Forum - Recent Posts

Mace

Mace 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Nii, kovinkaa laajaa ei ole keskustelut, mutta sen laajempaa ei ole oikein ajo osuuskaan... No, kyllä sen silti kattoo.
hulluseon

hulluseon 18.09.2011 in F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

No ne muuttaa siun luokse asumaan ja pöllii siun porkkanat.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.09.2011 in F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

Oli tubla huijjaus. Miehän olin ajanna tuon 59.373 ajan :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.09.2011 in PPPP

Onnexi olkoon! Mä tahon voittaa uuden, vinkumattoman, surisemattoman ja muutenkin täysin toimivan mikin : D Musta tuntuu että muutama muukin haluaa sitä viimestään silloin kun olen partissa läsnä : D
BlueMasto

BlueMasto 18.09.2011 in PPPP

MrD St Jimmy wrote: Taisi Tuuninkimiäs voittaa LG:n kilpailun ja Forssa 4:sen
Kivasti vähän joo :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.09.2011 in PPPP

Taisi Tuuninkimiäs voittaa LG:n kilpailun ja Forssa 4:sen
BlueMasto

BlueMasto 18.09.2011 in PPPP

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Olipa turnaus :)
FINBULLET

FINBULLET 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kattelin nää kun tuli maxilta.Nauratti kun Salon uraa näytetään joka jakson alussa.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Macela94 wrote: "Sopiiko jos istun?" "Sopiiko jos käyn koittaas" No kettu kai se ny sopii jos ohjelmaan sen auton ovat raahanneet. Jotenki häirettee toi "Sopiiks jos vähä koitan" Ja aina sama "Onks täs mitää mitä mun pitäis tietää" Teho Volvo oli :D // Btw. kolmoselta tulee elokuva "Ralliraita"
Toi "onks täs jotai mitä mun pitäs tietää" on ihan hyvä kysymys... mut toi "sopiiks jos mä vähän koitan" "no elä ihimeessä, eihän tällä ny ajaa pitäny..."
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

*Onko tässä autossa mitään mitä mun pitäs tietää?* -Joo, jarrut on ihan loppu että käsijarrulla kannattaa vedellä jos meinaa jarrutella. *Okei, saanko mä käydä kokeilemassa?* -Joo. _Ajaa testilenkkiä_ *Joo, jarrut oli vähän huonot, en tiä ootko ite huomannu sitä mutta jarrut oli huonot. Mutta hyvin löytyy potkua mutta jarrut ei toimi* -Joo pientä jarruongelmaa on ollut niinku sanoin jo ennen ajoa. *Joo, jarrut ei oikein toiminu* -Joo.. *Kiitos kun sain kokeilla, moikka* -Moimoi. ^ Ohjelma oli aikalailla tuossa kokonaisuudessaan, samaa toistoa koko ohjelma ja välillä ohjelmassa sellasia autoja joiden ei olisi kuulunut edes nähdä rataa.. Rääbi vaan ilmottamaan omaa S2000 toiselle kaudelle joka mun kuulopuheiden mukaan olis tulossa..
Tuomo33

Tuomo33 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kyllä jos ohjelman nimenä on virittäjät, niin kyllä niissä autoissa pitäis olla teknisestikkin muutoksia... Tai mitäs minä mihinkään sanoman.. Mutta joo.. Ralliraita kolmosella, ihan jes leffahan tuo on, kun otta huomioon suomalaisten tekemän.
Mace

"Sopiiko jos istun?" "Sopiiko jos käyn koittaas" No kettu kai se ny sopii jos ohjelmaan sen auton ovat raahanneet. Jotenki häirettee toi "Sopiiks jos vähä koitan" Ja aina sama "Onks täs mitää mitä mun pitäis tietää" Teho Volvo oli :D // Btw. kolmoselta tulee elokuva "Ralliraita"
vaiski75

vaiski75 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Formaatti on ideana aivan loistava ja tuostahan saisi vaikka miten paljon juttua irti, mutta.. Nyt se on vain persiistä, mukamas huumorimielisellä small talkilla..
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2011 in Forza 4

FINBULLET wrote: Ois aika kummallista jos ei tulis nyrppää.Tulis samalla ne kaikki versiot siitä.
Joo, tai edes perusversio uudelleen tehtynä.
Finski fani

Finski fani 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

savulohi wrote: Melko järkyttävään kuosiin oli laittanu Firebirdinsä tämä tyttöhenkilö, ja kun sillä näköjään ei voinu edes ajaa niin minkähän ihmeen takia se piti tuonne ohjelmaan edes työntää. En mie ymmärrä.
Samaa mieltä. Kyllä täältä monelta FRC:läiseltä löytys peli tuanne ohjelmaan. Ens kaudelle vaan hakemaan, jos toista kautta edes tulee, sen verran vaivaantunut ohjelma... =)
savulohi

savulohi 18.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Macela94 wrote: "20 minuutin päästä katson taas tämän":http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/virittajat/jaksot?1257931 Mielenkiintoine ohjelma, mutta jotenki outo, niinku kuka tahansa vois sen tehdä.. hankala selittöäöä
Melko järkyttävään kuosiin oli laittanu Firebirdinsä tämä tyttöhenkilö, ja kun sillä näköjään ei voinu edes ajaa niin minkähän ihmeen takia se piti tuonne ohjelmaan edes työntää. En mie ymmärrä.
FINBULLET

FINBULLET 18.09.2011 in Forza 4

Ois aika kummallista jos ei tulis nyrppää.Tulis samalla ne kaikki versiot siitä.
villek00

villek00 18.09.2011 in Forza 4

Sääli jos ei tuu 24h
Pure Black40

Pure Black40 18.09.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: Nyrre on noissa valikoissa "Nyrre GP" alla, elikkä joko on erikseen nordschleifesta, taikka nordschleifeä ei ole (joka olis iso virhe)
Tästä voi jo varmaan päätellä ettei 24h:ta ole tulossa peliin..?
Mace

"20 minuutin päästä katson taas tämän":http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/virittajat/jaksot?1257931 Mielenkiintoine ohjelma, mutta jotenki outo, niinku kuka tahansa vois sen tehdä.. hankala selittöäöä