Forum - Recent Posts
RD ->
!http://2.bp.blogspot.com/-8DZxaf8ul-s/TcXQBa7LBmI/AAAAAAAAAUI/-MsqJAXfLcM/s1600/trump-youre-fired.jpg!
Sitten jäljellä oli kaksi ( suursuosikkia )
"TK- Rautaketju":http://www.youtube.com/watch?v=md9HPabUlnI&feature=related
Omaan korvaan parhain tuotanto TK:lta, vaikka kaikki muutkin on loistavia =)
Mitsubishi FTO GP Version R [PI 241]
Asennetut osat:
Race Springs and Dampers
Race Anti-roll Bars
Race Weight Reduction
Race Transmission
Race Driveline
Race Differential
Upgraded Tire Widths 215 (+1)
Oettinger Type RE 18" (+2)
Päivitykset:
10.9.
Race Air Filter
24.9.
Race Roll Cage
Upgraded Tire Widths 225 (+2)
Race Displacement
Tuninkihelmat ja muut roipelit
1.10.
Street Tires
Street Flywheel
PI: 410
Asennetut osat:
Race Springs and Dampers
Race Anti-roll Bars
Race Weight Reduction
Race Transmission
Race Driveline
Race Differential
Upgraded Tire Widths 215 (+1)
Oettinger Type RE 18" (+2)
Päivitykset:
10.9.
Race Air Filter
24.9.
Race Roll Cage
Upgraded Tire Widths 225 (+2)
Race Displacement
Tuninkihelmat ja muut roipelit
1.10.
Street Tires
Street Flywheel
PI: 410
Makaruunia + jauhelihaa + Hernemaissipaprika -sekotuspakastehässäkkä.. Hyvää mössöä on..
Juu.Siis mie itse en hirveämmin näistä valmis jutuista pirä, että lähes aina tulee ite väsättyä. Mutta nämä yllätti. Sellasia joita hyvinkin jatkossakin kuvittelis syövän.
No nyt ollaan sit jonotuslistalla... Ville prkl :)
Kaveilla oli noita tarjolla kun oltiin muuttamassa sitä. Ketkä söivät kehuivat ihan hyviksi, varsinkin valmisruuaksi.
Tälläsiä Fazerin TexMex lihapasteijoita. Pussissa n.10-12 kipaletta, mutta "sopivan" kokoisia loppujenlopuks.olikohan nuo 1,80e fazerin omaltaleipomon myymälästä Aika jees kun valmisti leivänpaahtimessa, sellanen sopiva makunen, vaikka täyttettä olis saanu olla enemmän.
Tosin ainahan nuissa valmis pasteijoissa täytettä ei ole nimeksikään =).
*Napshhhh* Ja muutama olut kyytipojak, kruunaa kaiken.
Merkkeihin takaisin. Jos mä oisin sä, niin mä lukisin tuota week in revievviä vähän tarkemmin... Niin kun mainitsin ettei Acura olekkaan vielä listoilla niin ohan se. NSX Shakura mainittu listatuissa automobiileissa. Ja myös Kädilläkki, Lopus ja Rellunpimputin.
PetuK wrote: Ah, ok. Mielenkiintoiseltahan tuo vaikuttaa. Joskus muinoin noita kaikenmaailman managereita on tullut hakattua. Voe perhana Ville..pitääkö tuohon nyt sit ruveta tutustumaan... Ei miulla riitä aika :)Aika riittää kyl! Aluks ku saat perus asiat kuntoon, ei siihen mee päivässä montaa hetkee aikaa :)
TeroKortelainen wrote: Ainakin mulla tuntui toi vinkki auttavan. Neuvoivat kokeilemaan kylmää tai kuumaa; kumpi nyt sitten tuntuisi lievittävän tuskaa. Mä olin jo kokeillut kylmää ja se vihloi niin perkeleesti ihan ulkoisesti käytettynäkin :)Joo itse menin testaan viellä sisäisesti kylmää :D Nyt lämpö vaikuttaa jo positiivisesti. Pientä helootusta havaittavissa.
Eilen kehuin että on kivaa ajella välillä myös muissa sarjoissa. Tässäpä olisi sitten eilisiä ajeluja.
"Ekan":http://www.youtube.com/watch?v=W4hTyaM9Vv4&feature=player_embedded#! kisan osa uksi ja "toka":http://www.youtube.com/watch?v=AR2VWKLihyY&feature=player_embedded osa.
Ah, ok. Mielenkiintoiseltahan tuo vaikuttaa. Joskus muinoin noita kaikenmaailman managereita on tullut hakattua. Voe perhana Ville..pitääkö tuohon nyt sit ruveta tutustumaan...
Ei miulla riitä aika :)
1) Kisat ajetaan "yksin" muutenkin, riittää kun vedät aika-ajot ja laadit kisa taktiikat, niin sen jälkeen se kisan seuraaminen livenä, on vain muodollisuus. En ole itse seurannut varmaan 2 kisaa kokonaan :)
2) Kisoja on joka tiistai ja perjantai, ja aika-ajot pitää olla tunti ennen tuota ajettuna. Eli voi ajaa viikonloppuna ja vaikka ke-to ne aika-ajot pois ajelehtimasta ja luuppaa sitten tulokset lauantaina ja keskiviikkona :D
Ennen kuin edes harkitsen sääntöjen tms kahlaamista, niin kysynpä..pitääkö nuo kisat olla niinq livenä seuraamassa vai voiko sen kuskinsa pistää ittekseen menemään? Ja jos voi, niin olisko sit sillä messissä olemisella mahdollista saavuttaa merkittävää etua?
Ja miten tiuhaan nuita sit on?
FGB Mudi wrote: Vai että lämpö auttaisi?Ainakin mulla tuntui toi vinkki auttavan. Neuvoivat kokeilemaan kylmää tai kuumaa; kumpi nyt sitten tuntuisi lievittävän tuskaa. Mä olin jo kokeillut kylmää ja se vihloi niin perkeleesti ihan ulkoisesti käytettynäkin :)
... eivät vaan mokomat ota ilta/yöaikaan Acutaan, jos ei ole hammas irti tai muuta vastaavaa...
Tai no, se on vaan tämmöisen köyhän ongelma, kun joutuu turvautumaan julkisiin palveluihin :|
Toi oli tosiaan eka reikä, mitä mulla oli koskaan hampaissa ja se oli heti päässyt juurihoidettavaan kuntoon.
FGB Mudi wrote: Joo aamulla soitan samantien... Nyt vain jotain helpotusta kaipaa...Yks mikä voi auttaa myös.. älä oo koneella :D
Schimanski76 wrote: Voi sitä jollain Buranalla yrittää vähän lievittää,mutta suosittelisin menemään hampilekurin pakeille mahdollisimman pian.Joo aamulla soitan samantien... Nyt vain jotain helpotusta kaipaa...
FGB Mudi wrote: Nyt sitten jokainen vinkki hammassäryn poistoon otetaan vastaan ! Silmäystäkään en nuku tänä yönä jos särky on tälläistä...Voi sitä jollain Buranalla yrittää vähän lievittää,mutta suosittelisin menemään hampilekurin pakeille mahdollisimman pian. e/Jos taloudesta löytyy tiukkaa viinaa,niin ota sitä suuhun ja pidättele sitä siinä kipukohdassa puolisen tuntia.Saattaa vähän puuduttaa.Kaveri kokeili tuota joskus ja oli kuulemma hetkeksi helpottanut.