Forum - Recent Posts
Toi Co-op vaikuttaa mielenkiintoselta...
Miulla rupiaa päätä särkemään kun pelaan hetken. Ei sowi rafiikat miun silmille :(
Kuollut Saari on kyllä aikas hyvä peli! Suosittelen.
Ajattelin ajella TDU:ssa saaren ympäri ilman kolarointia yms...
No, musiikit koneelta päälle ja Oahun teille cruisaileen ratilla. 30 minuuttia meni ilman ongelmia, 230km/h tuli rikottua uudenkarhealla Jaguarilla. Jatkoin ajelua rauhallisemmin kun mutkaiset tiet koittivat, ihailin jalopuisia listoja ja mittarin kehyksiä ja korviini kantautui upea V8-moottorin murina. Ajeltuani jonkin aikaa tuli Maseratin GranSport ohitse, jatkoi ohitustaan vielä edessäni menevän sinisen maasturin ohitse. Heitin kolmosen pesään ja lähdin vetään Maseratin perään ohittaen tätä edessä menevään maasturia, yllättäen kun olin päässyt vastaantulevien kaistalle, pamahti punainen SUV suoraan Jaguarini nokkaan ja ajelut olivat siinä... no nautein nämä 31 minuuttia ilta-auringossa ajellen.
Oho.Lotossa 5 oikein.
50,10 Juuroa. :)
Onko kukaa tilannu ahvenanmaalta mitää peliä? Ja miten toimitaan Email ennakkomaksulla?
Aika kehno taso kuvakisassa.Eikä mitään ihmeellisiä maalejakaan.
Äfärseeläiselle voitto. :)
FarKry sitten sai pelin :)
Tuomo33 wrote: Mistä sie ne näjet? Mies en löyvä : /Siälä o se keskustelu. "Tai no se o täsä":http://www.livegamers.fi/forums/topic/908-forza-3-kuvakisaaanestys/page__p__55125#entry55125
Finski fani wrote: Eipä useimmat immeiset oo hirveästi nähny vaivaa nuissa LG:n kuvakisan maalauksissa. Perus fontteja ja auto vihreäksi. Done. =DMistä sie ne näjet? Mies en löyvä : /
Eipä useimmat immeiset oo hirveästi nähny vaivaa nuissa LG:n kuvakisan maalauksissa. Perus fontteja ja auto vihreäksi. Done. =D
Phew.. täytyisköhä sitä ittekki hommata, iha hyöty laite jos olis.
MINULLA ON UUSI MIKKI!
Pelailimpa vaihteeks tätäkin, ja taas kerran yllätyin kuinka hyvin ovat ajettavuuden tehneet :)
Mulla on sama homma täytyy toivoa että Saünalahti on yhtä ymmärtäväinen.
TehBigBunny wrote: Mitenkä onnistuit ?Pistin vilauttaen neiti Näpsälle vähän palaa hihan alta. Rupesi nauramaan ja tipahti tuolilta, nopeasti kiirehdin itse klikkamaan peruutuksen. ^hihihihiii^ Muutan ja uuteen osoitteseen tulee jo laajakaista, joten eivät voineet kytkeä toista päälle.
Mitenkä onnistuit ?
Oi tätä ilon päivää, sain purettua laajakaista sopimuksen! Eipähän tarvitse vuoden verran turhaa maksaa laajakaistasta.
^ Tämä on hyvä.
Ison Omenan kiinalaisessa oli siinä toisessa pöydässä Iso Jänes vieressä istui Iso Jytky.
Ei juteltu.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/why_so_serious5.jpg!