Forum - Recent Posts
Toisaalta kiva, että autoihin tulee vaihtelua.
Mutta missä on lada, tai samara?
Eli yhteensä 52 eri pätkää mitä ajella (mukaan laskettu kaikki pätkät, myös reverset) ja ilmoitettuja rata nimikkeitä 10. Silverstonea ei ainakaan vielä ole ilmoitettu ja Nordschleifekin loistaa poissa olollaan. Lemans oli tulossa, mutta kuvia ei ole vielä tullut.
Ja eipä taidakkaan olla Audi tällä kertaa suurin sponssi auto puolella. Ford ja BMW taitavat olla sitten ne LB autot.
Ei tolla rottelolla voi päästä nuin lujaa!!!
Teijät kaikki on diskattu!
TehBigBunny wrote: Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.minkä sait?
Ac3Way wrote: Aamupalaksi kaffea ja eilisiä plättyjä, kun oli näköjään leipä homeessa. Ei hassumpaa :)Aijaijai! Plättyjä ja kaffesta! ^kateellinen76^
Aamupalaksi kaffea ja eilisiä plättyjä, kun oli näköjään leipä homeessa. Ei hassumpaa :)
hulluseon wrote: No minä korjaan tilanteen sitten Nyrren ekassa mutkassa kahen viikon päästä.*Sääd Skimmy*
Schimanski76 wrote: Mistä tuo meitin mitsu on valettu? Ei mene rikki millään. Iberiassa tuli mällejä pari kertaa,damage 0% Eilen otin kosketusta Sebringin ekan mutkan valliin,damage 0% :)No minä korjaan tilanteen sitten Nyrren ekassa mutkassa kahen viikon päästä.
Mistä tuo meitin mitsu on valettu?
Ei mene rikki millään.
Iberiassa tuli mällejä pari kertaa,damage 0%
Eilen otin kosketusta Sebringin ekan mutkan valliin,damage 0%
:)
kohtaa tulee kakkaa pyllystä.
Ei mulla muuta.
No tuota tuota. Jos nyt alta kahen minuutin pääsis...
Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.
Ei oikein vielä onnaa. 01:00.2 ajan sain 10 kierroksessa ja .04 pystyy jotenkin tasaisesti ajeleen. Tämä vaatii reeeeeeniä.
/00:59.960 tuli semmonen haamukierros. Sopivia renkaan paineita tässä haeskellaa, kun tuo muu säätäminen vain huononsi tuloksia. Aikas matalalle saa pistää...
//zattwy heitti tunet jolla pääsin jo 00:59.809 aikaan eli pikkuhiljaa.
Vähän taas kysellään kuulumisia aika-ajoissa??
Joo, nyt on pakko ottaa kovemmat otteet käyttöön!
Tää selvää vi''uilua sanon mä.
TJP
Mennääx me ny lakkoon vai.
TehBigBunny wrote: 59.373No nyt ei oo ollenkaan hyvä! E: Pääsikin alle 59.5, mut täähän on banin toinen koti, porkkanapelto tuolla varikkopilttuiden takana
59.373
Mie sitten kerron notta ajoin jo alle 59.5 säätöjä hakiessa.
TehBigBunny wrote: Valehtelun SM-kisat täällä on menossa. 59.5 ajavat kaikki.Juu en aja. Tai mistä minä tierän kun oo etes testanna.