Forum - Recent Posts
Nissan silvia s14
race lukko
race kevennys
race renkaat
race anti roll bars (molemmat puolet)
race valves
race kytkin
race vaihelaatikko
race intercooler
sport oil and cooling
PI-420
Mun ja puren autot päivitetty ekan sivun tallipostaukseen. tänks.
Päivittelin ihunasti :)
Pomo toi ilmaisliput illan peliin
EMM
Acura RSX Type-S !http://farm7.static.flickr.com/6187/6097294695_c62ef91f8f_z.jpg!
PI 29.8.2011 | 232
31.8.2011 | 320
Asennetut osat:
* Race Fuel System * Race Displacement * Race Brakes * Race Springs and Dampers * Race Chassis Reinforcement and Roll Cage * Race Driveline * Race Differential * Max. leveet renkaat (225) * RO_JA R2-5 (18'') * Mugen Takaspoileri * Bomex Takapuskuri
PI 29.8.2011 | 232
31.8.2011 | 320
Asennetut osat:
* Race Fuel System * Race Displacement * Race Brakes * Race Springs and Dampers * Race Chassis Reinforcement and Roll Cage * Race Driveline * Race Differential * Max. leveet renkaat (225) * RO_JA R2-5 (18'') * Mugen Takaspoileri * Bomex Takapuskuri
Päevittelin.
Nissan Silvia K`s 14
PI
1.9. 250
17.9.PI 374
Race Weight Reduction
Race Springs and Dampers
Race Brakes
Race Anti-roll Bars(molemmmat)
Race differential
Vanteet RO_JA R2-5
Street renkaat
Race Pistons
24.9.PI 399
-Race Roll Cage
-Race Flywheel
-Sport Transmission
-Race Driveline
-Front tire wide 205 ->215
Aijai, tänään äiteen 50v -pibbalot. Voe voe, sitä kännisten sukulaisten määrää..
Oho, ainiin! Ei mulla muuta.
Nikde wrote: Tässä sitä viteoo sitten olis :) "Civic EG6 B18C Alastaro 9.9.2011":http://youtu.be/7o-cG4NLAfwTäsä "kooste":http://www.youtube.com/watch?v=FiASXukqRAU&hd=1 samasta setistä..Komea on video.
Mie lähen nyt Hämeenlinnaan -ryyppäämään- tupareihin.
Ei mulla muuta.
Sfäde on 36 ja se tarvisi vieläkin lapsenvahdin..
Ei mulla muuta..
Schimanski76 wrote: Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat. Ei miulla muuta.Onneksi olen kahden viikon päästä jo 18 eli en ole mikään pikkupoika vaan iso aikuinen mies. Sillon en enää lapsenvahtia tarvitse. :) Ei mulla muuta.
kolmoselta tullee pian allu crossii ja nyt tullee ahveniston kisoista koostetta
Ja tuleeko kukaan botniaringille huomenna????????
eips miul muut
MrD St Jimmy wrote: Jägermeister. Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle. Ei mulla muuta.Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat. Ei miulla muuta.
tänään revansssia siitä entrystä jossain vaihees? vaikka jokkiksen jälkeeen tai ennen
Ac3Way wrote: Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä? EMMJägermeister. Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle. Ei mulla muuta.
Voisko joku laittaa Sfäden nukkumaan..?
EMM
Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä?
EMM
Finski fani wrote: 2 tuntia unta ja töihin, Yeah! EMMSama, paitsi olin jo töissä ;) Eipä kyllä väsytä vieläkään joten, jos sitä menisi vasta illalla nukkumaan. EMM
2 tuntia unta ja töihin, Yeah!
EMM