN !
Finlanddrifter

Finlanddrifter 03.10.2011 in Forza 4

Jos vain Wacry viitsisi/jaksaisi niin mielellää näkisin Vanhan kunnon M5 kuvan!
PetuK

PetuK 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Pottae wrote: LOL, mulle soitti joku Moon.TV jannu äsken.. Olin vaan kaupassa ja kännykkä kotona.. Toivottavasti soittaa uudestaan :( (Katoin numeron finderista)
Soita takas. Niin mäkin tein kun oli mulle koittanut soitella. Olis siis perjantaina mahdollisesti Hki-reissu edessä... Tosin mulla ei niistä spekseistä ole vielä mitään tietoa..siis mihin aikaan jne.
Latetzki

Latetzki 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

FGB Mudi wrote: Nyt erotellaan sitten oikeasti jänekset rusakoista ainakin driftin puolella... Ämmäläisellä oli jo hieno päästellä vaikka kyseessä "vakio" auto. Luvassa siis ihan vitun upeeta settiä kunhan on "kunnon" autot alla.
Luulenpa kans, ei ollu helppoa.
Zolvi

FGB Mudi wrote: Nyt erotellaan sitten oikeasti jänekset rusakoista ainakin driftin puolella... Ämmäläisellä oli jo hieno päästellä vaikka kyseessä "vakio" auto. Luvassa siis ihan vitun upeeta settiä kunhan on "kunnon" autot alla.
Just kans mietiin et kuinka hieno on vetää uudella säxällä tai lexulla. Vielä ku voimaa konees, alusta ja muut kilkkeet + säädöt.
Mudinski

Mudinski 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Nyt erotellaan sitten oikeasti jänekset rusakoista ainakin driftin puolella... Ämmäläisellä oli jo hieno päästellä vaikka kyseessä "vakio" auto. Luvassa siis ihan vitun upeeta settiä kunhan on "kunnon" autot alla.
Mace

Mace 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Elikkä siis ajettavuus on *huomattavasit* muuttunut? Nonii, hienoa! :D
savulohi

savulohi 03.10.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Zolvi

Ajollensa aika hyvän oloinen tämä uus. Kaikki avut poissa ja kytkin käytössä. Luisuttelu tosi hauskaa varsinkin Mercuryllä. Kylki edellä ku on vauhtia kunnolla alkaa kuva täriseen ja tulee olo et nyt mennään. Harmi kun koko versioo saa odotella vielä muutamia päiviä. Autojen äänet kuulostaa hyvältä varsinki Fefessä.