Forum - Recent Posts

Mace

Mace 19.09.2011 in Ei mulla muuta

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/spot_the_differences.jpg! Löysin kaikki, saanko keksin? EMM
villek00

villek00 19.09.2011 in Yleinen happines topic

Ac3Way wrote: Kroppa mukavassa rasitus tilassa, se vasta hienoa onkin!
Ota palautusjuomaa! !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135269366512.jpeg!
Aliboz

Aliboz 19.09.2011 in PPPP

Löyty kahen päivän goldmembershitti resident evilin kansien välistä. Oisko kenelläkään haluja ajaa Underground Challengeä huomenna tuossa kahdeksan/yhdenksän maissa?
Ac3Way

Ac3Way 19.09.2011 in Yleinen happines topic

Huomenna viiminen työpäivä ja loppuviikosta vielä muutto päälle. Kaippa ne on hienoja asioita. Yhteensä 3h nukkunut koko vklpna, siihen työt sekä punttitreenia päälle. Kroppa mukavassa rasitus tilassa, se vasta hienoa onkin!
TJP27

TJP27 19.09.2011 in UUSI SYYSJOKKIS AUTOSI

Päivittelin sorsaa..
kurppak

kurppak 19.09.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Valve on tuonut pulmanratkaisupeli Portalin ilmaiseksi kaikkien Steam-käyttäjien saataville. Pelin voi ladata veloituksetta syyskuun 20. päivään saakka, ja mukana ovat sekä pelin pc- että Mac-versiot. Tarjouksen kerrotaan olevan osa Valven pelit ja oppimisen yhdistävää Learn With Portals -hanketta.
Tulipa ladattua, kiitos infosta!
jasamy

jasamy 19.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

3h päästä kello soimassa eikä väsytä pätkääkään... Voin kyllä vannoa että aamulla kyllä väsyttäis
Tuomo33

Tuomo33 19.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

Jos mie herään, nousen ylös käyn nakkasemassa ruokaa naamaan ja takasin nukkumaan. Ei niinkään iso bropleema.. Mutta tosiaan, vittukun ei väsytä, jokseenki ylivirtaavaolo..
Finski fani

Finski fani 19.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

DarkWarjo wrote: Ei muuten hirvee hyvin onnistu enää jos o noussu ylös ja koneelle asti.
Niin totta, paitsi jos on niinko mulla, ja kone on sängyn vieressä(mun tilanteessa sohvan, ko en omista sänkyä) eikä sillon tarvihe nousta. ;) Monasti käyny pikasesti koneella ja jatkanu unia sen jälkeen...
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Jatka päikkäreitä yön yli.
Ei muuten hirvee hyvin onnistu enää jos o noussu ylös ja koneelle asti.
Finski fani

Finski fani 19.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Vilttu. Päikkärit meni vähän pitkäksi. :(
Jatka päikkäreitä yön yli.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2011 in Forza 4

hulluseon wrote: Ja Hullun soranhakureissu. Se on ihan maailman paras rata se.
Se olis kivasti Super Ralli rossi se.
hulluseon

hulluseon 18.09.2011 in Forza 4

FINBULLET wrote: Schimanskin baarikierros Banin kaninkolo turnee väiskin krapula rata.
Ja Hullun soranhakureissu. Se on ihan maailman paras rata se.
Schimanski76

Schimanski76 18.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

Vilttu. Päikkärit meni vähän pitkäksi. :(
hulluseon

hulluseon 18.09.2011 in F3SM5 Pisteet

Hyvä Nikde!! Hyvä PuuPää!! Huono Hullu, mee kotios siitä!!!
F3SM

F3SM 18.09.2011 in F3SM5 Pisteet

Pisteet OP:ssa ja Docsissa
PetuK

PetuK 18.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

Ja nyt tää sit rupes toimimaan kuin vittuiluna! Jätti just sopivasti kisan välistä ja odotutti, että näppäilen noi pointsit ton mokkulan varassa. Ei ole hyvä tämä..öö..saunalahtiko se nyt oli...
hulluseon

hulluseon 18.09.2011 in F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

On on, mutta mietippäs sitä kun minun nopein oli vain, siis *vain* 1.1 sekkaa hitaampi...
TJP27

TJP27 18.09.2011 in F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

EI voi vieläkään ymmärtää, miten bani voi ajaa niin kovaa? itew olin suht tyytyväinen omaan kierrosaikaan ,vaikkakin neulansilmien ulostuloissa parannettavaa, mut 4 kymmenystä on todella paljon
RauhaMees

RauhaMees 18.09.2011 in PPPP

Onnea tuunari!! :)